Ráno som sa zobudila a bola som celá uplakaná išla som dole a pri stole už bol otec aj s tou ženou keď ma uvidel postavil sa a ja som sa usmiala zobrala si servítok a namočila ho jemne pod vodu utrela som si maskaru a už som to bola zasa ja tá nezlomiteľná Tina.
Sadla som si za stôl a Otec ma pobozkal na chrbát ruky a pohladil ma po nej ja som kývla hlavou a on sa usmial
U nás to takto fungovalo vždy som sa musela otcovi ukloniť.,,Tina toto je Emily.. Emily toto je Tina moja jediná dcérka.''
Kývla som hlavou a ona sa usmialaNaraňajkovala som sa a volal mi Klaus
,, Pardon..''
Vypla som ten telefón a ešte raz som sa ospravedlnila
Keď som sa naraňajkovala išla som do svojej izby. Dala som si sprchu vyfénovala som si vlasy a dala som si nohavičky a nahodila som moje klasické outfity dala som si hodinky a zobrala kabelku
Isla som preč zobrala som si otcove auto a išla som do mesta som doma a všetci to musia vedieť.
Bola som v meste a uvidela som Clarke zarazila som sa a on si ma všimol bežala som k nemu a objala ho a pobozkala na čelo a na líce,,Bože môj koľko to je?!''
,, Veľmi veľa rokov zlatko. Poznáme sa od detstva.'
,,Hej buď ticho som staršia.''
Vyrovnala som sa a podvihla som hlavu on sa zasmial a objal ma a aj aj jeho.
Dal mi ruku okolo pása a išli sme mestom,,Tak tvoje obliekanie sa nezmenilo.''
Zasmiala som sa a on sa usmial išli sme do baru a on mi objednal Whisky a sebe tiež.,,Tak si mi chýbala. A čo nejaký priateľ?''
,,Aj ty mne bože. Hej hej niekto je. Prosím nechcem o ňom rozprávať.''
,,Dobre keď nie tak nie.''
Chytil ma za ruku a preplietol so mnou prsty a ja s ním...Klaus...
Ráno som sa zobudil a nalial som si Whisky volal som jej ale ona mi to položila hodil som ten telefón o zem a on sa rozbil. Rozdrtil som ten pohár v ruke a išiel som preč našiel som si človeka a zahryzol som sa mu do krku a pil som z neho krv odhodil som to telo na zem a išiel som preč.
Išiel som do baru a bola tam aj Caroline,,Kde je Tina?''
,,Nie je tu.''
Pobozkala ma a ja som sa odtiahol,,Prosím Caroline nerob to ešte ťažšie.''
,, Prepáč.''
Ja som sa usmial a Camill mi naliala Whisky ja som ju do seba kopol a rozprával som sa s Caroline...Tina...
Boli sme v meste celý deň s Clarke som si veľmi vychádzala. Poznáme sa od detstva naše matky boli veľké kamarátky a my dvaja sme sa spolu hrávali stále každý deň.,, Ďakujem ti za úžasný deň Clarke.''
Usmiala som sa a pobozkala som ho na líce a objala som ho nasadla som do auta a išla som domov
V celom dome bola tma a ja som vošla dovnútra zasvietila som a dala som si dole lodičky a zasvietila som v kuchyni"Zlatíčko išiel som s Emily na víkend preč dúfam že sa nehneváš.
Milujem ťa"To bolo napísané na lístku v kuchyni usmiala som sa a naliala som si Whisky a kopla som ju do seba a išla som hore vyzliekla som sa a išla som do vane
...Klaus...
Boli sme s Caroline u mňa doma a začali sme sa bozkávať pritlačil som ju o dvere a vyzliekol som jej tričko ona mi rozopínala opasok a ja som ju vysadil na seba,,Tina..''
Povedal som a zarazil som sa postavil som ju na zem a ona pokrútila hlavou,, Prepáč ja nemôžem som zasnúbený..a odišla len kvôli mne. Kvôli tomu že som ťa pobozkal.''
,,Prepáč ja len..stále ťa milujem.''
Oprel som si svoje čelo o jej a ona ma objala a ja ja ju pobozkal som ju do vlasov a ona ma držala pri sebe a aj ja ju
...Tina...
Vyšla som z vane a mala som okolo seba uterák. Ľahla som si do postele a pozerala som si fotky s Klausom. Tlačili sa mi slzy do očí chýbal mi ale bola som naňho naštvaná
Začala som plakať a kričať do vankúša búchala som do postele päsťou a začal mi zvoniť telefón volal mi ocko cez videohovor ja som mu to zdvihla"Zlato čo ti je?''
"Nič oci som v poriadku.''
Utrela som si slzy a usmiala som sa nadýchla som sa a iba som sa naňho pozerala"Neprišla si sem len tak. Čo sa stalo?''
"Tati vážne o tom nechcem hovoriť.''
"Dobre zlatíčko ale keby niečo zavolaj mi dobre.''
"Dobre tati ľúbim ťa.''
"Aj ja teba.''
Zavesila som a zakusla som si spodnú peru a chytila som si rukou oči"Láska vráť sa domov.''
Sms od Klausa. Nič som mu neodpísala a iba som si ľahla a zavrela oči...
DU LIEST GERADE
Forbidden love
VampirgeschichtenChristina je 22 ročné dievča ktoré príde do New Orleans je veľmi bohatá je to tatinkové dievčatko ktoré všetko čo chcelo dostalo dom majú aj v New Orleans takže sa usadila tam. Stretne ale osobu ktorá ju prekvapí a zmení život... ⚠️⚠️Horšie Milostné...