Ubehli asi 2 mesiace s Klausom som nebola v kontakte nechodila som ani na schôdzky nič nechcela som sa s ním ani stretnúť nechcela som ho vidieť nechcela som o ňom ani počuť nič.
No momentálne pijem šampanské som v bare s Camill,,Ak by si chcela vedieť chodia sem vyzerajú šťastne. Prepáč.''
Chytila ma za ruku a ja som sa na ňu usmiala a rýchlo som si utrela oči ona mi pomohla sa z toho dostať von informovala ma o všetkom chodila som za ňou každý deň teda aspoň do večera potom tam už chodil Klaus a vážne som ho nechcela stretnúť.
Zaplatila som dala som Camill tringelt objala som ju a išla som preč.
Keď som vyšla v uličke som uvidela Caroline a Klausa ako sa držia za ruky a smejú sa Klaus ma uvidel a ja som iba rýchlo išla ďalej...Klaus...
Boli to asi 2 mesiace čo som nevidel Tinu chýbala mi jej prítomnosť chýbala mi ako nikto ale s Caroline som bol šťastný zasnúbil som sa s ňou a za 2 týždne máme svadbu chceli sme tam pozvať aj Tinu no neviem či je vhodná príležitosť na to pozvať ju.
Išiel som s Caroline do baru išli sme uličkou a ja som ju pobozkal na ruku pozrel som sa pred seba a uvidel som Tinu ona iba rýchlo išla ďalej,,Caroline prosím choď do baru ja za chvíľu prídem.''
Ona kývla hlavou a ja som rýchlo išiel za Tinou počul som ju ale nevidel som ju.
Rozhodol som sa že ju počkám u nej doma za pár sekúnd som bol pri jej dome a postavil som sa pred dvere sadol som si do kresla čo tam mala a čakal som na ňu.
Keď som ju konečne uvidel mala celé uplakané oči a rozmazanú maskaru nadýchol som sa a ona si utierala oči ja som sa postavil a ona ma uvidela zastavila za a otočila sa ja som bol ale v zápätí pred ňou a ona sa zarazila a pozerala sa do zeme,,Ahoj Tina.''
Ona sa nadýchla a ja som jej prstom chytil bradu a podvihol hlavu utrel som jej slzy a odstúpil som kúsok od nej
,,Ahoj.''
Povedala mi a ja som sa usmial ona sa pozrela okolo a potom na mňa
,,Prosím choď..''
Povedala mi a ja som vzdychol ona sa na mňa pozrela a ja som sa pozeral na ňu a začala plakať
,,Ty ani nevieš ako veľmi som..''
Nachvíľu sa prerušila a stále plakala
Ja som mal tiež slzy v očiach,,Ťa milovala..''
Ja som mal stále slzy v očiach a ona plakala
,,Vážne som..''
Povedala mi otočila sa a išla smerom k dverám ja som iba mlčal a stál som tam ona bola pri dverách a odomykala ich ja som v zápätí za ňou a položil som jej ruku na rameno ona sa otočila a mala uplakané oči a ja tiež pohladil som ju po tvári a oprel som si moje čelo o jej ona vydýchla a ja som sa letmo dotkol jej pier.
Ona sa odtiahla a išla dovnútra zavrela dvere a počul som ju ako sa zosunula na zem a snažila sa neplakať ja som si oprel čelo o dvere a dal som si ruku pri hlavu ona sa rozplakala a ja som sa tiež otočil chrbtom a zosunul som sa po tých dverách na zem oprel som si hlavu a počúval som ju,,Prečo?''
Povedala a ja som jej nedokázal odpovedať nemal som na to vysvetlenie a iba som vzdychol
,,Ja neviem Tina. Ale vieš že mi to je veľmi ľúto.''
,,Dúfam že sa ti podarí žiť s Caroline nekonečný život. Viem že ste zasnúbený.''
Ja som sa nadýchol a postavil som sa otvoril som tie dvere a ona sa postavila ja som ju rýchlo objal a ona mňa tiež plakala do mojej hrude a ja som ju držal pri sebe. Muselo to pre ňu byť ťažké a ja som to vedel.
Keď sa odtiahla nadýchla sa a vydýchla ja som sa na ňu pozrel a zavrel som oči,,Vôbec si sa nezmenila.''
Ona sa usmiala a ja tiež pobozkal som ju na čelo a oprel som si svoje o jej
,,Chýbaš mi. Keď som ťa nevidel nemyslel som na teba ale teraz..''
Vydýchol som a ona sa zasmiala ale stále mala veľmi veľa sĺz v očiach
,, Chýbam ti ja alebo naše milovanie?''
,, Chýbaš mi ty. Nikdy mi nikto nechýbal tak ako ty!''
,,Klaus toto nemôžeš za 2 týždne máš svadbu s Caroline aj keď ju nemám rada...toto si nezaslúži ani ona.''
Ja som vzdychol a ona mala slzy v očiach a pokrútila hlavou. Ja som odišiel musel som ísť za Caroline
...Tina...
Keď odišiel sadla som si na gauč a zabalila som sa do deky a naliala som si Whisky. Oprela som sa o operadlo a rozmýšľala som nad tým čo mi povedal. Znovu ma to rozplakalo nemohla som ho vidieť a už vôbec nie ho bozkávať asi sa mu budem vyhýbať a budem doma.
Postavila som sa a išla som do vane napustila som si ju zapálila som si sviečky dala som si tam penu a ľahla som si musela som nachvíľu vypnúť aspoň na pár minút..Musím sa priznať tu som plakala 💔😢
YOU ARE READING
Forbidden love
VampireChristina je 22 ročné dievča ktoré príde do New Orleans je veľmi bohatá je to tatinkové dievčatko ktoré všetko čo chcelo dostalo dom majú aj v New Orleans takže sa usadila tam. Stretne ale osobu ktorá ju prekvapí a zmení život... ⚠️⚠️Horšie Milostné...