Bir Şans Daha Almak-Bölüm 2

135 14 108
                                    

Bu hikaye benim genelde yazdığımdan biraz farklı; zevk alın

Uyarı: Cenk & Cemre hayranlarının bu hikayeyi okumaları tavsiye edilmez; onlar bu hikayedeki olumsuz kişiliklerdir; Onları hala çok seviyorum ama denemeyi ve karakterlerime farklı kişilikler kazandırmayı da seviyorum, belki bir sonraki hikaye tam tersi olur, Keyfini çıkarın.

Uyarı: Cenk & Cemre hayranlarının bu hikayeyi okumaları tavsiye edilmez; onlar bu hikayedeki olumsuz kişiliklerdir; Onları hala çok seviyorum ama denemeyi ve karakterlerime farklı kişilikler kazandırmayı da seviyorum, belki bir sonraki hikaye tam ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cemre

Adresini bulmak zordu; Cenk'in arkasına geçip avukattan Nedim'in İstanbul'daki adresini vermesini istemek zorunda kaldı; Ağa'nın cenazesi ve vasiyetini okumak için birkaç gün bir otel dairesinde kaldı.

Dört yıl boyunca onu görmedi. Onu mezarlıkta görünce şok oldu, geleceğini hiç düşünmedi, değişti, uzun saçları, gür sakalı ve daha sıkı vücuduyla daha yaşlı ve ciddi görünüyordu. Yine de gözleri, onun aşık olduğu masum gözlerdi; Mezarlıkta gözleri buluştuğunda kalp atışları hızlanarak başını döndürdü; yanına gidip sarılmayı o kadar çok istiyordu ki. Ama yapamadı. Cenk oradaydı, kocası, gelecek çocuğunun babası.

Hayat onlarla nasıl oynamıştı, bebeğinin babası olacaktı Cenk değil, o gitmeseydi beraber olacaklardı ama şimdi ne anlamı vardı ama yine de neden gitti diye cevap istedi. ona? Cenk'in sadece kendisi için evli olduğunu bildiği halde neden geri dönmedi? Cevabını bu gece ondan alacağından emin olacak.

Cemre, şüphelenmesin diye doktorla randevusu olduğunu söyleyerek Cenk'e yalan söyledi. Mezarlıktan sonra, oğlunu karnında taşırken Cenk'in tarif ettiği gibi, uzun süredir kayıp olan kuzenine baktığı için sinirlendi.

Cenk ne zaman sinirlense ağzından çıkan her kelimeyle onu incitmeye özen gösterirdi; Evliliğini kabul edip onu tükettikten sonra, Cenk daha öfkeli ve kırgın hale geldi; bu evliliği yürütmek ve onu sevmek için çok uğraştı. Yaptı, ama yine de Nedim'e olan hisleri, ilişkilerini geliştirmek için çocuk sahibi olmaya karar vermelerinden daha hayatiydi ve öyle de oldu. Cenk, güzel Cenk olmak için geri döndü, ama bugün Nedim'i görmek onda eski bir duyguyu ateşledi.

Nedim'e bunu neden yaptığını söylemeden, kapanmasına ve hayatına devam etmesine izin vermeyecekti. Hayatından kaybolduktan sonra değişti, onu bulmaya çalıştı, aramaya çalıştı, o ve Agah ondan hiçbir iz yoktu, herkes endişeliydi ve ona ne olduğunu merak ediyordu, ortadan kaybolmasına sadece iki kişi sevindi. , Seinz ve Cenk.

Nedim gittikten sonra evliliklerini bitirecekti ama Cenk acısında ona yardım etmek için oradaydı; Zamanla, arkadaşlıkları daha romantik hale geldi ve aralarında bir şeyler değişti.

Adrese ulaştığında arabasını park etti ve binaya girdi; 25. kattaydı, 3025 numaralı daire, asansöre binerken kalbi göğsünde yüksek sesle atıyordu. Cemre sekiz aylık karnına tutunarak fırçaladı. 'Üzgünüm bebeğim, seninle bir ilgisi yok. Bilmem gerek".

Onun dairesinin önünde duruyordu, zili çalacağından emin değildi, yoksa gitse iyi olur. Ne kadar uğraşmışsa da, artık geri adım atmayacak, belki de bu son şansı, zili çaldı, cevap yoktu, tekrar çaldı, onun geleceğini söyleyen sesini duydu, kalp atışları atladı. , bir süre sonra kapı kilidi açıldı. Kapı açıldı ve onu görünce şaşırdı ve kafası karıştı.

Bir Şans Daha Kullanmak (NedCer)FFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin