Başka Bir Şans Almak-Bölüm 3

118 11 100
                                    

Selam !! Hepsi, lütfen yeni bölümün keyfini çıkarın, Yine CenCem hayranlarına büyük bir uyarı, okumanızı tavsiye etmiyor; takıntısı ve çılgınlığı var, uzun bir bölüm ve daha az duygu ve daha fazla olay.

Selam !! Hepsi, lütfen yeni bölümün keyfini çıkarın, Yine CenCem hayranlarına büyük bir uyarı, okumanızı tavsiye etmiyor; takıntısı ve çılgınlığı var, uzun bir bölüm ve daha az duygu ve daha fazla olay

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cemre

Çiftliğe giden yolun uzak ve zor olduğunu söylediler, ama bir şansı olduğunu umursamadı ve bu onun şansıydı, konuşması ve onu görmesi gerekiyordu, bilmesi gerekiyor, üç buçuk ay oldu. Ona gitmek için, Nedim'e gitmek için mükemmel bir fırsatı bekleyen günleri, saatleri ve dakikaları saydı.

Cenk bir haftalığına iş seyahati için İzmir'e gitmişti. Tüm yolculukla meşgul olacak; bu onun gidip onu görme şansıydı. Nedim'in adresini Cenk'ten çaldı. Bir özel dedektifin onu aradığını ve Nedim'le ilgili ipuçlarını sakladığını duyunca, ancak Cenk'ten daha fazla bilgi alamayınca Nedim'le ilgili her şeyi gizler.

Cenk ve Şeniz, Nedim'e karşı bir şeyler planlıyorlardı; bunu ciğerlerinde hissedebiliyordu. Nedim'in ortaya çıkması ve Ağa'nın ölümünden sonra anne-oğul ilişkisi düzelmiştir. Ağa onları durduran kayaymış gibi, ama şimdi o gittiği için kimse yoktu. Nedim'i onlar hakkında uyarması gerekiyordu; bu onu görmek için başka bir sebepti.

Cemre Kemaliye'de olduğunu öğrendi. Uçakla seyahat etmesi ve sonra bir arabaya binmesi ve bağına gitmesi gerekiyordu; Nedim'in Avrupa'da ve Türkiye'de bilinen bir MARKA'nın bağ ve şaraphanesinin sahibi olduğunu öğrenmiş, ancak teyit gelmemiş, ona aitmiş, sadece dedesinin adıyla anılmış.

Cemre, oğlu Çetin'i annesiyle birlikte tuttu, Cenk'in kendisini arayıp İzmir'de kendisine gelmesini istediğini söyledi; biletini aldı ve annesine ve iki aylık bebeğine veda etti. Cemre onu bırakmaması gerektiğini biliyordu; onunla seyahat edemeyecek kadar küçüktü, ama bu onun için mevcut olan tek şanstı.

Cenk bir gardiyan gibiydi, attığı her adımı sayıyor, onu kanca gibi izliyordu, özellikle de Nedim'in dairesine gittiği o günden sonra; artık ona güvenmiyor çünkü içten içe onun da onu Nedim'i sevdiği gibi sevmediğini biliyor.

Navigatör ona 20 dakika ve dört yıl altı ay 12 gündür özlemini çektiği hedefine ulaşacağını söyledi. Neden gittiğini bilmek istedi, onu sevmiyor muydu? Umursamadı mı? O gün cevapları almaya çalıştı ama ablası ve Cenk her şeyi mahvetti!

Cemre, Nedim ile Ceren'in odadan neredeyse Çıplak çıkarken aralarında bir şey olmasına şaşırmış ve kızmış, ablasına olan kin ve kinini artırmıştır.

Ablası orospu! Sadece iki kez kullanım için ve Cenk'in dediği gibi başka bir şey değil, Nedim'in onu bir süre kullanıp sonra atacağını söyledi, yaptığı gibi. Küçük kardeşini taciz ettiği ve onurunu kırdığı için Cenk'e kızmalıydı. Yine de yapmadı; aslında sonunda Nedim'in ondan kurtulacağı için mutlu ve memnundu; O bir erkekti ve ihtiyaçları vardı ve kız kardeşi daha fazla para teklif eden herkese bacaklarını açan bir sürtüktü. Bu onun hakkında herkesten duyduğu şeydi.

Bir Şans Daha Kullanmak (NedCer)FFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin