სამი მეგობარი კლასში ზის და მოუთმენლად ელოდება ზარის გამოსვლას,აჟიტირებულები ერთმანეთს უყურებენ და გულში დროს ითვლიან და აი ბოლო ათი წამიც. მთელი სკოლა ბოლო ხმაზე ითვლის..10..9..8..7..6..5..4..3..2 დააა 1..
კლასიდან ყველა გამოვარდა და თინეიჯერებით სავსე ბრბო ეზოსკენ მიემართება.ყველა ერთმანეთს ახტება რომ აქედან მალე გაახწიონ.მასწავლებლები შეშინებულები იყურებიან,ზოგი იქცევა და იატაკზე ენარცხება,მოკლედ საგიჟეთია.ალბათ იკითხავთ რამგააგიჟათო მაგრამ,1 წლიანი წამების და რთული სემესტრების შემდეგ უარესსაც მოველოდი..სამი თვეაქვთ ამ ჯოჯოხეთისგან დასასვენებლად,მერე ისევ თავის დაკარგვამდე სწავლა მოუწევთ.
Jimin's POV
როგორც იქნა არდადეგები დაიწყო,კიგამიხარდა თუმცა მგონი ნეკნის მოტეხილობა მივიღე სკოლის დატოვებისას,ეს ყოველწლიური,ჩვეულებრივი მდგომარეობაა.
-ჯინ,თე დღეს ჩემთან წამოხვალთ?-ისინი ჩემი საუკეთესო მეგობრები არიან,ჩემი მშობლები ერთი კვირის წინ საზღვარგარეთ წავიდნენ,სახლში მარტო ყოფნა კიდევ მომბეზრდა,თან ცოტა არიყოს მეშინია.
-მე მაწყობს(თეჰი)
-არვიცი,დედაჩემს ვკითხავ თუდამტოვებს-დიახ,ჯინი დედამისის გარეშე არაფერს არ აკეთებს.
-კარგიი მაშინ მე და თე მაღაზიაში რაღაცეებს ვიყიდით სანამ შენ მშობლებთან გაარკვევ-ჯინი დამეთანხმა და ჩვენ სუპერმარკეტისკენ წავედით
-თე გაზიანი თუ ალკოჰოლი?
-რატო მაყენებ დილემის წინაშე-თეჰი გაზიანებზე გიჟდება ისევე როგორც ალკოჰოლზე
-ორივე?
-რათქმაუნდა,რეებს მეკითხები
ჩიფსების განყოფილება გავაუპატიურეთ,ასევე სასმელების.ვის ჩაუვიდოდა კუჭში ამდენი არვიცი,მაგრამ რაც არის არის.ეს ყველაფერი სალაროსთან მივიტანეთ და მოლარემ გატარება დაიწყო.უკან ბევრი ხალხი იდგა,ყველა ჩვენ გველოდებოდა მაგრამ ამდენი რაღაცის გატარებას დიდი დრო უნდა.
YOU ARE READING
another universe
Fanfictionვინ თქვა,რომ ჩვენს ცხოვრებას არ შეუძლია ერთ დღეში,რომანტიკულ,დრამატულ და ამავდროულად,ფანტასტიკური ჟანრის ფილმს დაემსგავსოს?