Author's pov
-აჰჰ..აააჰჰ უფრო ღრმად-კვნესოდა პრინცის ქვეშ,ის ერთერთია იმათთაგან ვისაც ჯონ ჯონგუკი ერთი ღამისთვის იყენებს.
ისე ხმარობდა როგორც ცხოველს,არანაირი კოცნა არც შეხება,გრძნობაზე საუბარიც ზედმეტია,ვინიცის შეიძლება ამ ომეგისთვის ეს პირველიც კი იყო
არც ის აინტერესებდა ვინიყო მის ქვეშ გართხმული,არც მის სახეს უყურებდა,თუმცა არავის არქონდა ხმის ამოღების უფლება,არც იმ ომეგას შეეძლო,მაგრამ გასაკვირი ისიყო რომ არც უნდოდა წინააღმდეგობის გაწევა,ისიც აკმაყოფილებდა რომ მოსიარულე ხვრელივით ხმარობდნენ,ყველა ომეგასთვის სასურველი ალფა იყო,პლიუს ამას ყველას მისგან დაფეხმძიმება უნდოდა.
სექსის შემდეგ,როგორც ყოველთვის, ნახმარი ჩვარივით მოისროლა ჯონგუკმა ომეგა.ომეგა ატირებული გავარდა,და იმედს იტოვებდა რომ ალფის სპერმა გაანაყოფიერებდა მას.
Jimin's pov
მე თე და ჯინი პროდუქტების დახლებთან ვდგავართ და სამკაულებს ვარჩევთ,ეს ჩვენთან რომ გაგეყიდათ მილიონებს მოგცემდნენ მაგრამ აქ როგორც ჩანს უბრალო ნივთებს წარმოადგენენ.
-რალამაზი ომეგები ხართ ბავშვებო,რასინებებთ?-გვკითხა შუახნის კაცმა
-მადლობა,ეს ცისფერი კულონი მაჩვენეთ-ჯინს განსაკუთრებულად უყვარს სამკაულები,ასეთ ფასად, ასეთი განსაკუთრებული სამკაულები პირველად ნახა ამიტომ მგონი თითო დახლთან 4 ყელსაბამი მაინც იყიდა.
-ძალიან კარგი არჩევანია,ამ კულონს ფირუზის თვალი ქვია-ჰო ეხლა ასი პროცენტით დარწმუნებული ვარ რომ იყიდის,ყველაზე მეტად სახელწოდებიანი სამკაულები უყვარს,მერე ხალხში რომ იტრაბახოს.
-ჰეი,დღეს პრინცი სიტყვით გამოვაო ამბობენ შენც გაიგე?-გადაუჩურჩულა ერთმა კაცმა მეორეს
-გავიგე გავიგე,სასახლის ომეგები ენას ვერაჩერებენ-თავხედი, რასნიშნავს ენას ვერაჩერებენ,ან ომეგებს რასაბრალებენ.
YOU ARE READING
another universe
Fanficვინ თქვა,რომ ჩვენს ცხოვრებას არ შეუძლია ერთ დღეში,რომანტიკულ,დრამატულ და ამავდროულად,ფანტასტიკური ჟანრის ფილმს დაემსგავსოს?