Keera era pregătită sa meargă în coliba Veerei,dar o întâlni pe Taara care era toată un zâmbet și nu înțelegea de ce.
-De unde atâta trufie?
-Hmm? Ah,doar ma bucur de moment. Dar tu? Unde gonesti asa de voioasa?
-Ăăăă...
-Sa ghicesc...Jonathan ti-a făurit o arma letala,perfecta din perspectiva ta?
-Categoric nu! Încă aștept acest miracol, spune Keera râzând. Dar cred ca este o seara minunata,ce trebuie savurata din orice punct de vedere.
-I-auzi...de când te bucuri tu de serile de primăvară?
-Incepand...de acum!
-Daca tu spui... si Taara se îndepărtă,bătând-o prietenește pe umăr.
Prin urmare,ii mai rămânea sa găsească niște flori frumoase și sa o întâlnească pe viitoarea ei iubita. Ar fi pierdut timp prețios dacă ar fi mers în pădure după flori,pierduse deja timp cât s-a pregatit pentru acesta întrevedere,asa ca,cum ajunsese în spatele colibei vrăjitoarei,smulse câțiva trandafiri din gradina acesteia și ii bătu la ușa.Cateva zgomote scurte și usa se deschise. În prag era ea,atat de...frumoasa,purta o rochie sângerie,fără umeri,legata doar de gatul acesteia.Cerceii ii luceau la lumina difuza a lumânărilor,iar în încăpere mirosea a...scorțișoară!
-Esti...mag...
-Cumva sunt trandafirii mei?rostește Veera incruntata!
-Normal! Nici măcar florile nu îți pot întrece frumusețea...
-Keera,i-ai luat din gradina mea?
-Eu...poate?
-Fata prostuta! As putea sa iti smulg inima din piept pentru ca mi-ai distrus trandafirii!
-Nu asta îmi era intenția,dar te înștiințez ca nu trebuie sa îmi smulgi inima din piept,este deja a ta! Îi spune Keera fermecata de făptură din fata ei.
Veera o apuca de gulerul armuri și o trage înăuntrul încăperii,făcându-i semn sa se facă comoda.
-Vrei sa bei ceva?
-As bea din tine,dar bănuiesc ca nu-mi este permis...
- Bănuiești bine! Îi șoptește vrăjitoare la ureche,punandu-i un pahar pe masa, în fața acesteia.
-Multumesc...ai atâtea lucruri pe aici...
-Imi sunt necesare pentru a prepara diverse leacuri.
-Nu degeaba este vraciul satului.
-Mda...vrei sa iti arat câteva chestii interesante?
-Mai întrebi?
Veera o luă de mana pe Keera și se intreptara intr-un colt al incaperii,unde mai multe rafturi erau ticsite cu diverse sticluțe de diferite nuanțe și mărimi. Vrăjitoarea alesese câteva dintre ele și își începuse spectacolul. Turna puțin lichid galbui peste un ghiveci ce conținea doar pământ,și din pământ ieșise imediat o tufa bogata plina cu trandafiri multicolori.
-Magnific! Exclama Keera surprinsă de tufa spinoasa și colorata.
Imediat ce își termina numărul, Veera luă o carte de istorie,o deschide și turna peste ea putina poțiune albastra,rostind niște cuvinte întortocheate. Când își încheie citatul, din carte ieșiră litere,după care cuvinte și după fraze întregi. Toate roiau în jurul celor doua fete,formând povestioare scurte,ba chiar transformandu-se uneori în imagini vi.
-Asta...este pura magie... spune Keera privind inmarmurita cuvintele ce pluteau în jurul ei,neștiind dacă sa le atingă sau nu.
-Vino,iti voi arata ceva ce am învățat recent, ii spune Veera foarte incantata începând sa rostească iar niște cuvinte necunoscute și stropind cu diverse poțiuni în mai multe coșuri și farfurii din lut. Când termina de rostit cuvintele,o ploaie de culori se revarsă în toată încăperea,plimbandu-se nestingherite prin toate cotloanele colibei,pana ajunseră la locul predestinat lor. În coșuri și farfurii apărută diverse legume,fructe,chiar și pâine,dintr-un castron curgea orez,iar din altul tot felul de semințe.
-Asta ar putea opri foametea...tu...ești fantastica vrajitoareo! Soptise Keera fascinata și fericita.
-Iar acum...iti voi arata ultima șmecherie,ii spune Veera rânjind diavolește. Acesta pocnește din degete iar fata din fața ei rămâne goala și stinghera.
-Cum ai...
- Magie! Îi șoptește Veera la ureche,impingand-o în patul acesteia.
Keera se lăsă în voia ei,pierzandu-se in sărutul dulce al vrăjitoarei. Se pare ca Veera se pregătise mai bine decât ea,deoarece luă inițiativa și începuse sa ii traseze pe piele mici cerculețe cu limba,gustand-o milimetru cu milimetru. Senzația era noua,ceva de nedescris,ceva ce ii provoca atat de multa placere,ba chiar și intimitatea ei cerea mai mult,vrând sa o simtă pe vrăjitoare adânc în ea,umplandu-i golul acela neatins de nimeni încă. Veera deși nu mai săvârșise un contact sexual cu o femeie,știa ce avea sa facă,astfel încât ii îndepărta ușor picioarele Keerei și își umplu gura cu sexul fetei,începând sa lingă copios. Îi supse clitorisul,ba chiar îl muscase și după îl sarutase,oferindu-i iar dezmierdare cu limba. Keera era fascinata de acesta noua senzație,dar era chinuitoare,voia mai mult și mai mult,astfel încât își incolacise degetele în parul fetei ce ii satisfăcea trupul,și o trase spre gura ei,unindu-se intr-un sărut lasciv,plin de dorință. Îi luă mana și ii indicase ușor, unde ii este locul, în ea.
Ochii vrăjitoarei luceau de pasiune,dandu-si seama de ceea ce voia făptură de sub ea. O musca tandru de buza și se napustise în interiorul fetei,degete-i jucând un dans de du-te vino,ieșind și intand din nou în vaginul ei,oferindu-i nemărginite senzații.
Keera era în culmea extazul neînțelegând ce se întâmplă cu ea. O durea dar îi și placea, îi placea atat de mult încât corpul și mintea nu mai erau în concordanță. Trupul se misca la unison cu mana Veerei,iar gura-i era flamanda după buzele ei,gemetele lor se amestecau în încăpere iar mintea ei...nu mai exista în acel moment,era doar pura pasiune și iubire.
CITEȘTI
Legământ
FantasyIn vremuri îndepărtate,când nu exista tehnologie, oamenii conviețuiau simplu și frumos in triburi.Povestea aceasta ne poartă pe meleaguri îndepărtate,unde simplismul prima și instinctele erau ascuțite și îndrumătoare.