~Gerçek Aşk~

767 59 37
                                    

Deku uyandığında hemen Bakugouyu sormaya başlamış.Doktorlar ise çocuğun hafızasının gitmediğine çok şaşırmışlardı.Aizawada Bakugounun okula bıraktığı çıkış belgelerini öğrenince hemen hastahaneye gelmiş ve Dekuyla birlikte Sarışının gidebileceği tüm yerleri düşünmeye başlamışlar.Yeşilli çocuk gözyaşlarına boğulurken sevgilisinin neden onu böyle terk ettiğini merak eder.O an Dekunun ağlamasını durduran birşey olur Aizawanın telefonu çalar.Arayan Müdürdü.Aizawa hemen telefonu açar ve müdür ona çocuğun yerini bulduklarını söyler.Katsukinin kaçırılması olayından hemen sonra okul bütün çocukların tehkikesizliği için telefonlarına yer  lerini gösteren bi çip yerleştirmiştiler.Telefondaki konuşmaları duyan Yeşilli çocuk 2 ci bir şoku geçirir.Çünkü Sevgilisinin xxxxx Hava Limanında olduğunu öğrenir.O an Hemen özgünlüğü ile Hastahaneden ışık hızında fırlayarak çıkar ve Hava Limanına gider.Oraya vardığında her yerde Katsukiyi arar.Okadar insanın arasında onu bulması imkansızdı.Birden anons sesinde Katsukinin bineceği uçağın kalkış vakitinin geldiğini duyar ve hemen gözleri çıkş kapısının orayı arar.Sonunda bulmuştu....Hemen arkasından bağırmak istedi amma boğazı düğümlendi.Çünkü az sonra Sevgilisi yere yığılacaktı.Hemen özgünlüğünü etkinleştirip Katsuki tam yere düşeceği an onu sıkıca tutmuştu.

Katsuki gözünü hastahanede açmıştı.Yanında ağlayan Bi Deku görmeyi beklemiyordu.Deku Sevgilisinin uynadığını gördüğü an hemen sarıldı sanki hiç bırakmayacak gibi.

"Kacchann sonunda uyandın iyisin yanımdasın-"

"Deku...Ama sen nasıl..."

"Hayır unutmadım Sevgilim.Seni asla unutmam.Seni hala çok seviyorum.Ve seni asla unutmayacağım"

O an neye şaşıracağını bilemeyen Sarışın çocuk tam konuşmak için ağzını açacakken dudağında bi baskı hisseder.

Yeşilli hasret kaldığı o dudakları daha önce hiç öpmediği kadar sertce öper.Sarışın çocuk bu sert öpücüğe elinden geldikce karşılık vermeye çalışır.Nihayet nefesleri kesildikte ayrılırlar.

"Bende Seni Seviyorum Sevgilim.Ama bu nasıl oldu yani sen özgünlük yüzünden beni unutmuş olman gerkirdi"

"Nası oldu bende bilmiyorum Amma kendime geldiğimde aklım bi tek sen vardın Kacchan."

Bakugou sevgikisinin onu unutmamasına çok şaşırmıştı.Konuştukları sırada odaya Aizawa ve Bakugounun ailesi girmişti.Annesu ve babası oğullarına sıkıca sarılmış ve endişeyle bi ton soru sormuşlardı.Bakugou istemsede herşeyi odadaki herkese anlatmıştı.Neden sessizce haber vermeden gitmek istediğini.Ailesi Ona kızssada çok üstüne gitmemişlerdi.Ailesi doktorla konuşmak için dışarıya çıktığında Aizawa ve Deku Bakugouya herşeyi anlatmışlardı.

~1 ay sonra~
~Yurtta Bakugounun odasında~

İki Çocukta ayın hafif parıltılı ışıklarının üstlerine vurduğu rahat yatakta sarılmış öylece duruyorlardı.Sessizliği bozan Katsuki olmuştu:

"Deku"

"Hm?"

"O gün Sen beni Nasıl unutmadın?"

Yeşilli çocuk kafasını yattığı gögüğstü çekmeyerek sevgilisine baktı.

"O gün uyanmadan önce bi rüya gördüm.Ve o rüyanın gerçekleşmesi ihtimaline karşı beynim ve kalbim özgünlüğe karşı çıktı"

"Hmm peki neydi o rüya"

"Uhm..Ben söyleyemem"

"Neden"

Yeşilli çocuk utanır ve kafasını Sarışının kucağına iyice gömer.

"Yaa!Kacchan sorma işte"

"Tamam öyle olsun amma Ben biliyorum ne gördüğünü"

Yeşilli çocuk şaşırmış bi şekilde hemen kafasını kaldırıp sevgilisine şaşkın şaşkın bakar:

"N-Nası yani!?"

"Hadi ama Deku ikimizde yaramaz~ bi rüya gördüğünü biliyoruz"

Yeşilli ilk bikaç saniye duyduğu cümleden bişey anlamaz amma anladıöında hemen kızarır ve sevgilisinin kucağından çıkarak eline geçen yastığı ona fırlatır:

"H-Heyy!!b-bu doğru değil!

"Lan tamam şaka yaptım dur!"

"Bidaha böyle şakalar yapma-!"

O an Katsuki Dekuyu hızla kucağına alarak duvara yaslar:

"Sen bana sesinmi yükselltin~"

"H-Hayır"

"Ah ever yükselttin şimdi sana bi ceza vermem gerekicek~"

Evet mehaba canım okuyucularım bu bölümle hepiniz büyük bi Oh çekmişsinizdir içinizden.Bundan sonra iyi olucak ilham geldikce yazıcam Bu arada gelicek bölüm SMUT yazmayı planlıyorum.Bu size bağlı eğer isterseniz yorumlarda belirtinn.Sizi çok seviyorum<31


~OYUN~BakuDekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin