~Garip Sorular~

689 53 22
                                    

💥💥💥
~Sabah~

Sabah Güneşin yüzüme vuran ışıklarını söve söve uyanamıştım.Aptal güneş neden böyle parlamak zorundaydıki.Güneşe sövmeyi bırakarak Kollarımın arasındaki Dekuyu süzmeye başladım.

Yeşil brokoliye benzeyen saçları,Zümrütü andıran Parlak irisleri ve bu mükkemel portreyi tamamlayan siyah çilleri ve ona eşlik eden pembe dudakları.Yüzünün her bir detayı muhteşem ve kusursuzdu.

Dün gece çok güzel ve yorucu geçmişti.Duş almalıydık.Amma Dekuyu uyandırmaya kıyamıyordum.Kolumun üstünde yattığı için bende kıpırdayamıyordum.

Yavaşça onu uyandırmamaya dikkat ederek kolumu ondan kurtardım ve banyoya elimi yüzümü yıkamaya gittim.Çıktığımda Dekunun uyandığını gördüm.

Uykulu gözlerini ovuşturarak yatakta oturur pozisyondaydı.Eli kalçasınnda ağrıdan hafif yüzünü buruşturuyordu.

Beni farkettiğinde hemen yanıma gelmek için ayağa kalkmaya çalıştı ama başarılı olamadı:

"Günaydın Kaccha-ahh"

"Günaydın Deku'm.Kalkmana gerek yok"

Diyerek yanına oturdum ve günaydın öpücüğü için Dekunun dudaklarına yapştım.

Yaptığım şeyden affalamış olcakki kızarmıştı.Ve bu benim çok hoşuma gidiyordu.Kızardığında çok tatlı oluyordu.

"Hey Kacchan iyimisin yüzüme baka kaldın"

"Oh evet iyiyim hadi duş alalım diyecektim"

"Tamam ama ben...yani..şey..ayağa kalkamıyıcam sanırı-"

Bunu demesiyle hemen onu kucağıma aldım ve odamdaki banyoya doğru yürüdüm.Ben yürüdükçe Deku çırpınıyordu:

"Kacchan bırak düşeceğim...hey kime diyorum"

O böyle söyledikçe ben dahada sıkı tutuyordum.

"Merak etme Deku seni sımsıkı tutuyorum Asla Bırakmam.Bak hem geldik"

Bunu dememle Dekuyu yavaşça az önce elimi yüzümü yıkamak için girdiğimde doldurduğum küvete bıraktım.Zaten dün geceden beri çıplaktık.

Bende boxerimi çıkarırken Dekunun eliyle yüzünü kapattığını gördüm.

"Oi Deku utanmana gerek yok Aptal ineğim"

"T-tamam Kacchan"

Bende küvete girdim ve banyo yapmaya başladık.Güzel bir köpüklü banyonun ardından.Banyodan çıktık ve Dekuya yeşil bir bornoz kendime ise turuncu renklisin aldım ve odaya geçtik.

Dekuya giymesi için bikaç parça kendi kıyafetlerimden verdim.Giyindikten sonra hasta olmaması için onu kucağımda oturtarak elime aldığım fön makinesi ile saçını kuruttum.

Fönün sıcaklığı ile yüzü kıpkırmızı olmuştu çok şirin gözüküyordu.Saçlarımızı kurttuktan sonra aşağı kahvaltıya indik.

Herkes aptal aptal yemek yerken ben sadece Brokolimi izliyordum ki manzaramı Arkamdan gelen Aptal Senseimizin sesi bozmuştu.

Hepimiz Aizawa Senseiye döndük.Garip.Yanında siyah saçlı bir kız ve 1 bavul vardı.Nedense garip bir şeh hissetmiştim.Sanırım Bu saçları bi yerden hatırlıyo gibiydim.

Düşüncelerimden Aizawa Senseiynin öksürük sesi sayesinde ayrıldım.

"Herkese merhaba çocuklar bu Mia Aleda.Yeni sınıf arkadaşınız.Neyse ne Yerleşmesine yardım edin ben uyucam"

Diyerek gidip salonun diğer ucunda tırtıl gibi kozasına yani sarı tulumuna girdi ve uyudu.

Bianda Deku bir hışımla koşarak merdivenlerden yukarıya muhtemelen odasına kaçtı.

Herkes şok içinde arkasından baka kalmıştı benim gibi.Bende O yeni ekstraya göz ucuyla keskin bir bakış atıp hemen Dekunun yanına gittim.

Galiba kızı görünce bi garip olmuştu.Odasına yaklaştığımda boğuk-boğuk ağlama sesleri duyuyordum.Sanki ağlamasını hiç kimse duymasın diye kendini tutuyor gibiydi.

Ağladığını duyunca şaşırdım hızla kapıyı açmak için elimi kapı koluna atıp çevirdim.Amma kapıyı kitlemişti.

Bikaç kez kapıya vurdum ama açmadı.Ağlama sesleri kesilmişti.Bu beni dahada korkuttu ve kapıyı kırarcasına dövmeye başlamıştım.Ve açması için bağırıyordum.

Tam kapıyı patlatacaktım ki kapı açıldı.Karşımda Gözlerindan azda olsa yaş akan ve eliyle o yaşları silen bir Deku görmeyi beklemiyordum.Hemen ona sarıldım ve başını göğüsüme bastırarak alnına öpücükler kondurdum.

"Deku'm noldu niye ağlıyorsun.Bi sikik birşey mi yaptı?Deku noldu söylesene sevgilim"

"H-Hayır Kacchan hiçkimse bişey ya-pmadı."

"Ozaman noldu söylesene"

Deku birden daha şiddetli ağlamaya ve bana daha sıkı sarılmaya başladı.

"Kacchan ne yaparsam yapayım beni bırakmazsın değilmi?*hık*Beni herşeye rağmen affedersin değilmi?*hık*Hata yapsamda beni sevmeye devam edersen değilmi-"

Dekunun sözleri derin bi öpücük tarafından kesilmişti.İki çocukta sanki  hiç ayrılmayacaklar gibi öpüşüyorlardı.
Nefealeri kesilinceye kadar öpüştüler

Sonunda ayrıldıklarında Katsuki söze başladı:

"Deku ne saçmalıyorsun sen?Bunlarda nerden çıktı?Tabiki seni Affederim.Tabiki seni her hatana rağmen sevmeye devam ederimde niye şimdi böyle birşey soruyorsun?"

Deku bana rahatlamış bir ifade ile bakmaya başlamıştı:

"Lütfen sorgulama.Sadece Seni Çok sevdiğimi asla unutma Kacchan.Şimdi izin verirsen biraz yanlız kalabilirmiyim?

Sona doğru ciddileşmişti Dekunun ses tonu.O yüzden çokta üstüne gitmek istemedim şimdk biraz yanlız kalsın.Ben alırım onun ifadesin diye düşünerek Dekunun anlına bir öpücük bırakıp odadan çıkmıştım.

Acaba neden böyle şeyler söylemişti.Deku hata yapmazki.Neden bana böyle şeyler sordu.Üstelik o kızı gördükten hemen sonra fenalaşması.Çok garipti Ahh Deku Umarım saklayıp yada söylemeye korktuğun birşey yoktur.

Herkese Merhaba Bianda ilham geldi aklımda çok iyi fikirler var.Bu bölüm Çok spoiler Koydum aslında.Çizgili yazılara dikkat edin.Ve Teorilerinizi Yorumlara yazın.Bekliyorum.Hepinizin Yorumunu Okuyacağım HAA BİDEE Bi oyunuzu çalmam yokmu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

~OYUN~BakuDekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin