~Onu Unutmak?~

353 36 8
                                    

[Yeni kitabımı Yayınladım
Göz atarsanız sevinirim]

●●●

~Yüzündeki acı gülümsemeyle Kafasını tamam anlamında salladı sonra Sarışın çocuk Yeşillinin çilli yanaklarından öperek evden çıktı.~

●●●

Sevgilisinin evden çıkışını izledi...kapı çarpma sesinden sonra gittiğine emin oldu.Ne gözlerindeki yaşları durdura bildi ne de boğazındaki düğümden kurtulmak için yutkuna bildi.Kalbindeki Hançer sanki bir daha saplanmıştı

Gözündeki yaşları elinin tersi ile silerek fısıldadı "Bana Bunu YAPAMAZSSIN!"-sonlara doğru sesinin tonu yükselmişti.

Ayağa kalktı..Ayakkabılarını giydi..Montunu alıp bir hışımla evden çıktı..

Hemen önüne gelen ilk taksiye atladı ve gideceği yeri sürücüye söyledi

"XXXXX Oteline"

Telefonun çalışı dikkatini pencereden baktığı yoldan çekmesine sebebiyyet verdi.Arayan arkadaşı "Mina'ydı"

Telefonu kapattı şuan hiç bir şey umrunda değildi sadece hisslerinin,duyduğu şeylerin şüphelendiği şeyin gerçek olmasını istemiyordu.Bian düşündü eğer Katsuki onu aldatmış olsa...ne yapacaktı?..Çekip gidecekmiydi?..Onu unutmak kolaymı olacaktı?..onu unutmak bu düşünce kafasının,beyninin içinde yankılandı.

Nefesi kesilir gibi oldu göğüsü sıkıştı zarzor arka koltuğunda oturduğu arabanın camını açtı.Gözlerini kapatarak oksijeni ciğerlerine gitmesini izin verircesine içine çekti.Ardından koltuğa yaslanarak kafasını geriye atıp kendine gelmek için alnına düşen saç tutamlarını geriye attı.

●●●

Arabadan indi.Otelin kapısından içeri girerek resepsiyondaki kişiden Katsukinin oda numarasını istedi.Otellerde müşteri bilgilerinin başka kişilerle paylaşılmasına izin yoktu.Ama bu şuan İzukunun umrunda değildi.

Adamı yakasından çekip Kararan yeşil irislerini ona dikti."Katsuki Bakugou'nun Oda Numarası Ne Dedim!"-dediği an adam korkudan titreyerek karşısındaki öfkeden aklını kaçırmış Yeşilli çocuğa kekeleyerek oda numarasını söyledi "ss-sekiz n-numaralı oda"

Adamın yakasını umursamazca bıraktı.Koşar adımlarla "8" numaralı odanın önüne gelmişti.Bütün bu şüphelerine son verecek yada herşeyin yıkılmasına sebep olacak şeyle aralarında sadece bir kapı vardı.Elleri ve ayakları titremişti.Odaya girmek için can atıyordu ama sanki ayakları ve elleri ona ihanet ediyordu.Son bir kez derin bi' nefes alıp hiç beklemeden odaya Daldı-
.
.
.
.
.

Biliyorum En Heyecanlı yerinde kestim.AmmaHiç bir şey söylemeyeceğim çikolatalı suflelerim^^

~OYUN~BakuDekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin