Here the new chapter ✨
#Hope korang suka okayy sebelum tuu Vote⭐️dulu tauu....terima kasih💖
..............................
'Ting! Ting! Ting!'
Kedengaran lagaan sudu dan juga garfu berbunyi di ruang makan mewah di mansion milik Tunku Aaron Henrique.Kelihatan tiga beranak itu sedang menjamu selera sambil berbual-bual kosong.
"What's your plan now,son?" tanya Tunku Hamza Emmerson mendatar kepada anaknya sambil tangan sibuk menguis nasi berlauk itu.
"Actually,I have my own plan with Wais and Ian." ujar Tunku Aaron Henrique dengan mudah.
Tengku NurAisyah hanya makan tanpa menghiraukan perbicaraan dua beranak itu.Bukan dia malas mahu mengambil tahu,cuma dia lebih suka mendengar daripada berbicara.Dia hanya akan masuk campur jika suaminya,Tunku Hamza Emmerson membenarkannya masuk campur sahaja.Jadi dia sebagai isteri hanya akur.
"Ouhh yeahh...do you need my mans to help you? If you want laa...." Tunku Hamza Emmerson cuba menawarkan pertolongan kepada anak tunggalnya itu.
Ya,mereka sebagai orang tua sudah tahu tentang pekerjaan Tunku Aaron Henrique selain menyandang jawatan CEO di syarikat milik mereka sendiri iaitu Ramson Empire.Mereka tidak menghalang bahkan itu memang tradisi turun temurun daripada keluarga sebelah Tunku Hamza Emmerson sebagai pewaris takhta milik kumpulan mafia keluarga tersebut.
Dulunya takhta tersebut dipegang oleh Ayahandanya Tunku Hamza Emmerson,tetapi sekarang Ayahandanya sudah tidak larat lagi dan telah melepaskan takhta tersebut kepadanya sebagai anak lelaki serta pewaris tunggal yang hanya ada dia sahaja kerana Ayahandanya merupakan anak tunggal sama sepertinya.
"No need,I can handle it Ayahanda.Don't worry."
"Ouhh yaa,Que lupa nak bagitahu yang lagi dua hari Que akan balik Malaysia because anak syarikat dekat sana baru dibangunkan so kena ada pantauan takut nanti ada masalah macam-macam pula.It's that okay for both of you?" jelas si anak dengan panjang lebar serta terselit pertanyaan restu dari kedua orang tuanya.
"Yes,of course we are always okay.Just go,Ayahanda dengan Bonda pun stay sini tak lama.Kami rancang nak balik lusa je lagipun mansion baru Ayahanda yang dekat atas bukit di Sydney tu dah siap." ujar Tunku Hamza Emmerson sambil tersenyum kepada sang isteri di sebelah.
Tengku NurAisyah hanya mengangguk sambil tersenyum lebar kepada kedua insan yang disayanginya itu.Bahagia dia hari ini dapat makan bersama-sama keluarga kecilnya.Bukan senang mahu meluangkan masa begini,selalu ada sahaja pekerjaan yang harus diuruskan seharian.Akhirnya,dia juga ditinggalkan keseorangan.Nasib juga si suami sudah pencen daripada menyandang jawatan CEO,boleh juga menemaninya yang kesepian di rumah.
YOU ARE READING
Tunku Aaron Henrique ( HOLD )
ActionBOOK 1 📔 TUNKU AARON HENRIQUE Cover 🥳 by @viesluna Tunku Aaron Henrique & Nur Ayra Hanania | Nur Ayra Hanania | Dia tidak tahu kenapa semua orang tidak suka akan dirinya.Semua orang selalu menganggap dirinya malang dan pembawa...