- ï ôþûöõý øôтø, - тøхþ ÿрþø÷ýþÑÂøт Ûуø, ÑÂüþтрѠýð Óðррø.
Þýø ÑÂøôÑÂт ò üðшøýõ þúþûþ ôþüð Ûуø.
- Ôð, - тðú öõ тøхþ ÿрþø÷ýþÑÂøт Óðррø. - Ôþûöõý.
ÃÂþ Ûуø ýõ òыхþôøт, ð Óðррø ýõ þтòþôøт ò÷óÃȄÂôð.
Øх ÑÂõрôцð рð÷ñøты, øх ôушø ÑÂûþüûõýы, ýþ þýø õщõ ÑÂÿþÑÂþñýы ñþрþтьÑÂÑÂ. âþûьúþ òüõÑÂтõ þýø ÑÂüþóут ÿрõþôþûõть òÑÂõ ÿрõÿÑÂтÑÂтòøÑÂ, úþтþрыõ уÑÂтрðøòðõт øü öø÷ýь. âþûьúþ, úþóôð ты ôõрöøшь úþóþ-тþ ÷ð руúу - ты ýõ уÿðôõшь, þý ýõ ôðÑÂт тõñõ ÑÂтþóþ ÑÂôõûðть. Þý òÑÂõóôð ÑÂхòðтøт тõñѠø ýõ ôðÑÂт þÑÂтуÿøтьÑÂѠø уÿðÑÂть ò ÿрþÿðÑÂть.
Ûуø хþчõт ÿрøúþÑÂýутьÑÂѠú Óðррø, þý хþчõт ò÷ÑÂть õóþ ÷ð руúу, ýþ ñþøтÑÂÑÂ. Õüу ÑÂтрðшýþ рð÷рушøть ÑÂтþ üóýþòõýøõ üõöôу ýøüø, õüу úðöõтÑÂÑÂ, чтþ ýõþÑÂтþрþöýþõ ôòøöõýøõ ø тþýõýьúðѠýøтþчúð üõöôу ýøüø рð÷þрòõтÑÂÑÂ, чтþ уöõ ýõ ÑÂþõôøýøшь õõ.
- ï ÿþùôу, - ÿрþø÷ýþÑÂøт Ûуø ø þтúрыòðõт ôòõрь. Óðррø ÑÂüþтрøт ýð ýõóþ тðúøüø óûð÷ðüø, чтþ Ûуø ýõ хþчõт ø ýõ üþöõт õóþ þÑÂтðòøть.
- Ôð, тõñõ ýуöýþ øôтø, - òыôыхðõт Óðррø.
Þúð÷ðòшøÑÂь у ÑÂõñÑÂ, Ûуø ÿрþÑÂтþ ýõ üþöõт ÿþòõрøть ò тõ ÑÂþñытøÑÂ, úþтþрыõ ÿрþø÷þшûø ÑÂõóþôýѠ÷ð ôõýь. Øх ñыûþ ÑÂûøшúþü üýþóþ.
Ûуø ÷ðúðтыòðõт руúðò тþÃȄÂтþòúø ø ÑÂüþтрøт ýð üðûõýьúøõ тþчúø ò õóþ òõýðх. Õüу úðöõтÑÂÑÂ, чтþ ÑÂтþ ñыûþ тðú ôðòýþ: ÿþрыòы ÑÂûðñþÑÂтø, þщущõýøõ ýõòõÑÂþüþÑÂтø ø þñûõóчõýøõ, ÑÂýþòð ø ÑÂýþòð ÿрþøóрðýýыõ ñøтòы Ѡýðрúþтøúðüø, óôõ þýø òÑÂõóôð ñрðûø ýðô ýøü òõрх. Ûуø хþчõт ÷ðñыть, ÷ðóûушøть тõ чуòÑÂтòð, úþтþрыõ þý þщущðõт, úþóôð ÿрøýøüðõт ýðрúþтøúø. Õüу ÑÂõùчðѠÑÂтþ ýõ ýуöýþ. Þý ôþûöõý ñþрþтьÑÂÑÂ. àðôø ÑÂõñÑÂ, ÑÂòþõù ÑÂõüьø, рðôø... Óðррø.