Harry sebou cukl a pustil profesorovu ruku, Snape ji ale neodtáhl.
"Promiňte. Já jen, máte ji tak studenou," zrudl Harry.
"Chápu," pousmál se Snape. Pak jeho ruka zmizela a podávala mu lektvary. Harry poslušně všechno vypil.
"Myslím pane Pottere, že byste se měl jít vykoupat. Potřebujete to a vaše pokožka se tím také zchladí," řekl Snape bez štipky sarkasmu v hlase. Harry přikývl. Chtěl vstát, ale udělalo se mu slabo. Snape ho podepřel. Mladíkovu pravou ruku si omotal kolem ramen a pevně chytil Nebelvíra kolem pasu. Harry měl na sobě jen spodní prádlo. Cítil se opět neskutečně trapně. Severus jej ale bez řečí dovedl až do koupelny. Vykouzlil židli s měkkým polštářem, na kterou Harryho posadil. Pak začal připravovat koupel.
"Vydržte, přinesu pár bylinek z laboratoře a životabudič," řekl Snape a vytratil se.
Sakra mám se před Snapem úplně svlíknout? Napadlo Harryho.
Severus se za chvíli vrátil a do koupele přisypal pár nasušených bylinek a podal Harrymu lektvar.
"Ehm díky, myslím, že už to zvládnu sám," řekl Harry. Nechtěl se před Snapem svlíknout.
"Nemyslím Pottere, sotva chodíte," zavrtěl Snape hlavou a pomohl Harrymu vstát. Harrymu se vážně trochu motala hlava.
"Sundejte si spodní prádlo," vyzval jej Snape. Harry opět zrudl.
"Pokud cítíte tu potřebu, mohu se odvrátit. Ale vězte, že já nemám s vaší nahotou žádný problém," ušklíbl se Snape.
"Jo, to jsem si jistý," vylítlo z Harryho dřív, než stačil přemýšlet.
"Jak jste to myslel?" zeptal se Snape podezřívavě.
"No Hermiona o vás něco říkala," přiznal Harry neochotně.
"Jsem zvědav, copak závratného vám slečna Grangerová o mne sdělila," zamračil se Snape.
"No že...,"
"Pottere, z vás to leze jak z chlupaté deky," zavrtěl Snape hlavou.
"Že jste gay," zajíknul se Harry.
Snape pozvedl obočí. Nutil se ke klidu a pak prostě jen řekl: "Co vás na tomto faktu tak zaráží?"
"Co? Já nevím, asi nic. Nikdy jsem v tomto směru o vás nepřemýšlel," zavrtěl Harry hlavou.
"Čekal bych od vás mnohem větší šok," pozvedl Snape obočí.
"No nejsem v šoku, asi protože..." zrudl Harry.
"Ano?"
"Jsem taky gay," přiznal Harry. Snape na pár vteřin vypadal, mimo z toho, že se mu jeho podezření potvrdilo.
"Dobrá tedy už dost řečí. Svlékněte se a vejděte do té koupele," uzavřel Snape. Myslíc na tisíc jiných věcí než to k čemu se mladý Nebelvír právě přiznal. Harry si zakrýval své přirození, zatímco si lehl do chladnější vody. Snape si přisunul židli a posadil se na ni.
"Vy tu budete?" zeptal se Harry rozpačitě.
"Očividně. Váš organismus není zdráv. Mohl byste se utopit, za což by mi vaše matka jistě nepoděkovala," poznamenal Snape, poté si přivolal ze svého pokoje knihu a začetl se do ní. Harry nevěděl, co by měl dělat, nudil se. Bloudil očima po koupelně a zřetelně se vyhýbal místu, kde seděl Snape. Znervózňovala ho jeho přítomnost. Ačkoli profesor vypadal, že je zabraný do textu, po očku sledoval Harryho rozpaky.
ČTEŠ
Prázdniny se Snapem
FanfictionPovídka byla napsána v roce 2015 pod mou jinou přezdívkou. Postavám je více než 18. let Varování: slash 18+, postavy jsou OOC - Harry je na začátku vážně spratek, Snape je milejší, protože je ovlivněný přátelstvím s Lily Poznámka: AU, James a Lily n...