"Mám pro tebe jeden návrh. Pojeď se mnou do Bradavic o týden dřív," řekl Severus jednoho rána u snídaně.
"Myslíš, že je to dobrý nápad?" zamračila se Lily. Tušila proč Snape chce Harryho odvést. Samozřejmě, že jim dala svolení, aby spolu byli, ale nechtěla, aby Harryho nevinnost padla na oltář Severusovy touhy okamžitě.
"Domluvím se s Bumbálem. Nějak to vyřešíme. Říct mu to stejně musím," pokrčil rameny Snape.
"Ty chceš Brumbálovi říct o nás" zajíkl se Harry.
"Nehodlám se schovávat, nebo jsi to měl v plánu?" propaloval ho Snape pohledem.
"Ehm, nejsem si jistej, jak to ostatní přijmou," řekl Harry nakonec.
"Když z toho nebudeš dělat vědu, tak úplně normálně. Prostě to vezmou jako holý fakt, se kterým stejně nic nedělají."
"Hm asi jo... dobře pojedu s tebou," souhlasil Harry.
"Počkat, vám je jedno, co si o tom myslím já?" zamračila se Lily.
"Samozřejmě, že ne. Jenže já do Bradavic musím, měl bych připravit osnovy," připomněl jí Snape.
"Sama dobře víš, že budu otravnej, když se budu bez Severuse nudit," zazubil se Harry a hodil po matce psí oči.
"Šašku!" mrskla po něm Lily utěrkou a zasmála se.
"Tak tedy vyrazíme odpoledne," přikývl Snape spokojený s výsledkem.
***
"Jsem opravdu rád, že jsi byl ke mně tak upřímný Severusi. A rozhodně jsem rád, že jsi po těch dlouhých letech našel spřízněnou duši. Ale nemyslím, že by bylo vhodné, abys to všem sdělil, jsi přeci Harryho profesor.""Již nenavštěvuje lektvary pro pokročilé. Navíc, Harry je plnoletý. Pro Merlina netvařte se, že jsem nějaký pedofil, co zneužívá děti," mračil se Snape.
"To netvrdím, nicméně rodiče by mohli mít připomínky. Prosím udržte to v tajnosti. Jeden školní rok přeci není dlouhá doba," nabádal jej Brumbál.
"To zcela jistě není," zavrčel Snape.
"Severusi, neříkám, že se nemůžte vídat, jen že se nesmíte nechat nachytat."
"Dobře Albusi. Na druhou stranu mohu být rád, že jsi mi dobrým přítelem," přiznal Snape.
"Ano. Pojď si tedy se mnou dát sklenku ohnivé můj příteli," poplácal jej starý muž po rameni.
***
"Jak to dopadlo?" zeptal se dychtivě Harry, když Severus dorazil do sklepení.
"Nezakázal nám se vídat. Nicméně, náš vztah musíme tajit, dokud nedostuduješ."
"Hmmm to je škoda..."
"Náš vztah bude na veřejnosti prezentován jako čistě formální."
"Takže se ke mně budeš chovat zas jako parchant?" vyhrkl Harry. Pak zrudl a zakryl si dlaní ústa.
"Opatrně na svá slova," vartoval jej Severus.
"Promiň... to já jen nesnáším, když se tak ke mně chováš," řekl Harry smutně.
"Budu se snažit ovládat," slíbil mu Snape.
Pak Severusovi náhle blýsklo v očích. Přitáhl si chlapce k sobě a naléhavě jej políbil. Harryho magie se rozšířila po místnosti ale, když narazila na stěny hradu, zbortila se.
ČTEŠ
Prázdniny se Snapem
FanficPovídka byla napsána v roce 2015 pod mou jinou přezdívkou. Postavám je více než 18. let Varování: slash 18+, postavy jsou OOC - Harry je na začátku vážně spratek, Snape je milejší, protože je ovlivněný přátelstvím s Lily Poznámka: AU, James a Lily n...