9

645 35 6
                                    

Jelikož ještě nebyl čas k večeři Severus a Harry prozatím seděli v obývacím pokoji a povídali si. Harry si na pouti uvědomil, že ho jeho profesor přitahuje. Což bylo zváštní, protože Snape nebyl vyložen líbivý typ. Ale něco v jeho vystupování z něj dělalo charismatického a sexy chlapa. Harry se rozhodl o něm dozvědět něco víc. Vlastně o něm toho moc nevěděl.
"Můžu se na něco zeptat?" řekl Harry
"Zkuste to," připustil Snape a sedl si na pohovku oproti němu.
"Vy máte mámu rád?"
"Definujte pojem rád?"
"Ehm jako ženu…," zrudl Harry.
"Míval jsem, jako mladý. Avšak dala dohromady vaším otcem, těžko bych jí to měl mít za zlé," ušklíbl se Snape.
"Hmm táta se k ní moc dobře nechoval. Občas ho za to nenávidím," zabručel Harry. V Severusovi to vyvolalo překvapení. Myslel si, že Harry vždycky svého otce bránil za každých okolností. Zřejmě se spletl.
"Mimochodem již přeci víte, že preferuji muže, stejně jako vy. Proto moc nechápu vaší původní otázku týkající se vaší matky."
"No to já jen tak… chováte se k ní jinak," pokrčil Harry rameny.
"Lily je pravděpodobně má nejlepší a jediná přítelkyně. Nemám důvod se k ní chovat nepřátelsky," přiznal Snape.
"Jo to dává smysl. Můžu se vás zeptat ještě na něco jinýho?"
"Záleží na tom, co by to mělo být."
"Ehm je to dost osobní snad se neurazíte… Kdy jste na to přišel, myslím to, že jste gay?" zrudl Harry a uhnul před Snapeovým pobaveným výrazem. Z nějakého důvodu mladíkovi chtěl odpovědět.
"Když jsem studoval u mistra lektary."
"Aha…"
"Neočekával jste, že vám vypovím svou sexuální minulost, že ne?" zeptal se Snape pobaveně.
"Ehm ne… "zavrtěl Harry hlavou ačkoli bylo jasné, že doufal, že mu Snape o sobě poví něco víc.
"Mohu se vám zeptat na totéž?" řekl po chvíli Snape.
"Ehm jak dlouho to vím, že jsem gay?" ujištoval se Harry.
"Ano"
"Asi rok."
"A jak jste k tomu závěru došel?"
"No... jenom jednou jsem se líbal s holkou. A nebylo to nic moc. Ale když jsme si loni se o Halloweenu dali na pokoji pralinky s ohnvou whisky, tak jsme potom na koleji blbli. Zahráli jsme si flašku. Když jsem se líbal se Seamusem, bylo to páni... ehm no asi víte co…" zrudl Harry.
"Chápu," uchechtl se Snape.
"Problém ale byl jak to říct kámošům a nejhorší bylo, když mě Ginny pozvala na rande do Prasinek."
"Z jakého důvodu?"
"Musel jsem jí říct pravdu. Ron mi potom dal pořádnou pěstí do zubů, až mi vykloubil čelist."
" Ach ano, na ten incident si pamatuji, musel jsem vás roztrhnout. Mé překvapení, když jsem zjistil, že jde o vás dva, neznalo mezí," usmál se Snape.
"Jo Ron se mnou nemluvil skoro měsíc. Ale pak se konečně umoudřil. Zahráli jsme si fanfrpál a bylo to ok. S Ginny jsme se stali opět kamarády chvíli poté. Hermiona to vzala celkem v klidu."
"Slečna Grangerová je chápavější než jiní. Divil jsem se, že udržela mé tajemství tak dlouho."
"To měl být pochvala?"
"Možná, ovšem pokud to budete chtít slečně Spokla-jsem-všechnu-moudrost-světa někdy vyzvonit, všechno popřu," zatvřil se Snape blahoskoně.
"To je mi jasné," zazubil se Harry. Líbilo se mu konverzovat se Snapem.
"Co byste si dal k večeři?"zeptal se Severus po chvíli.
"Vy mi uvaříte?" vykulil Harry oči.
"Pokdu jste si nevšiml, vaše matka mi vás dala na starost. Je evidentní, že chce abyste nezmíral hlady," poznamenal Snape.
"Třeba něco jendnuchého, špagety s kečupem a sýrem," pokrčil Harry rameny.
"Barbarství! V Itálii by vás za to ukamenovali. Uvařím k tomu milánskou omáčku ," zavrtěl Snape hlavou.
Zatímco Harry dal vařit vodu ve vekém hrnci a přikryl ho pokličkou, Snape se chopil hůlky a začal krájet rajčata.
Když začla voda bublat, Harry chtěl sundat pokličku, jenže zapoměl, že je celokovová. Zaječel a odhodil ji do dřezu.
"Pottere, co jste to zas vyváděl," zavrtěl Snape hlavou a bral Harryho popálenou ruku. Naskákali mu na ní dva menší puchýře. Snape kouzlem očaroval vaření, takže se večeře připravovala sama.
"Posaďte se a na nic už nesahejte," přikázal mu a zašel do sklepa do laboratoře. Po chvíli se vrátil s hojivou mastí a pár čtverečky gázy a obinadlem. Dal Harrymu vypít lektvar proti bolesti, pečlivě namazal mast všude, kam zasahovala popálenina a ránu opatřil sterilním krytím.
Pak se usadili na sedačku těsně u sebe. Harry si Snapea prohlížel. Pořád si dodával odvahu k tomu na to, co se ho chtěl zeptat. Snape poznal, že Harry nad něčím přemýšlí.
"Tak už to vyklopte," povzdechl si Snape.
"Ehm co?"
"To co vám nedá spát," ušklíbl se Snape.
"Vím, že mi do toho nic není a kldině mě odpálkujte… jen mě zajímá, kdy jste začal s někým chodit," vyslovil Harry a zrudl. Snape se pousmál. Vlastně proč by mu nemohl odpovědět...
"Udržoval jsem krátký vztah chvíli po ukončení studia lektvarů. Ten člověk se později oženil a založil rodinu."
"Znám ho?"
"Vskutku jste opravdu zvědavý," napomenul jej Snape.
"Promiňte," zrudl Harry.
"Byl to Lucius Malfoy," odpověděl Snape.
"Co? Jako vážně? Otec Draca?" vytřeštil Harry oči.
"Přesně kvůli takovým reakcím vám nikdo neříká tajemství," ušjklíb se Snape.
"Promiňte já jen že... nějak mi to nedává smysl."
"Lucius tenkrát rád experimentoval, nejspíše se nudil a hledal zábavu."
"Jak si pak moh vzít ženu?"
"Jednoduše, sňatek byl domluvený."
"Aha."
"Po jejich svatbě jsme samozřejmě naše přátelství udržovali jen ve formální rovině."

Který z nich byl asi dominantní?

Přemýšlel Harry a pozoroval Snapea. Ten jej propaloval temným pohledem.

"Vidím, že vás tlačí jedna určitá otázka. Odpovím vám, pokud vy odpovíte na tu samou mně," řek Snape.
Zmijozel, něco za něco. Harry zavrčel moc se mu nechtělo přiznávat.
"Jak mám vědět, že skutečně odpovíte?"
"Pokuste mi pro jednou důvěřovat, nemám důvod lhát," poznamenal Snape.
"No dobře. Já nevím jestli jsem dominantní nebo submisivní," pokrčil rameny a zrudl.

Oh, Potter je nevinný.

"Za to, že jste panic se nemusíte stydět, na všechno máte dost času," podotkl Snape po chvíli. Harry se usmál. Spíš čekal, že se mu muž vysměje případně jej urazí.
"Abych dostál svému slibu. Jsem dominantní partner. Nicméně musím připustit, že občas nastanou situace, kdy se role obrátí," řekl Snape a pohledem propaloval Harryho. Mladík otevřel ústa.
"Evidentně jsem váš šokoval," ušklíbl se Snape.
"Ehm, svět se asi nebude nikdy točit stejně," zrychleně mrkal Harry.
"Ztratil jsem proto ve vás na důvěryhodnosti?" zeptal se Snape a uvažoval o paměťových kouzlech..
"Ehm asi ne... jen jsem si prostě myslel, že byste nikdy nedovolil… ehm radši nic."
Snapeovi se temně zablýsklo v očích. Přisnul se blíž k Harymu. Harry naprázdno pokl a srdce měl až v krku. Poté pohladil mladíka po tváři.
"Harry, tvé tělo skrývá mnohé potešení, jen je musíš prostě objevit. Až zjistíš, jak lákavý je fyzický projev touhy, poznáš moje důvody, proč občas svolím ke kompromisu," zašeptal Snape. Harry omáměně zvedl oči ke Snapeovým rtům. Byli dokonalé, ty měkké růžové linie a byli tak zatraceně blízko... Harry se omámeně zvedl a přitiskl ty své na Snapeovy. Vzdychl do toho nesmělého polibku, Snape mu dovolil zůstat jen na okamžik.

"Harry, tohle nemůžeme,"odtáhl se Snape.
"Proč?" hlesl mladík neštastně.
"Ze zjevných důvodů. Jsi stále můj student."
"Vždyt už mě lektvary neučíte," namítl Harry.
"Přátelství s tvou matkou je mi velmi drahé. Nechci přijít o to nedůležitejší co mám, protože jsem sváděl jejího syna. Slíbil jsem jí to!" Zavrtěl Snape hlavou.
"Nepotřebuju její souhlas," zamračil se Harry.
"Ale já ano. Ona nikdy nesvolí to mi dala jasně najevo. Nemluvě o tvém otci a kmotru," podotkl Snape.
"Myslíte, že by pak s vámi nemluvila?"
"Domnívám se, že by mne zatratila a to nehodlám připustit na to jí mám až příliž rád. Ty jsi mladý a nepochybně krásný mladý muž, nedělám si iluze, že bys zůstal sám."
Hary v zoufalé snaze sedl na Snapeův klín.
"Ale já chci vás," řekl a snažil se jej znovu políbit. Snape se na chvíli nechal přemoci vášní. Chytil chlapce za temeno a přitlačil si jej k sobě blíž. Ochutnával mladíčkova ústa, jako by to byla božská amrosie. Jejich rty a jazyky se něžně proplétali. Bylo to velice opojné.

"Harry, já vím i já tě chci. Ale není to možné. Lili by nesouhlasila," zavrtěl Snape hlavou, snažíc se ignorovat rostoucí erekci.
Z chodby za nimi se náhle ozvalo: "A co kdybych nakonec souhlasila?"
Oba sebou trhli. Harry zrudl snad ještě víc a sesednul ze Snapea. Cítili trapně.
"Jak dlouho tu jsi?" zeptal se Snape.
"Dost dlouho," řekl Lily a sedla si naproti nim do křesla.
"Ehm, mami," chtěl Harry něco říct, ale Lily jej zastavila.
"Nic neříkej. Ani ty ne, Severusi. Koukám se na vás dva, jak tu kolem sebe tancujete a myslíte si jak jste strašně nenápadní. Jednou se mrkne ten, podruhý zas druhej, oba děláte, že si toho druhého vlastně tak moc nevšímáte. Nebaví mě kolem vás chodit po špičkách. Severusi, neopovažuj se už na mě vymlouvat. Já chci abys byl štastný, moc si to přeju už několik let. A pokud je tvým vyvoleným Harry, budiž. Já to snadnějak přežiju. Já jen chci abys mi slíbil, že mu neublížíš a budeš ho ochraňovat," dokončila Lily svůj monolog.

Oba na ní zírali, jako by se teprve včera vylíhla. Pak Snape nasadil svou kamennou masku.
"Jsi si jistá?" vydal ze sebe.
"Moc ne, ale proti lásce člověk toho moc nezmůže," řekl Lily.
"Vážně mami?" zeptal se Harry celý rozpačitý.
"Už jsem řekla, ale jedno vám povím nechci žádné nepřístojnosti pod mou střechou," vztyčila ukazováček výhrůžně.
"Samozřejmě," řekl Snape a Harry přitakal.

Prázdniny se SnapemKde žijí příběhy. Začni objevovat