Když Lily došla domů, slyšela, jak ti dva spolu mluví. Zrovna vedli debatu o své orientaci. Do tohoto jim nechtěla vstupovat. Bylo by to víc než trapné a navíc byla zvědavá. Když je pak ale viděla, jak se k sobě mají, prvotní pocit byl neuvěřitelný vztek.
Vždyť jsem mu přeci říkala, že nechci, aby se dali dohromady!
A potom uslyšela, jak se Severus bránil. Chtěl si zachovat její přátelství za každou cenu, i když bude on i Harry nešťastný. Viděla Severuse už tolik let se trápit a teď by měl být nešťastný i její syn? Ne, to nehodlala připustit! A tak s těžkým srdcem nakonec rezignovala.
Sice to bude těžké je spolu vídat, ale tohle budu muset překonat.
***
Po společné večeři šel Harry do svého pokoje a Severus s Lily seděli u vína v obývacím pokoji."Co si zas Harry udělal s rukou. Na mou věru, on si pořád něco dělá. Není dne, aby si nepřinesl nějaký šrám," zavrtěla Lily hlavou.
"Jen lehká popálenina, nic vážného. Hojivá mast to vyřeší," informoval ji.
"Mimochodem bylo to zajímavé vás poslouchat, ne že bych to udělala schválně, ale těžko bych prošla kolem, aniž byste si mě všimli."
"Takže jsi slyšela vše," zabručel Severus nespokojeně.
"Neboj se, u mě je to tajemství v bezpečí", zazubila se na něj Lily.
"Vím," přikývl a vstal.
"Jdeš za ním?" zeptala se jen tak mimochodem a v tu chvíli by si nejraději nafackovala.
Musíš je přestat kontrolovat! Nařídila si v duchu.
"Pokud smím," otázal se Severus.
"Samozřejmě," přikývla Lily.
Severus vystoupal schody a zaklepal na dveře Harryho pokoje a vstrčil do nich hlavu.
"Mohu vstoupit?" zeptal se.
"Čekám na tebe," uchechtl se Harry. Snape se pousmál, přišel k němu, posadil se na postel a začal kontrolovat Harryho popálenou dlaň.
"Zítra to bude v pořádku," konstatoval Snape a ruku dál držel ve své dlani.
"Díky," zazubil se Harry.
"Vypadáš šťastně," pronesl Severus.
"Taky jsem, ty nejsi?" Harry trochu se zamračil.
"Jsem," přitakal Severus a sedl si blíž ke svému budoucímu milenci.
Pohladil jej po čele a tváři Harry zavřel oči a trhaně se nadechl. Jeho oční víčka se třepotala ze Severusova dotyku. Snape se nahnul a zlehka políbil Harryho rty. Pak posunul svou levou ruku na Harryho zátylek a přitáhl si jej ještě blíž. Druhou rukou jej objal kolem pasu. Mladík vzdychl do polibku a zaklonil hlavu. Odhalil tak svůj krk, Severus se přiblížil k Harryho krční tepně a jemně ji zasypával polibky.
Po chvíli se znovu vrátil k Harryho rtům a důkladný polibek s jazykem rozdmýchal vášeň v nich obou. Harryho vnitřní divoká magie mu začala vibrovat na povrchu a pomalu vyvstávala z jeho těla ven. Harry nepotřeboval víc. Stačil Snaepův touhou zastřený pohled a Harryho, hormony zmítané tělo, proběhlo skrz vodopád vášně. První, který zažil s někým jiným. Magie se díky tomu uvolnila a otřásla celým domem. Severus, překvapeně zadíval na mladíka ve svém náručí. Harry se zatvářil rozpačitě a Severus mu věnoval letmý polibek.
ČTEŠ
Prázdniny se Snapem
FanfictionPovídka byla napsána v roce 2015 pod mou jinou přezdívkou. Postavám je více než 18. let Varování: slash 18+, postavy jsou OOC - Harry je na začátku vážně spratek, Snape je milejší, protože je ovlivněný přátelstvím s Lily Poznámka: AU, James a Lily n...