xtaex
tamam, en azından engeli açmışsın
keşke bana beni dinlemen için biraz zaman verseydin joon.
gerçekten kelimelerin çözemeyeceği kapı yoktu, sana her şeyi anlatabilirdim.
bunca yıldır senden hoşlanırken ne kadar çok acı çektiğimi, kendimi pedofili bir piç gibi hissettiğimi...
ama aslında okula geç başladığını öğrendim, ailen seni rencide eden yaşıtların yüzünden bunca zamana kadar evde tek başına okutmuş.
bense o güzel yüzünü gördüğümde ne kadar büyülendiğimi hala hatırlıyorum.
sayısal zekan çok yüksekti ama sen bir şekilde edebiyat dersine de çok ilgili davranıyordun ve ben bakışlarımı senden çekemezken ejder gözlerinle beni izlemen bir şekilde çok tuhaf hissettiriyordu.
xtaex
İnsanları hiçbir şekilde anlayamadım, hala daha anlayamıyorum. O kadar güzelsin ki manzara olsan 7/24 demeden sadece seni izlerdim.
ve izledim de...
seni çok sevdim, o kadar çok sevdim ki bu sevgi bir süre sonra her kelimeye, gördüğüm her renge sıçramaya başladı, bu yüzden her çizdiğim noktaya ve virgüle ekledim seni. ama sen beni hiç fark etmedin; ben de hiç zorlanmadan sadece seni izledim.
bir gün beni fark edersin ümidiyle kendimi hep senden geriye çektim.
Her zaman ön planda olan ben, benim seni sevdiğimi anlarsın ümidiyle geride geçirdim. Arkanda durdum ve seni korudum. Yine de başının öğrenciler ve çevrenle çok fazla meşgul olduğunu bilmiyordum, üzgünüm.
umarım bir gün beni affeder, kendi isteğinle fark edersin kim namjoon.
o zaman geldiğinde gerçekten beni fark etmen için uğraşmak yerine sabırla bekleyeceğim.
⋆
yüzyıl sonra yb atmak *el sıkışan emoji* ben
djfşgdıosgjsşdoıgjsdşg
yaaaa yivcem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
notice me, taejoon ✓️
Фанфикsen beni hiç fark etmedin; ben de hiç zorlanmadan sadece seni izledim. @xnamsoft ©taejoontexting