Era o zi de toamnă ploioasă când am fost chemată de urgență la locul unei așa zise sinucideri. Eram detectiv la L.A.P.D. , a fost visul mamei mele să devină un detectiv renumit însă a renunțat datorită faptului că voia să îl susțină pe tata în cariera lui de a deveni un cântăreț renumit. Urmau să facă cu rândul , mama să îl ajute pe tata sa devină un cântăreț renumit așa cum voia , urmând ca mai apoi tata să o ajute pe mama sa devină un detectiv bun. Dar din păcate când îi venise rândul mamei mele un accident nefericit a luat-o fără ca măcar să încerce să își îndeplinească visul.
Mulți ani l-am condamnat pe tatăl meu, că mama a renunțat la visul ei pentru cariera lui, îi reproșam cât de egoist a fost și că nu s-a gândit niciodată la mama. Asta înainte sa aflu adevărul.
Acum însă am devenit detectiv pentru ai continua visul mamei mele , acesta devenind cu timpul și visul meu. Imi place ce fac , chiar dacă uneori pare că e prea mult sau că e prea brutal să mai pot continua.
Ajungând la locul crimei , îmi pun o pereche de mănuși, și mă apropii de corp pentru a-l examina. Era o femeie pe nume Ashy Monrry de vârstă mijlocie , slabă, de o înălțime medie , șatenă cu ochi albaștri. Era toată făcută fâșii iar bratul drept al acesteia lipsea. A fost scoasă dintr-un acvariu de rechini. Coechipiera mea Missa William se aproprie de mine încet, mă bate pe umăr și îmi face semn să ne retragem pentru a discuta.
-Ufff , ce mai nebunie nu ?spune D-na Missa.
- Așa e , dar cum a ajuns în acel acvariu ? E o sinucidere ?
- Așa vrea să pară însă nu, dacă te uiți în zona gâtului în spate poți vedea o înțepătură de seringă. Am constatat că în momentul în care a ajuns în acvariu era deja moartă. Făptașul a folosit 3 ml de potasiu , iar mai apoi a aruncat-o în acvariu.
- Ei bine, avem de-a face cu un făptaș cam dur. Biata femeie.
- Mda... Se pare că nici ea nu era o inocență.
- Ce vrei sa spui ?
- Aparent , vindea pești foarte rari unor șefi de restaurante chinezești în schimbul unor sume de bani foarte mari. Restaurantele alea servesc preparate ilegale chiar în acest moment.
- Ați trimis un echipaj să le percheziționeze?
- Chiar acum sunt pe drum, am reușit sa obținem un mandat într-un timp foarte util.
- Asta e bine. De cât timp a fost aruncat corpul în acvariu ?
- De vreo 3 ore, ceea ce înseamnă că nu am reușit să găsim nici un ADN sau o amprentă.
- A vorbit cineva cu proprietara acvariului ?
- Nu , te așteaptam pe tine, cred că ar trebuii să vorbești tu cu ea. E chiar acolo.
Imi arată cu degetul spre femeia înaltă, slabă și blondă care stătea într-un colț și jelea. M-am apropiat de ea și mi-am pus mâna pe umărul ei.
- Bună, sunt Amanda Graaces detectiv al politiei A.L.P.D. , aș vrea să îți pun câteva întrebări dacă se poate.
- Ahhhh, sigur am să îți răspund la întrebări. Spune în timp ce vocea îi plângea iar apa din ochi îi năvăleau obraji.
- De cât timp o cunoașteți pe d-na Ashy ?
- Nu de mult, s-a angajat la mine acum 2 luni, a spus că iubește acest acvariu și că și-ar dori nespus de mult să lucreze aici. Și am angajat-o, era o fată foarte harnică și descurcăreață nu pot sa cred ce tragedie s-a întâmplat.
- Știți ceva despre familia ei ?
- Mi-a spus că părinți ei au murit încă când era mică într-un accident de mașină, ea a fost singura care a supraviețuit, sărăcuța.
- S-a certat cu cineva în ultima perioada, e cineva care ar fi vrut să îi facă vreun rău?
- Oo nu nu nu, era drăguță cu toată lumea știa cum să vorbească cu vizitatori.
- Puteți să îmi spuneți unde ați fost în data uciderii Domnișoarei Ashy ?
- Am fost acasă , ma uitam cu soțul meu la un film.
- În regulă o să verific această afirmație. Vă mulțumesc pentru timpul acordat ...și... îmi pare rău pentru pierdere.
Plec de lângă femeie și mă duc la Missa să îi spun ce am aflat , și să verifice informațiile.
CITEȘTI
Cartea 1 - Cazurile Detectivei Amanda Graaces
Mystery / ThrillerO tânără detectivă care duce o viață simplă fără complicații, pare că se schimbă la întâlnirea unui nou caz care scoate la iveală și alte secrete sumbre. Viața simplă pe care o dusese până atunci devine doar o simplă amintire, în timp ce noua e...