Capitolul 13 : Și l-au găsit...

21 8 1
                                    

Stăteam liniștită în pat , urmărind reality show-ul meu preferat , cand telefonul incepe sa imi sune amenintator. Dupa trei da-ti in care l-am ignorat , ma decid ca totusi ar trebuii sa raspund:

- Alo, ce e , de ce ma suni asa?

- Au gasit un cadavru , ei spun ca a murit dintr-un accident.

- Asa si , azi e ziua mea libera. Nu te ajut la cazul asta acum!

- Numele persoanei moarte e Allan Wolsh...

- La dracu'!

Acum trebuie să merg la muncă să rezolv problema. Nu sunt sigură dacă Andrew a aflat despre telefon, dar orice ar fi nu am să îi spun că l-am luat. Brusc toată starea mea buna a disparut, cât haos e acum în mintea mea.

Intru în secție pe ușa secundara și îl sun pe Andrew să vină la mine , astăzi este ziua mea liberă iar dacă aș intra așa în pâine ar părea suspect. Andrew mă vede și inventează o scuză să plece de acolo și vine spre mine.

- Cum l-au găsit Andrew?

- Un afurisit de pădurar a sunat , era la vânătoare si a vazut un urs mâncând ceva. L-a împușcat pe urs și când s-a dus spre el ,a văzut ce mânca defapt.

- O.K. care e situația cazului?

- Spun că s-ar putea să fi fost un accident , și ghinionul a facut să cadă fix cu capul în piatră, sau că cineva l-ar fi putut agresa.

- De ce cred că cineva l-ar fi agresat , e din cauza poziției corpului ?

-Nu, nu au găsit portofelul si nici telefonul...

Ce? Cum nu au găsit portofelul , eu am luat doar telefon. Daca nici eu nici Andrew nu l-am luat atunci cine și de ce ?

- Amanda?!

- Aaa...ce ?

- Ce facem acum ?!

- Nu știu încă, trebuie să mă gandesc la o soluție... . Vorbim mai tărziu.

Nu înțeleg nimic, ce Dumnezeu se întâmplă unde e portofelul , cine l-a luat , persoana aia sigur vrea să îmi facă probleme. Dacă cineva a aflat despre asta o să avem o mare mare problemă.
Acum cred că e timpul să accesez telefonul:

Tipul ăsta e mai dubios de cât aș fi crezut, dar nu înțeleg cine sunt persoanele astea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Tipul ăsta e mai dubios de cât aș fi crezut, dar nu înțeleg cine sunt persoanele astea. Se ocupă cu vânzarea drogurilor aparent, sigur era un fel de cărăuș pe care cei mai puternici îl foloseau iar când nu mai aveau nevoie de el îl aruncau ca pe un sac de gunoi. Mă întreb dacă și el consuma droguri , ceva îmi spune ca da... . Un bărbat care își trăiește viața din vânzările de droguri ce legatura ar avea cu Jay, îi datora și el bani la fel ca Ashy de ce m-a ajutat să aflu cine e Jay, mai mult sau mai puțin măcar am o poza datorită lui, a vrut să îl toarne pe Jay, dar de ce s-a răzgândit!?
Ufff am atâtea întrebări și el ar fi putut să îmi răspundă la toata și să termin povestea asta de coșmar odată pentru totdeauna, asta dacă nu l-aș fi omorât... . Ce proastă am fost și eu. Acum trebuie să mă gândesc ce e de făcut , ce ar trebuii să fac cu telefonul?
Aș putea să mă întorc în casa unde era , și să-l arunc pe acolo pe undeva, dar tot nu stiu unde e portofelul.
Stai puțin , singurele persoane care au avut contact cu Allan înainte să sosească cei de la criminalistică sunt eu Andrew și pădurarul. Acum are ceva sens.

Îmi scot telefonul și îl apelez pe Andrew:

-Da?

- L-ați interogat pe pădurar?

- Încă nu , dar o facem imediat.

- Sunt șanse ca el să fi luat portofelul, doar noi și el am avut contact cu victima înaintea celor de la criminalistică.

- Bine punctat , te sun după interogatoriu.

*40 de minute mai târziu*

- Alo ?

- Ai avut dreptate el a luat portofelul, dar de telefon nu știe nimic. Eu cred că el l-a luat, probabil e ascuns unde prin casă. O sa trimit câțiva polițiști la el să-l caute.

Firar trebuia să mă fi gândit la asta.
- Ok, ne auzim mai târziu.

Cartea 1 - Cazurile Detectivei Amanda GraacesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum