Mă grăbesc să ajung la locuința pădurarului înaintea polițiștilor, pentru a lăsa telefonul acolo. E ocazia perfectă să scap de el, și să nu fiu prinsă. Ajung în casa bărbatului las telefonul undeva prin bucătăria acestuia și mă grăbesc să ies când se aud mașinile.
E prea târziu să plec , sunt deja aici. Mă uit în jurul locului pentru a găsi un loc unde să mă ascund până la plecarea acestora.
Polițiști intră în casă și încep să caute telefonul, inima îmi bătea la maxim când unul dintre ei se apropiase de locul unde mă ascunsesem.- Hei, am găsit telefon, să ne grăbim înapoi la secție.
- Să mergem.Am fost atât de aproape doamne , dacă m-ar fi găsit cine stie ce nenorocire s-ar fi întâmplat.
Ies din casă și mă duc într-o parcare a unei pensiuni din apropiere unde am lăsat mașina. Când ajung la mașină observ un bilețel lipit de ușa mașini din stânga.Inima aproape că îmi sărea din piept , mă uit în jurul loculure i dar nu vad pe nimeni, absolut nimeni. Oare chiar știe ce am făcut , dar cum poate sa știe?
Am făcut totul așa cum trebuie cum poate să afle cineva asta, poliția știe și ea ? , nu cred ca știe. Dacă ar fi știut acum probabil că eram în drum spre închisoare cu mâinile încătușate.
Începusem să mă învârt în jurul mașini în încercarea de a găsi ceva, dar în zadar, nu am găsit nimic.Mă gândisem să-l sun pe Andrew și să-l întreb daca știe despre asta. Dar dacă el e cel care a pus bilețelul cu mesajul ăla stupid acolo , ce motiv ar avea sa faca asta ? Încearcă să mă sperie ca el să poata scăpa iar eu să fiu declarată întrutotul răspunzătoare de catastrofa asta? Nu îmi imaginez nicio explicație logică, dar nu o să-l anunț cu privire la întâmplarea asta, așa pentru orice eventualitate.
Mă duc acasă și îmi gătesc pui la cumptor. După ce mănânc mă întind pe canapea vizionând știrile locale.
*ring ring ring*
- Bună Amanda.
- Bună Andrew, s-a întâmplat ceva?
- Nimic care să ne facă probleme. Telefonul a fost în casa pădurarului. Chiar și după asta a negat , dar din fericire am avut destule dovezi incriminatoare și a fost arestat pentru uciderea lui Allan Wolsh.
- Ahhh...
- Am scăpat, am scăpat de tot. Putem să ne continuăm viața fără frica că vom fi închiși.
- Da totul s-a terminat. Acum mă pun la somn.
- Pentru prima dată după mult timp pot să dorm cu adevarat. Noapte bună.
- Noapte bună Andrew.Din păcate încă nu e totul terminat, mai am ceva de facut. Trebuie să mă întorc în parcare , să cer înregistrările camerelor de supraveghere. Dacă îi spun lui Andrew despre asta s-ar putea să se panicheze și să strice totul, așa că voi rezolva eu problema.
*
- E ora închiderii , nu vă mai pot servi cu nimic. Vă rugăm să plecați.
Spune un bărbat în jur de 30 de ani , plictisit care sigur se săturase să lucreze acolo , dar o făcea pentru a-și plăti chiria.
- E în regulă , nu am venit să cumpăr nimic.
Bărbatul își ridică capul și mă privește neînțelegând ce vreau.
- Vreau să mă uit peste înregistrările camerelor de supraveghere.
- Poftim? Nu lăsam pe oricine intră aici mai ales la ora închiderii , așa că poți să faci pași și să ieși.- Aaaa pe bune, ce nepoliticos din partea ta.
Scot legitimația aruncându-i-o în față.
-Sunt Amanda Graaces detectiv A.L.P.D. , și aș dori să văd înregistrările, spun cu un zâmbet pe față.- Aoleu , păi de ce n-ai început cu asta, te rog , urmează-mă. Uite te las să te uiți , iar eu mă duc să număr cash-ul.
- Bine, mulțumesc!Am noroc cu legitimația asta, n-am să mint. Acum trebuie să văd înregistrarea de astăzi , sper să găsesc un semn care să îmi arate cine e , sau măcar ceva ce mă poate ajuta. Daca nu găsesc persoana asta , înseamnă că n-am scăpat cu asta, înseamnă că abia acum urmează ce-i mai rău.
CITEȘTI
Cartea 1 - Cazurile Detectivei Amanda Graaces
Misterio / SuspensoO tânără detectivă care duce o viață simplă fără complicații, pare că se schimbă la întâlnirea unui nou caz care scoate la iveală și alte secrete sumbre. Viața simplă pe care o dusese până atunci devine doar o simplă amintire, în timp ce noua e...