"Felix Bey'i biraz daha kendinize çekin lütfen Hyunjin Bey."
Oldukları konum yeterince rahatsız değilmiş gibi biraz daha Hyunjin'e yapılan Felix sinirle gözlerini yumdu.
Bir kaç saniyenin ardından hiç bir şey olmamış gibi geri açtı gözlerini ve donuk ifadesiyle kameraya baktı.
Hyunjin'de aynı donuk bakışlarla kameraya bakıyordu.
Birazdan sinirden buraları dağıtabilir ama dışarıdan oldukça sakin gözüküyordu.
Bir kaç fotoğraftan sonra kameraman onlardan bu sefer gülümseyerek birbirlerine bakmalarını istedi.
Derin bir nefes alan ikili gülümseyerek birbirlerine bakmaya başladılar.
Çekimlerin bitmesi yaklaşık dört saat sürmüştü.
Kendi kıyafetlerini giyen ikili sanki aşklarından ölüyorlarmış, bir kaç dakika ayrı durmaya dayanamıyorlarmış gibi birbirlerine koştu.
Hwang'ların şoförünün sürdüğü arabaya binen ikili anında birbirinden uzaklaşmış kendi hallerinde takılmıştı, Felix'in evine gelene kadar.
Felix arabadan inip kamera ihtimaline karşı gülümseyerek Hyunjin'in yanağına bir öpücük kondurdu.
Ardından kapıda onu bekleyen ve küs olduğu abisine ilerledi.
Neden mi küstü?
O ve Chan bir süre görüşmek istediklerini hemen evlenmeyeceklerini söyleyerek nişanlanmaktan ve sürekli kamera önünde olmaktan kurtulmuşlardı ama onlar yüzünden Hyunjin ve Felix'in üzerine daha çok baskı binmişti..
Artı olarak Felix biliyordu, eğer hemen nişanlansalardı Changbin Hyung'u onların birbirini sevmediğini bilerek rahat olacaktı ama şimdi ne kadar üzüleceğini tahmin bile edemiyordu.
Gözlerini devirip Abisinin omzuna çarparak eve girdi.
Minho ise kardeşinin tüm düşündüklerini bilmenin suçluluğu ile onun arkasından ilerledi.
Şunu bilmeliydik ki, bazen bizim kurtulmamız sevdiklerimizin bataklığa çekilmesiydi.
Fenomen'de Changbin'in yazdığı "siz severek sevgili oldunuz sonuçta" cümlesini anlatabildiğim umuyorum :)
🧡🧡💜💜❣️❣️💕💕💓💓💚💚💝💝💖💖💗💗❤️❤️💙💙💟💟💘💘💞💞💛💛💞💞💘💘💟💟💙💙❤️❤️💗💗💖💖💝💝💚💚💓💓💕💕❣️❣️💜💜🧡🧡💜💜❣️❣️💕💕💓💓💚💚💝💝💖💖💗💗❤️❤️💙💙💟💟💘💘💞💞💛💛💞💞💘💘💟💟💙💙❤️❤️💗💗💖💖💝💝💚💚💓💓💕💕❣️❣️💜💜🧡🧡💜💜❣️❣️💕💕💓💓💚💚💝💝💗💗❤️❤️💖💖❤️❤️💙💙💟💟💘💞💞💛💛💘💘💘💛💛💞💞💖💖💝💝💗💗💚💚❤️❤️💙💙💟💟💓💓💕💕❣️❣️💜💜🧡🧡💛💛💞💞💘💘💟💟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Killer Is Always On The Scene ✅
Fiksi Penggemar"Ölmüş." Tek bir kelime hayatlarını alt üst etmeye yetmişti. Fenomen serisinin ikinci kitabıdır.