~3~

288 17 5
                                    





                                  Pov:Aleksi

"Huhh"hymähdin kun heräsin painajaiseen,nousin sängystä ja kävelin keittiöön juomaan vettä.
Otin lasin yläkaapista ja avasin hanan.
Tunsin miten kylmä veto meni jalkojeni ympärillä.

"Voi helvetti"sanoin hiljaa kun näin ikkunani olevan auki,kävelin tähän ja laitoin ikkunan takaisin kiinni.kävelin makuuhuoneeseeni ja menin makaamaan sängylleni.hörpin vettä vähän väliä,kunnes lasi oli tyhjä.
Pyörin sängyssäni todella kau'an ja yritin saada unta,kunnes päätin vaan lopettaa yrittämisen.
Nousin sängystä uudelleen ja otin puhelimeni mukaan.
Kävelin olohuoneeseen ja istuin sohvalle.
Avasin puhelimeni joka näytti kellon ajaksi
04:26
Katsoin hetken ilmoituksia jota oli tullut instagramista.

Hetken päästä nilkkojeni tuntumassa tunsin jotain pehmeää.
"Rillaa"sanoin lempeästi ja otin rillan viereeni sohvalle.
"Haluutko sä mennä ulos?"kysyin ja katsoin rillan pähkinän ruskeita nappisilmiä.
Heti kun sanoin sanan "ulos"rilla villiintyi kunnolla ja hyppäsi alas sohvalta jonka jälkeen juoksi ulko-ovelle.
Menin ovelle perässä ja laitoin Pantaan kiinni hihnan.
Avasin painavan ulko-oven ja lähdin kävelemään kohti lähintä puistoa.

Tunsin  miten kylmät väreet läpäisi mun kehon päästä varpaisiin ja haistoin nenässäni lehtien tuoksun.
Maa oli nilkkoihini asti kosteassa sumussa,joten tunsin miten sukkani olivat litimärät.
Lähdin kävelemään takaisin kohti kotia.


Olin viimein kotona,otin rillalta kaulapannan pois ja menin takaisin makkariin.
Otin hupparini pois ja menin peiton alle.
Nukahdin yllättävän lyhyessä hetkessä.


Heräsin uudelleen kello 12:45
Menin suoraan keittiöön ja otin pannun alakaapista.
Laitoin hellan päälle ja pannun siihen odottamaan.
Sinä aikana laitoin kahvipurut keittimeen ja myös veden.

Kahvin keittimestä kuului jännä ääni niinkuin aina,yläkerrasta kuului mölyä niinkuin aina ja rilla pyöri ympärilläni odottamassa ruokaa vaikka tiesi että sitä ei saa.
Perus aamu.
Kun hella oli lämmin rikoin tähän kaksi kanamunaa.
Otin uuden kupin yläkaapista ja kaadoin siihen kahvia.
Kahvia oli joka paikassa niinkuin aina,koska kannu vuoti.

En ikinä pitänyt ääniä puhelimessani koska ilmoituksia tuli ainakin viisikymmentä minuutissa.
Yhtäkkiä kuitenkin kuulin puhelimestani ääntä.
Menin makuuhuoneeseen johon olin sen jättänyt ja katsoin puhelimeni näyttöä.
"Tuntematon numero"sanoin hiljaa.
Kävelin takaisin keittiöön jossa vastasin puheluun.
"Moro"kuulin äänen puhelimesta
"Moi kuka siel?"sanoin kysyvästi
"Ai joo blind channellin niko täs me vähän jätkien kanssa mietittiin haluisitko liittyy bändiin"Niko kysyi aivan puskista.
Olin hädissäni enkä tiennyt mitä tekisin joten vastasin myöntävästi ja sammutin puhelun.

"Mitä mä just tein"sanoin hiljaa kunnes haistoin käryä nenässäni.
"Vittu kanamunat"sanoin ja otin nopeaa alakaapeista lautasen johon kaadoin kaksi paistunutta kanamunaa.
Menin istumaan sohvalle ja avasin television.
Katsoin tavalliseen tapaani simpsoneita kunnes huomasin että telkkarini yläkulmaan tuli ilmoitus.
"Yllätys uutiset"painoin nappia joka vei minut kakkos kanavalle.
Karhu raadellut ihmisen Turussa."oho"sanoin hiljaa ja samalla hörppäsin kahviani.
Vaihdoin kanavan taas takaisin kahdelletoista ja jatkoin Simpsonien katsomista.

Yhtäkkiä kuulin rappuköytävästä hirveää ryminää ja hetken päästä haukkumista.
Rilla alkoi haukkumaan myös.
Laitoin tämän makkariini ja menin katsomaan mitä rappukäytävässä tapahtuu.
"Y/n?"sanoin kun näin tämän koiransa kanssa rappukäytävässä.
"Aleksi"tämä sanoi pienesti nauraen.
"Asutko täällä?"Tämä lisäsi perään."joo"vastasin.
"No mä muutan tohon"y/n sanoi pienesti nauraen ja osoitti oman oveni viereistä ovea.
"Oikeesti"sanoin innostuneena."joo"tämä sanoi.
"Anna mä autan"sanoin ja nostin yölipaston maasta.
Kannoin tämän Y/n taloon ja tämän jälkeen poistuin.

" haluutko tulla kahville?"kysyin hymyillen.
"No oikeestaan kyllähän se kahvikin maistuisi."tämä vastasi ja asteli sisään koiransa kanssa.
"Ai niin tää on möfö oikeelta nimeltään möly"Y/n kertoi ja taputti koiransa tai siis möfön päätä.
"Täällä on rilla"sanoin ja avasin makuuhuoneen oven.
Rilla hyppi onnellisen näköisenä möfön luokse jonka jälkeen nämä menivät jo leikkimään olohuoneeseen.

"Täällä on keittiö"sanoin ja lähdin johdattelemaan Y/n keittiötä päin.
"Tuolta saat mukin ja tossa on kahvi ja pöydällä maito"selitin ja hain oman kahvikuppini ja lautaseni olohuoneesta.
Menin takaisin keittiöön jossa Y/n jo istui.
Menin istumaan penkille tämän etupuolelle.
"Ootko missä täällä töissä vai ootko ollenkaan?"Y/n kysyi hörpätessään kahvia.
"Joo oon siis DJ ja sit myös yhdessä bändissä."selitin.

"Missä bändissä?"Tämä kysyi perään
"Blind channelissa"sanoin ja katsoin tämän repeilevää naamaa.
"sori oikeesti mut hahahaha"tämän nauroi hermottomasti.
"Siis sori oon kuullu teistä mut m-mun pikku siskon seinä on täynnä muitten jätkien kuvia"Y/n sanoi nauraen.
"Mä liityin vasta tänään bändiin"sanoin ja nauroin hetken mielikuvalle että jonkun seinä on oikeesti täynnä jotain ollin kuvia tai onhan olli kunnon mieskarkki mutta silti.

"Ootko sä jossain täällä töissä?"kysyin.
"Joo mä oon voimistelija tai oikeestaan nyt mä opetan 9-11vuotiaita lapsia mutta niin"Y/n kertoi.
Vietimme mukavaa päivää tai no oikeastaan iltaa koska aikaa oli kulunut ja juomat oli vaihtuneet kahvista viiniin.
Y/n kanssa aika meni nopeesti todella nopeasti mutta aika tämän kanssa oli myös todella mukavaa.

"Mun pitäs nyt varmaan mennä"Y/n sanoi ja hymyili minulle lempeästi
"Käytetäänkö koirat viel yhessä?"kysyin tai oikeastaan anelin koska melkein halusin että tämä vastaa myöntävästi.
"Selvä"Y/n sanoi ja nousi laittamaan möfölle hihnaa.
Minäkin menin laittamaan rillalle hihnan.
"Hei tuollahan sataa"sanoin ja menin etsimään sateenvarjoa jonka löysinkin loppujen lopuksi sukkalaatikosta.
En tiennyt miksi se oli siellä mutta en välittänytkään.

Lähdimme ulos kävelemään pieneltä näyttävää kujaa pitkin vaikka tämä kyseinen kuja oli aivan jumalattoman pitkä.
Kävelimme kävelimme ja kävelimme.

Olimme viimein päässeet takaisin ulko-ovelle.
Seisoimme molemmat vieri vierekkäin oven suulla,mutta emme menneet sisään en tiedä edes miksi.
Käännyin katsomaan Y/n:n silmiä jotka olivat tummanvihreät.
Kauneimmat silmät mitkä ikinä olin nähnyt.

Laitoin käteni tämän poskelle ja ns vedin tätä itseäni päin.
Laitoin huuleni tämän omille ja liikutimme niitä samassa tahdissa.
Tunsin miten tämän kädet hivottautuivat poskiltani niskaani.

Irrotin huuleni tämän omista se oli vaikeaa,tämän huulet oli kuin mangneetti ja minun omat olivat avaimet.

Katsoin tämän silmiä hetken kunnes tämän pokka petti.
Katsoin hetken kun tämä nauroi suloisesti kunnes tämä sanoi.
"Tule jo unikeko"ja avasi oven.
Menin perässä kunnes tätä en enää nähnyt koska tämä meni jo omaan kämppäänsä.
Menin omaani ja menin suoraan nukkumaan.


𝗢𝗹𝗶𝗸𝗼𝗵𝗮𝗻 𝘀𝗲 𝗻𝗮𝗹𝗹𝗲 𝘃𝗮𝗶 𝗮𝗽𝗶𝗻𝗮?;)

Please don't forget me then.AleksixreaderOù les histoires vivent. Découvrez maintenant