Pov:Aleksi"Huomenta"sanoin ääneen ja nousin istumaan sängylle "ai nukut vielä"sanoin perään hiljaa kun näin Y/n upeat silmät kiinni.
Puin päälle eiliset hieman haisevat vaatteet ja hyppäsin Y/n viereen sängylle.
"Mikä toi oli?"tämä kysyi pituushyppyni jälkeen koska sängystä kuului aika kova räsähdys.
"Oho"sanoin hieman jännittyneenä "ei vittu"Y/n sanoi ja alkoi nauramaan.
"mä tiedän millä saan sut hereillä kunnolla"sanoin hetken päästä kun olimme hetken maannut sängyllä.
"Niin?"tämä kysyi haukotellen "tällä tavalla"sanoin nauraen ja aloin kutittamaan tätä kyljistä josta aina kutiaa.
"Ei ei ei"tämä huusi nauraen...Kun Y/n oli pukenut kävelimme ulos huoneesta portaiden eteen "jos mun sisko sekoaa niin anna vaan olla tämä selitti rauhallisesti "juu"sanoin muka siististi vittu mä oon tyhmä ajattelin.
Kävelimme portaat alas keittiöön jossa Y/n vanhemmat istui juomassa kahvia "huomenta"Tuomo sanoi jonka jälkeen osoitti kaappia ns merkiksi.
Avasin kaapin tietämättä mitä sisällä oli "kahvikuppeja"sanoin hiljaa ja otin kaksi,toinen minulle toinen Y/n.Kaadoin molempiin kahvia ja hieman maitoa jonka jälkeen menin istumaan Y/n viereen ruokapöytään
"Missä Lilli on?"y/n kysyi ja katsoi vanhempiaan,uskon että kyseinen henkilö on Y/n pikkusisko."hän tulee noin tunnin päästä niin kerkeätte nähdä ennen kun taas lähdette"Tuomo sanoi "niin muuten jäätäisi, mut koirat on kotona yksin"Y/n selitti ja hörppäsi kahviaan.
"Huomenta"kuulimme yhtäkkiä ovelta.Y/n puristi kättäni pöydän alla niin kovaa kuin pystyi tai ainakin siltä se tuntui. "No moi tulit nyt jo" satu hihkaisi, kunnes tyttö tuli keittiöön.
Ensin tämän ilme oli yllättynyt sitten säikky,pelokas,innoissaan ja lopuksi hän näytti hieman hullulta.
"Lilli?"Tuomo kysyi hieman ihmeissään,en kyllä yhtään ihmettele.
"O-ootko sä Aleksi?"tämä kysyi ensin ääni väristen "joo"sanoin hymyillen.
Mulla oli jännä tunne josta tykkäsin ihan vitusti jotenkin vaan semmonen lämpö tai jotain en osaa selittää."Y/n"tämä sanoi ja siirsi katseensa tähän "niin" Y/n sanoi nauraen. Tämä käveli luokseni ja halasi minua, ihana tunne."'mä oon Lilli"tämä kuiskasi korvaani johon vastasin nyökkäyksellä.
"Otatteko yhteiskuvan?" Taru kysyi koomisesti, jonka jälkeen kaikki repesivät nauramaan.Joimme kahvimme loppuun ja menimme yläkertaan Y/n kanssa.
"Sehän meni mainiosti"Y/n sanoi hymyillen "niin haha"sanoin hieman nauraen.Oikeastaan koko päivän oon yrittänyt olla ajattelematta Ollia,mutta se on yksi mahdottomuus mulla on vaan ihan vitun kova ikävä.
"Kiitti että tulit ja halusit tutustua mun perheeseen" Y/n sanoi söpösti ja tuli halaamaan mua."ei mitään"sanoin ja pidin leukaani Y/n pään päällä."Hei mitä jos kutsuttas Lilli meijän tykö?"kysyin Y/n joka pakkasi vähäisiä tavaroitaan reppuunsa."joo käyhän se ja sillä muutenki tais alkaa syysloma joten sil ei olo kouluu" Y/n kertoi."Ahaa"sanoin miettiessäni onkohan me sovittu jätkien kanssa mitään syyslomaa ei varmaan.
"LILLI!" Y/n huusi yhtäkkiä. Lilli tuli paikalle kuin salama varmaan sekuntissa.
"Mitä?" Tämä kysyi "halluukko tulla meille yöks?" Y/n kysyi "joo asutteko muuten yhessä?" Lilli pisti vaikean kysymyksen koska en ollenkaan tiedä.
Tai siis Y/n on paljon mun luona mut niin.Ensin Y/n katsoi minua ja taisi yrittää saada vastausta minulta mutta enhän minä sitä tiennyt.
"Joo tai siis ehkä?"y/n sanoi hiljaa johon Lilli vastasi nyökkäyksellä, koska taisi huomata jännityksen huoneessa."Ollaanko me yhdessä vai mitä me ollaan?"kysyin Lillin lähdettyä "no kai me ollaan" Y/n sanoi katsomatta minuun kertaakaan.
Nousin seisomaan sängyn reunalta ja menin Y/n eteen.
"Mitä sä teet?"tämä kysyi hieman nauraen.
Otin Y/n kädestä ja kysyin viettelevästi "haluutko olla mun tyttöystävä"sanoin repeämättä, siinä kohtaa pokkana pysyminen oli vaikeaa koska Y/n nauroi hermottomasti.
YOU ARE READING
Please don't forget me then.Aleksixreader
RomanceOot tyttö Suomesta joka tutustuu ihanaan miehen alkuun nimeltä Aleksi Pikkuhiljaa bändissä ja koko Suomessa alkaa tapahtumaan järkyttäviä asioita ja kaikki on pilalla Mutta vakuutat Aleksille että kaikki parantuu aikanaan Asiat ei saata tapahtuu yhd...