~2~

342 13 3
                                    





Pov:Aleksi

Heräsin aamulla hirveään kylmyyteen,nousin nopeaa sängystäni ja otin hupparin kaapista.en tiennyt miksi talossa oli niin kylmä Musta tuntuu että joku ilmastointi laite täällä on rikki.
Kuulin vinguntaa ulko-ovelta ja tiesin että kyseinen vinkuja oli rilla.
Kävelin ulko-ovelle ja laitoin Neon oranssin Adidaksen takin päälle.
Laitoin rillan hihnaan ja lähdin ulos.

Olin jo painavan ulko-oven luona kun kuulin selkäni takaa äänen.
"Huomenta"tämä kyseinen ääni kuulutti.
Käännyin ympäri ja näin Y/n:n.
"Huomenta"sanoin ja hymyilin tälle.
"Mennäänkö yhdessä?"tämä kysyi johon vastasin nyökkäyksellä.
"Onks sulla mitään menoo tänään"y/n kysyi lirkuttelevasti.
"Miten niin?"kysyin ja virnuilin Y/n:lle."eikun mietin et lähtisitkö syömään tänään?"tämä kysyi suloisesti."joo mun pitää vaan eka käydä treeniksellä varmaan"sanoin ja hymyilin tälle.
"Selvä"tämä sanoi ja lähti juoksemaan möfön kanssa.
"ODOTA!"huusin perään ja yritin ottaa nämä rillan kanssa kiinni.

"Lähdetäänkö takasi päin?"kysyin kun olimme saaneet rillan kanssa nämä kaksi kiinni.
"Juu"Y/n vastasi hymyillen.


Olimme viimein päässeet kotiin,menin tavallisesti keittiöön keittämään kahvia ja syömään aamupalaa.
Tein itselleni tällä kertaa leipää.
Voi,juusto ja kinkku ajattelin samalla kun järjestelin nämä kolme asiaa oikein päin leipäni päälle.
Otin lautasen jossa molemmat leivät oli sekä myös kahvikuppini.
Kävin vielä hakemassa makuuhuoneestani puhelimen.

Menin olohuoneeseen ja avasin puhelimeni samalla kun puraisin leivästäni palan.
Kello oli jo 13:24
Miten pitkään mä nukuin??
Avasin whatsapp:in ja menin katsomaan mitä viestiä Joonas oli mulle laittanut.
"Haluuks tulla tänään treenikselle?"vastasin tietenkin myöntävästi ja aloin lappamaan leipää suuhuni koska viesti joonakselta oli tullut jo 10:30.
Olin saanut syötyä leipäni ja kerkesin käydä välissä myös suihkussa.
Laitoin mustat Adidaksen kenkäni jalkaan ja lähdin juoksemaan autolleni.
Nousin autoon ja lähdin ajamaan kohti tuttua studiota.
Autossa kuuntelin biisiä nimeltä "ghost myself"aika hyvä oikeestaan.
Olin päässyt studion parkkikselle.
Nousin autosta ja laitoin ovet lukkoon.
Soitin nikolle.
"Moro tuutko avaa oven"sanoin johon tämä vastasi."joo porko tulee"
Sammutin puhelun ja odotin hetken Joonasta,kunnes tämä jo tulikin.
Kävelin tämän perässä studioon.
"Kuulitko muuten sen Iltalehti jutun?"joonas kysyi meidän kävellessä.
"Ai joo sen karhu jutun kyllä"vastasin samalla kun Joonas yritti avata ovea avaimella.
"Eikun sen uuden"tämä sanoi samalla kun ovi loksahti auki.
"Ai en mitä tapahtu?"kysyin hämilläni kun kuulin jo jätkien tervehdyksiä olohuoneesta.
"Joku oli tappanu ittensä aika karusti Espoossa."joonas selitti.
"Aijjaa"sanoin ja otin kengät pois jalastani.

Kävelin olohuoneeseen jossa muut jo oli.
"Moro"sanoin ja istuiduin sohvalle.
Aika jätkien kanssa meni nopeasti ja kohta kello olikin jo 19:30
"Hei mun pitää lähtee"sanoin jätkille.
"Oke"Olli vastasi."no mietitään sitä sit millon nähään seuraavan kerran Niko sanoi.
"Juu moro"huusi etuovelta ja lähdin juoksemaan portaita alas autolleni.
Nousin autoon ja lähdin ajamaan kotiin että kerkeän vielä mennä syömään Y/n kanssa.
Nousin autosta ja juoksin ulko-ovelle.
Avasin ensin painavan oven ja kaivoin avaimeni taskustani.
Avasin tämän jälkeen oman kotini oven ja potkaisin kengät naulakon alle.

Juoksin makuuhuoneeseen ja vaihdoin päälleni vaaleat farkut ja tumman vihreän Adidaksen paidan.
Kävin nopeaa vessassa jonka jälkeen menin koputtamaan Y/n oveen.
"Ootko valmis?"kysyin kun tämä avasi oven.
"Joo"tämä vastasi ja lähdimme kävelemään kohti autoani.
Tämä oli todella kaunis ja hänellä oli ihana valkoinen paita ja juuri tälle sopivat farkut.

"Tässä" sanoin ja avasin tälle oven "Ahaa tämmöisen herrasmiehen matkaan sitten olenkin joutunut"Y/n sanoi nauraen ja nousi istumaan pelkääjänpaikalle

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"Tässä" sanoin ja avasin tälle oven "Ahaa tämmöisen herrasmiehen matkaan sitten olenkin joutunut"Y/n sanoi nauraen ja nousi istumaan pelkääjänpaikalle.juoksin auton ympäri toiselle puolelle ja nousin itsekkin istumaan kuskin paikalle.
"Oot tosi nätti"sanoin ja hymyilin tälle.
"Kiitos samoin"tämä sanoi ja nauroi söpösti.
"Mut minne ollaan menossa?"kysyin ennen kuin käynnistin auton.
"Hei mennään burger king:iin"Y/n huudahti.
"Okei?"sanoin nauraen.
Lähdin ajamaan kohti burger king:iä ja laitoin radiosta soimaan "ghost myself"
"Miten meni muute jätkien kanssa?"y/n kysyi.
"Oikeestaan aika hyvin"sanoin ja parkkeerasin burger king:in parkkipaikalle.
"Ei ei ei kun haetaan ne autokaistalta"Y/n sanoi innoissaan.
"Okei?"sanoin kysyvästi ja ajoin autokaistalle.
"Mitä sais olla?"mies kysyi."no me otetaan kaks whopperia niihin molempiin isot ranut,sitten öö kaks kahvia,kaks Oreo pirtelöö,kananugetit kiitoos"Y/n selitti minun ylitseni.
"Me tullaan maksamaan tästä varmaan seuraavat 10vuotta"sanoin nauraen.
"Niin siis sinä maksat"tämä vastasi nauraen.
Ajoin toiselle luukulle josta nainen antoi minulle kaksi pussia jotka tuoksui älyttömän hyvälle.
"Kiitos"sanoin ja maksoin.
50e toivon että tämä ilta on tämän arvoista.

"Mennään nyt Seurasaareen"Y/n sanoi ja hörppäsi kahviaan.

Nousimme autosta ja lähdimme kävelemään kohti saarta.
"Mitä tossa on?"kysyin Y/n joka kantoi isoa pussia kädessään.en edes huomannut tätä aijemmin.
"No sitten näät"Y/n sanoi hymyillen ja iski minulle herttaisesti silmää.
Olimme viimein saaressa,kävelimme korkeimpaan kohtaan saaressa eli yhdelle kivikolle.
Y/n otti pussista ison muovisen jutun ja kaksi tyynyä sekä peiton ja näköjään myös pumpun.
"Mitä?"kysyin nauraen "niin tää on ilmapatja me nimittäin nukutaan täällä"Y/n sanoi ylpeästi.
"Ahaa"sanoin ja rupesin pumppaamaan patjaa.
"Annatko mulle whopperin?"Kysyin kun olin jo pumpannut patjan täyteen.
"Tossa"Y/n sanoi ja antoi mulle koko ruokapussin.
Kyl oltiin keretty syödä ja nauraa yhdessä kello oli jo 22:27.

"Mä haluun kertoo sulle et tää aika mitä yhdessä ollaan koettu on Ollu tosi hauskaa"sanoin ja katsoi kun Y/n punastui pikku hiljaa.
"Oon samaa mieltä"Y/n sanoi ja katsoi mua ihanilla vihreillä silmillään.
Haluaisin vaan suudella noita punaisia huulia
Joten tein sen.
Siirsin käsiäni pikkuhiljaa Y/n poskilta tämän niskaan.
Hänellä oli ihanan sileät hiukset ja pehmeät huulet.Halusin pitää kiinni hänestä ikuisuuden.
"Mitä tää on?"y/n kysyi kun lopetettiin.
"En ees tiedä"sanoin ja naurahdin vähän
"No pitäiskö tän olla jotain oikeeta?"Y/n kysyi herttaisesti
"Kyllä"sanoin ja painoin huuleni tämän omille.
Painoin Y/n päätä omaani."hah mites se nukkuminen?"
y/n sanoi hymyillen.
"Niin joo"sanoin nauraen.
"hyvää yötä"sanoin ja painoin pääni tyynylle.
"Öitä"Y/n sanoi.

Please don't forget me then.AleksixreaderDonde viven las historias. Descúbrelo ahora