~6~

212 10 1
                                    





Pov:Aleksi

Heräsin aamulla Y/n vierestä.
"Huomenta"tämä sanoi ja silitti hiuksiani "huomenta paljonko kello on?"kysyin ja nousin istumaan sängyn reunalle.
"12:57"Y/n sanoi ja myllersi hiuksiani.
"Oon pahoillani vielä eilisestä"sanoin ja hieroin silmiäni."mitä?Tykkäsin siitä kun nukahdit viereeni"Y/n sanoi hymähtäen jonka jälkeen tämä alkoi nauramaan hieman.
"Ei se oikeesti mitään kaikilla on asiat huonosti joskus ja mun puolesta voit vaikka pitää kuukauden ryyppäusputken jos se auttaa"Y/n sanoi hymyillen."selvä"sanoin perään
"Mut nyt saat kyllä mennä suihkuun pesemään hiukses"Y/n sanoi ja nousi myös sängystä.
"Juu"sanoin ja lähdin kävelemään kohti suihkua.
Laitoin oven lukkoon ja riisumaan hieltä haisevia vaatteitani.
Laitoin vaatteet pyykkikoriin ja kävelin suihkun luokse.
Laitoin hanan päälle ja painoin pienestä napista jotta vesi tulisi katonrajaisesta sadesuihkusta.
Odotin hetken että vesi lämpeää jonka jälkeen menin tämän alle.
Tunsin miten vesikylmeni jalkojani kohti,pörrötin hiuksiani hieman että ne kastuisivat jonka jälkeen sammutin suihkun,
Otin amwayn shampoota ja levitin sitä hieman hiuksiini.
Laitoin hanan takaisin päälle ja pesin saippuan pois.
Sammutin hanan vielä kerran ja otin vartalo saippuaa jota levitin joka puolelle ihoani.
Kun katsoin ovelle päin näin miten höyryssä huone oli vaikka suihkussa olenkin ollut vasta vähän aikaa.
Pesin vartalo saippuan nopeasti pois ja kävelin ovelle jossa pyyhkeeni oli.

Kuivasin hiukseni ja vartaloni jonka jälkeen puin pehmeän kylpytakkini päälle.
Avasin kylppärin oven ja kävelin makuuhuoneeseen.
Vaihdoin vaatteet joihinkin vanhoihin verkkareihin ja huppariin.
Kävelin keittiöön jossa Y/n oli.
"Täällä on aamupalaa"tämä sanoi ja johdatteli minut olohuoneeseen.
"Ahaa"sanoin ja istuiduin sohvalle.
Otin sohvapöydällä leipää ja paistetun kanamunaa sekä tietenkin kahvikupin.
"Mitäs meinasit tänään?"y/n kysyi hymyillen.
"No käyn varmaan ollin luona sairaalassa ja no sit tuun varmaan tähän"kerroin tälle.
"Ai no mun pitäs iltapäivällä käydä mun vanhempien luona nii haluisitko lähtee mukaan?"tämä kysyi ja haukkasi pienen palan leivästään.
"Joo käy se"sanoin ja hymyilin tälle.
Söimme aamupalan katsellessa muumeja.
Nousin sohvalta ja kävelin keittiöön johon jätin astiat.
"Mä taidan mennä"sanoin Y/n joka söi vielä.
"Selvä käytän sit koirat"tämä sanoi,kävelin ulko-ovelle.
Laitoin kenkäni jalkaan ja lähdin kävelemään parkkipaikalle.nousin autooni ja lähdin ajamaan kohti sairaalaa.
Huomasin että bändi ryhmään tuli viestiä.

   
                             𝗩𝗶𝘁𝘂𝗻 𝗮𝗽𝗶𝗻𝗮𝗹𝗮𝘂𝗺𝗮

𝗡𝗶𝗸𝗼:aleksi haluutko tulla käymään tänään mun ja minnan luona?
𝗠𝗶𝗻𝗮̈:en kerkee tänään
𝗝𝗼𝗼𝗻𝗮𝘀:mä voin tulla
𝗡𝗶𝗸𝗼:juu

Jatkoin ajamista kunnes olin jo sairaalan pihassa.

Nousin autosta ja lähdin kävelemään osastolle,kävellessäni näin iloisia ja itkeviä ihmisiä.siitä voi melkein päätellä mitä on tapahtunut.
Astuin osastolle ja kävelin Ollin huoneeseen.
Kerkesin istua ennen kun huoneeseen tuli jo yksi hoitajista.
"Hei"sanoin ja nyökkäsin tälle."hei mun täytyy jutella sun kanssa"hoitaja sanoi vakavalla ilmeellä.
"Selvä?"vastasin kysyvästi.
"Eli siis jos Ollia ei oteta hengitys koneesta nyt niin emme ikinä saa tietää mikä lopetti aivotoiminnan"nainen selitti.
"Ai"sanoin hämilläni.kävelin takaisin ollin luokse ja istuin penkille tämän viereen.
"Mä en enää tiedä mitä tehdä"sanoin ja puristin tämän kättä niin kovaa kuin pystyin.
Tunsin miten silmäni valuivat vettä.
"Mä en enää tiedä,en tiedä"jankutin ja yritin olla sekoomatta.
Hoitaja tuli uudelleen huoneeseen.
Yritin pyyhkiä kyyneliäni.
"Oletteko päättäneet?"nainen kysyi ja taputti olkapäätäni niinkuin se auttaisi.
"Joo koneet voi sammuttaa"sanoin.
"Odota hetki"lisäsin perään ja menin ulos huoneesta.

Please don't forget me then.AleksixreaderWhere stories live. Discover now