~4~

239 12 7
                                    





                              Pov:Aleksi.

Heräsin aamun koitteessa kirkkaaseen auringon paisteeseen.
"huomenta"Y/n sanoi samalla kun joi oreo pirtelöä.
"Huomenta"sanoin ja nousin seisomaan.
"Pitäskö meidän lähtee kun tänne alkaa kohta tulee porukkaa"kysyin Y/n:ltä
"Joo tyhjennetään eka se patja"tämä sanoi ja nousi auttamaan minua.

Kun olimme tyhjentyneet patjan lähdimme kävelemään kohti autoa.
Huomasin sillan kohdalla että Olli yritti soittaa mulle mutta päätin vastata vasta autossa.
"Käytetäänkö koirat yhdes?"y/n kysyi kun olimme melkein jo autolla
"Joo käytetään vaan"sanoin ja avasin auton ovet avaimella.
Nousimme autoon ja soitin Ollille.
"moro"tämä sanoi
"Moi olit soittanu?"sanoin kysyvästi "joo haluutko lähtee aamupalalle?"Olli kysyi samalla kun käynnistin auton.
"Joo voin mä"vastasin ja sammutin puhelimen.
Lähdin ajamaan kohti kotia.
"Hei kehtaaks millään käyttää rillaa mun puolesta?"anelin Y/n:nää."kyl mä voin ei hätää"tämä vastasi.
"Okei kiitti"sanoin ja ojensin tälle avaimeni.
Jätin tämän parkkipaikalle ja kysyin Ollilta viestillä minne tuun.
"Missäs oot?"laitoin
"Tässä Tokmannin viereisessä kahvilassa jossa ollaan käyty aijemminki"Olli vastasi.
Laitoin radiosta soimaan timebomb:in ja lähdin ajamaan kohti kahvilaa.

Matkalla mietin vain Y/n ja eilistä päivää.yhtäkkiä radiossa alkoi kuulumaan ihme surinaa.
"Menikö tää rikki"mutisin kun yritin saada kuulumaan ääntä radiosta mutta surina vaan jatkui.
Sammutin radion kokonaan ja siirsin katseeni Kahvilaan jonka edessä Olli oli.
Ajoin auton parkkiin ja kävelin ollin luokse.
"Moro"sanoin "moikka mitä sulle on käyny?"olli kysyi hymyillen.
Avasin puhelimeni kameran ja katsoin itseäni hetken."voi jumalauta"sanoin ja juoksin autolle.
Hiukseni oli kuin harakanpesä,otin autosta nopeaa pompulan jonka Y/n oli vahingossa jättänyt ja laitoin hiukseni taakse kiinni pienelle poninhännälle.
Hölkkäsin nopeaa takaisin Ollin luokse ja kävelimme kahvilaan sisälle.
Menimme istumaan ikkunan viereiseen pöytään johon aurinko paistoi mukavasti.

Kahvilassa oli enemmän iäkkäämpiä ihmisiä saattaa johtua siitä että nyt kello on 09:21 joten.
Nuori nainen tuli kohdallemme.
"mitä saisi olla?"Tämä kysyi ja hymyili meille tai ennemminkin Ollille.
"Mä otan kahvin kiitti"sanoin ja nyökkäsin perään.
"Mullekkin kahvi ja laita meille molemmille pullat uuniin"Olli sanoi todella viettelevästi ja iski silmää perään.
Nainen alkoi nauramaan samalla kun käveli kassan taakse.
"Ei jumalauta jätkä"sanoin nauraen hervottomasti.
"Millon me muuten aletaan miksaamaan sitä uutta biisiä?"kysyin Ollilta joka katsoi naista tiskin takana todella tarkkaan.
"Olliii?"hihkaisin ja potkaisin tätä jalallani pöydän alla.
"Ai joo kyllä varmaan"Olli sanoi ja siirsi katseensa minuun.
"Ai kyllä varmaan aletaan miksaamaan sitä biisiä"sanoin ja hymyilin Ollille joka oli aivan pihalla koko jutusta.
"Siis tarkotan et varmaan vois vaikka tänää kutsuu muut jätkät studiolle"Olli sanoi ja otti meidän pulla kahvit vastaan tuolta naiselta jota oli juuri katsellut tarkkaan.
Puraisin pullaani joka oli aivan vitun hyvää.
"Mit-"aloitin kun yhtäkkiä maistoin paperia.
"Tää piti olla varmaan sulle"sanoin nauraen ja annoin paperi lapun jossa oli puhelinnumero.
"Ai kiitti"Olli sanoi ja katsoi puhelinnumeroa hetken.
"Tää mun kahvi maistuu vähän oudolta"tämä sanoi hetken päästä.
"Pyydä uus"sanoin ja puraisin viimeisen palan pullaani.
"Emmä tarvii"tämä sanoi ja tyytyi oudon makuiseen kahviinsa.
Lähdimme kahvilasta molemmat kohti studiota.

Nousin autoni kyytiin ja laitoin tämän päälle.
Lähdin seuraamaan Ollia joka ajoi edessäni.
Ajoimme studiolle jossa näin myös joelin auton.
Nousin autosta ja kävelin Ollin luokse.
"Ainaki Joel on varmaan täällä"sanoin ja lähdin johdattelemaan Ollia studiolle.
Koputin oveen monta kertaa,mutta kukaan ei tullut avaamaan ja munkin avaimet oli jäänyt kotiin.
"No ei kai tässä sitten auta ku kotiin lähtö"Olli sanoi samalla kun kävelimme autoille.
"Haluutko tulla mulle yöks?"kysyin.
"Joo käyn vaan yhessä paikassa ensin"Olli sanoi ja nousi autoonsa.
Lähdin ajamaan kohti kotia.
Parkkeerasin etuovelle ja nousin autosta.
Kävelin isolle painavalle ovelle.
"Ai moi"sanoin kun näin Y/n rappukäytävässä.
"Moi mä tota mietin et voinko tulla sun luokse yöks?"tämä kysyi herttaisesti."käyhän se ollikin tulee myöhemmin"sanoin ja avasin oman oveni.
"Käyn hakee koirat"tämä sanoi ja meni omaan kotiinsa.
"Hyi helvetti"sanoin kun astuin sisälle.
Olin jättänyt roskapussin ovelle.
Otin tämän ja juoksin pihalle,menin roskakatokseen ja heitin pussin laatikkoon.
Kävelin takaisin sisälle.

Menin rappukäytävään jossa Y/n jo odotti.
"Mennään"sanoin ja avasin oven rillalle,möfölle ja Y/n:lle.
"Mä käytin muuten koirat just niin niitä ei tarvii enää käyttää"Y/n sanoi samalla kun päästi koirat irti.
"Juu"sanoin ja juoksin olohuoneeseen ja hyppäsin sohvalle.
"Alotettasko kattomaan jotain netflix sarjaa kahestaan?"y/n sanoi samalla kun tuli istumaan viereeni.
"Juu"sanoin ja avasin telkkarin.
"Entä toi?"y/n kysyi ja osotti sarjaa nimeltä "rahapaja"
"Joo käy"sanoin ja valitsin sen.
Katsoimme netflixiä varmaan kaksi tuntia,kunnes kello oli 22:30
"Mä taidan ruveta nukkuu"Y/n sanoi ja nousi sohvalta venyttelemään.
"Juu voit varmaan nukkuu mun vieressä vai?"kysyin yrittämättä olla punastumatta.
"Juu"tämä vastasi ja juoksi makuuhuoneeseeni.
Miten tämä edes tiesi missä se on?
Menin makuuhuoneeseen,mutta kävin hakemassa ensin itselleni vesilasin.

"Olli varmaan meni Joonakselle tai nikolle"sanoin Y/n:lle joka oli jo peiton alla.
"niin"tämä vastasi.
Otin hupparin ja verkkarin pois jonka jälkeen laskeuduin sängylle makaamaan.
"Öitä Y/n"sanoin.
"Öitä Aleksi"tämä vastasi.

Please don't forget me then.AleksixreaderWhere stories live. Discover now