Pov:Aleksi"Aleksiii alee"kuulin Y/n äänen kun tämä yritti herättää minua.
"Ai hä?"sanoin ja yritin avata silmäni."sun puhelin soi"tämä sanoi ja ojensi sen minulle.
Nousin sängystä ja kävelin soivan puhelimen kanssa keittiöön.näköjään soittaja oli Joel.
"Huomenta"sanoin.
"S-Sun kannattaa tulla studiolle"tämä änkytti puhelimeen.
"Okei?"sanoin kysyvästi.
Sammutin puhelun ja kävelin takaisin makkariin.
"No mitäs?"y/n kysyi "en tiiä mun pitää mennä studiolle"sanoin ja aloin pukemaan verkkareista päälle.
"Sä voit olla täällä niin kauan kun haluut"sanoin Y/n:lle ja menin pukemaan kengät ja takin päälle.
"Moikka"kuulin vielä Y/n äänen,kunnes paukautin oven kiinni.
Kävelin autolle ja nousin tämän kyytiin.
Lähdin ajamaan kohti studiota,toivottavasti ei ole sattunut mitään mietin alakuloisesti.Olin viimein parkkeerannut studion pihaan.
Nousin autosta ja lähdin kävelemään kohti ulko-ovea.
"Tuutko avaa oven?"laitoin viestin Ollille joka ei vastannut tai edes katsonut viestiä joten laitoin saman viestin nikolle.tämä tuli hetken päästä ovelle.
"Mikäs nyt?"kysyin tältä,koska Nikon silmät olivat aivan punaiset niin kuin tämä olisi juuri itkenyt.
"No mä kerron kohta"tämä sanoi ja avasi studion oven.
En kuullut yhtäkään "terve" tai "moro"hihkaisua.
Otin kenkäni pois ja kävelin olohuoneeseen joka oli täynnä vakavia aikuisia.
En ikinä ois uskonu et jätkistä vois sanoo mitään tommosta.Istuuduin hiljaa Joonaksen viereen sohvalle "mikä tää homma nyt on?kysyin ja katsoin jätkiä jotka istui vaan hiljaa.
"No kato tää"Joel sanoi ja laittoi tietokoneen päälle.
Tämä meni iltalehden sivuille ja näytti uusimman uutisen.
"Mies kuollut Helsingissä,kuolin syy ei tiedossa"
"Mitä?!"kysyin tyhmänä "O-Olli o-on k-kuollu"Joonas sanoi ja purskahti itkuun.
"Mitä?"kysyin ja annoin kyynelien valua poskiani pitkin.
"Ei voi olla,mä puhuin eilen ollin kanssa.M-MÄ OLIN EILEN OLLIN KANSSA!"aloin huutamaan ja kaaduin lattialle.
"Aleksi sun pitää nyt vaan"Tommi aloitti kyyneleet silmissä.
"MITÄ MUTÄ MUN PITÄÄ!?"huusin täyttä kurkkua.yhtäkkiä kaikki ajatukseni vaan katosi ja aloin huutamaan hysteerisesti.
"EI EI EI OLLI ON ELOSSA OLLI ON ELOSSA"huusin itkien.
Lähdin juoksemaan ulko-ovelle ja laitoin kenkäni jalkaan.
"Ei ei ei ei"jankutin samalla kun juoksin portaita alas.
Nousin autooni ja lähdin ajamaan,en tiedostanut ollenkaan minne olin menossa.
Yhtäkkiä ajatukseni palasi ja olin sairaalan parkissa.
Lähdin juoksemaan sisälle,OMG ALEX MATTSON"kuulin selkäni takaa kun jonotin respassa.
"Saanko mä nimmarin"joku noin 11vuotta vanha tyttö kysyi.
"Et saa"sanoin itkien.
"Missä tää on?!"kysyin kova äänisesti ja osoitin hoitajalle kuvaa siitä iltalehden kuvasta.
"En voi valitettavasti kertoa."tämä sanoi vituttavalla tavalla.
"Vittu nythän sä kerrot"sanoin huutaen.
"Okei se on teho-osastolla"tämä sanoi.
Lähdin juoksemaan sairaalan toiseen päähän täysiä.
Juoksin läpi teho-osaston ovien.
"Onko täällä tämä?"kysyin hoitajalta joka käveli edestäni.
"Täällä näin"tämä sanoi ja vei minut lasi huoneeseen.
"Ei ei oo totta"sanoin itkien kun näin Ollin.
"Nyt sä mokasit ja pahasti"sanoin hymyillen tai no itkin samaan aikaan mutta hymyilin.
"Aivotoimintaa ei ole enää"hoitaja sanoi
"Mitä Se tarkottaa?"kysyin itkien kun katsoin Ollia hengitys koneissa.
"No hän on suoraan sanotusti aivokuollut"tämä sanoi.
"O-Olli kuulitko n-nyt susta tuli v-vihannes"sanoin itkien ja puristin tämän kättä niin kovaa kun pystyin."tunnetteko hänet?"nainen kysyi perään.
"Kyllä hän on Olli matela"sanoin ja katsoin naista kuin idioottia.
Tämä lähti huoneesta jonnekkin.
Yhtäkkiä kuulin soittoääneni taskustani.
Nostin puhelimeni ja vastasin puheluun jonka soittaja oli Y/n.
"moi onko kaikki okei?"tämä kysyi
"E-Ei"sanoin itkien."missä oot?!"y/n kysyi huolestuneen kuuloisena.
"Sairaalassa teho-osastolla."sanoin "mä tuun sinne"Y/n sanoi ja lopetti puhelun.
Jatkoin vaan itkemistä ja ollin käden puristamista.Yhtäkkiä Y/n tuli huoneeseen.
"Aleksi?!"tämä sanoi ja tuli viereeni istumaan.
Olin itkenyt ollin vierellä näköjään jo 30min outoa.
"Olli on kuollu"sanoin itkien."mitä?!"y/n kysyi hysteerisesti,kunnes hoitaja tuli takaisin huoneeseen.
"Mittaamme ollin Suvi toiminnan nyt vikan kerran jos mitään ei erotu hengitys laitteet sammutetaan."tämä selitti samalla kun yritin saada happea.
"Olli nyt vittu tsemppaa sä et saa jättää mua nyt!"Sanoin tälle ja itkin ainakin yhden meren verran vettä.
"Noniin"hoitaja sanoi ja painoi laitteesta vihreää nappia.
Hetken aikaa odotimme kunnes hoitaja sammutti laitteen.
"Olen pahoillani"tämä sanoi ja häipyi.
"EI EI EI"jankutin "EI SÄ ET JÄTÄ MUA NYT!"huusin ja nousin seisomaan penkiltä.
"OOT MULLE HELVETIN TÄRKEE SÄ ET JÄTÄ MUA NYT!"huusin kurkku suorana.
"EI VIELÄ!"huusin itkien ja potkaisin penkin kumoon.
"Ei vielä" "ei vielä" "ei vielä"sanoin hiljaa.
Itkin niin paljon että silmäni sumeni vedestä.
"MÄ RAKASTIN SUA!"huusin ja potkaisin toistakin penkkiä niin että se lensi käytävään.
"Aleksi noniin ihan rauhassa"Y/n sanoi hiljaa ja yritti rauhoitella mua.
"HERÄTTÄÄKÖ SE OLLIN ELOON!?"huusin täysiä Y/n:lle."m-mutta"tämä yritti puhua mutta huusin päälle vaikka en edes halunnut.
"NIIN MITÄ SAATANA!?"Huudahdin.
Yhtäkkiä Y/n katosi,tämä juoksi pois.en yhtään miettinyt miksi olin täysi mulkku.
Lähdin sairaalasta suoraan kotiin en halunnut nähdä kun johdot vedettiin irti.
Ei mennyt kauaa kun olin kotona.
Avasin oveni ja otin ensin kenkäni pois.
En tiedä mitä tehdä.Olli on poissa,mä rakastin sitä oltiin kuin veljiä tosi läheisiä veljiä.
Kävelin makuuhuoneeseen ja menin peiton alle.Kello oli jo 18:30 aika oli mennyt vitun nopeaa.Yhtäkkiä kuulin kun ovi aukesi,"ALEKSI?"kuulin y/n huhuilevan äänen.
Vähän ajan jälkeen tämä tuli makuuhuoneeseen.
"ei sun tarttee"aloitin koska tiesin mitä tämä aikoo."hei ei se haittaa"tämä sanoi ja tuli viereeni.
"Oon niin pahoillani oon ihan täys mulkku"sanoin samalla kun Y/n haroi hiuksiani.
"No niinhän sä välillä oot mut ei se haittaa"tämä sanoi ja nauroi hieman perään.
"Mut mites Olli?"y/n kysyi hetken päästä.
"Aivotoimintaa ei ole joten laitteet irroitetaan"sanoin hiljaa."ai oon pahoillani Aleksi"tämä sanoi ja halasi minua.
"Mut hetkinen"sanoin hetken ajattelun jälkeen.
"Mitä?"y/n kysyi hämillään.mä keksin yhen jutun "mun pitää soittaa puhelu."sanoin ja lähdin huoneesta.
Soitin teho-osastolle.
"Moro Aleksi kaunisvesi tääl onko Olli matela vielä piuhoissa"kysyin rivakkaa.
"Kyllä on kuulutteko perheeseen?"ääni puhelimessa kysyi
"Kyllä Ja Olli ei ole täyttänyt hengitys kone listaa joten minä päätän siitä vai mitä?"kysyin vakavana.
"Kyllä näin on"ääni sanoi "selvä Ollia ei oteta irti laitteista"sanoin johon ääni vastasi myöntävästi ja puhelu loppui.Juoksin makuuhuoneeseen keittiöstä.
"No?"y/n kysyi vaikka ei tiedä minkä ouhelun soitin.
"Ollia ei oteta irti laitteista"sanoin ja hyppäsin Y/n viereen johon myös nukahdin.
YOU ARE READING
Please don't forget me then.Aleksixreader
RomanceOot tyttö Suomesta joka tutustuu ihanaan miehen alkuun nimeltä Aleksi Pikkuhiljaa bändissä ja koko Suomessa alkaa tapahtumaan järkyttäviä asioita ja kaikki on pilalla Mutta vakuutat Aleksille että kaikki parantuu aikanaan Asiat ei saata tapahtuu yhd...