2.

823 60 1
                                    

-Hello?- léptem be a lányok által megadott kis kápolnába.

-Van itt valaki?- lépkedett utánam Max.

-Jó napot.- lépkedett felénk egy nő, majd megpillantva minket megtorpant.- Oh. Maguk azok.

-Emlékszik ránk?- lepődtem meg.

-Hogyne emlékeznék. Felhívtak az éjszaka közepén és 5 ezer dollárt ajánlottak, hogy adjam össze önöket.- nevette el magát.- Ki ne fogadna el egy ilyen ajánlatot hajnali háromkor.

-Oké. Ez valami vicc. Mondja, hogy maga valami kamu anyakönyvvezető és nem valós a házasságunk.- néztem rá könyörgően.

-Sajnálom Mrs. Verstappen, de ami itt történik az mind a való élet része.- mutatott körbe.

-Mrs. Verstappen?- nyíltak tágra a szemeim.- Atya ég teljesen elment az eszem, hogy még a nevét is felvettem.

-Nem lehet valahogy semmissé tenni a tegnap estét?- szólalt meg ezúttal Max is.

-Nos, tudok ajánlani kiváló válóperes ügyvédeket.- mosolygott ránk teljesen önelégülten.

-Rendben.- bólintott Max és közelebb lépett.

-Nem, nem, nem és nem. Megoldjuk. Köszönjük.- fordítottam hátat és kisiettem, Max pedig szó nélkül követett.

-Felajánlotta, hogy segít. Most mégis mi problémád van?- tárta szét a karjait és sietett utánam.

-Megtennéd, hogy nem veszekszünk az utcán?- suttogtam.- Még valaki meglát.

-Ugyan kit érdekelne Fallon Cox, aki forma-1-es autókat tervez.- nevette el magát, mire megfordultam, hogy a szemébe nézhessek.

-Te jó ég.- ráztam meg a fejem.- Neked tényleg fogalmad sincs róla ki vagyok.

-Akkor talán elárulhatnád.- forgatta meg a szemét.

-Engedd meg, hogy bemutatkozzak kicsit másképp.- léptem hozzá közelebb és a kezem nyújtottam.- Fallon Mateschitz.

A fiú tátott szájjal nézett rám teljesen meglepődve és azonnal leesett neki.

-A nagyapád alapította a Red Bullt?- rázta meg a fejét. Nem feleltem csak bólintottam.

-Minden ami most a szemed előtt van, beleértve engem is, a nagyapámtól származik.- válaszoltam, majd sarkon fordultam és visszasiettem a kocsihoz.

Max nem kérdezett semmit, beült a sofőr ülésbe és szó nélkül visszahajtott a hotelbe.

-Na. Mizu? Mostmár nem vagytok házasok?- pattant fel Liv és láttam rajta, hogy most kezd kijönni rajta a másnaposság.

-Nem.- vágódtam le a kanapéra, az ölembe kaptam egy párnát és tompítóként bele ordítottam.

-Hát neki mi baja?- jelent meg egy srác, Carlos Sainz, kezében egy csésze kávét kevergetve.

-Hol a többi srác?- pattantam fel.

-A fürdőkben.- mutatott maga mögé.

-Itt akarok tudni mindenkit. Most!- jelentettem ki.

-Egy igazi boszorkányt sikerült választanod.- suttogta oda Carlos Maxnek.

-Fogd be.- dobtam hozzá egy párnát és beletúrtam a hajamba. Amíg a fiúkat vártam az ablakból tekintettem ki Ausztrália csodás utcáira, de jelenleg ez sem nyugtatott meg.

-Mondd Fallon.- hallottam meg Lilah hangját is.- Te nem vagy másnapos?

Erre a kérdésre a nap folyamán talán először őszintén nevetni kezdtem, majd leültem a barátnőim közé.

-Még nem volt időm másnaposnak lenni.- válaszoltam.

Hála az égnek a négy fiú rövidesen meg is érkezett és helyet foglaltak a velünk szembe lévő kanapén, Max pedig mögöttük állt karbatett kézzel.

-Nos. Srácok. A nevem Fallon. És mint gondolom tudhatjátok én kértem meg a lányokat, hogy tartsanak itt.- álltam fel és járkálni kezdtem.

-Amíg ők azok bármeddig itt tarthatnak.- pillantott a hátam mögé Pierre Gasly, miközben mélyen Lilah szemébe nézett.

-Ennek most nincs itt az ideje.- léptem közéjük, hogy ne egymásra koncentráljanak.

-Elmondanád végre?- ült egy srác egy lavorral a kezében. Őt nem ismertem, de azt észrevettem, hogy japán.

-Nem mondhatjátok el senkinek, hogy Max és én összeházasodtunk.- vágtam rá.

-És miért is nem?- állt fel Carlos, ha akarná se tudná tagadni, hogy spanyol. Az akcentusa mindent elárult.

-Mert akkor én nagyon rosszul járhatok, szóval én Fallon Cox kérlek titeket, hogy egy ideig, nagyon sok ideig ne beszéljetek erről.- vázoltam tovább. Utáltam könyörögni. Egyáltalán nem ismertem magamra, de tudtam, hogy mentenem kell a menthetőt.

-Oké. Egy feltétellel.- pattant fel egy fiatal srác, Lando.- Ha elmondod miért.

-Ki van zárva!- jelentettem ki, tartva vele a szemkontaktust.

-Akkor mi sem tartjuk meg a titkodat.- rántotta meg a vállát.- Menjünk srácok.

-Ez nem fair.- kiáltottam el magam.

-Ha már megtartunk valami titkot legalább tudjuk miért.- szólalt meg ismét a japán.

-Igazuk van. Pontosan én sem tudom, hogy mi lehet annyira rossz, hogy letagadd a feleségem vagy.- lépett elő Max is.

-Házas vagyok.- nyögtem ki.

-Igen tudjuk. Ott voltunk az esküvőtökön.- mondta ki Lando .

-Attól még, hogy mondogatod nem lesz kevésbé valós a történet.- szólalt meg a spanyol is.

-Úgy érti házas egy másik férfival.- szólalt meg Liv.

-Is.- kuncogott Lilah.

-Én magam sem tudtam, hogy ez lehetséges, de.- néztem rájuk.- Visszaülnétek kérlek.

A srácok ezúttal hagytak helyet az új férjemnek is, aki talán még nálam is jobban megvolt lepődve.

-Megcsaltad a férjed?- bukott ki a hollandból a kérdés.

-Nem!- vágtam rá.- Illetve igen, de..

-Mi de?- tárta szét a karját Max.

-Éppen válófélben vagyunk. Az ügyvédei minden mocskot megpróbálnak rám kenni, hogy Liam megkaphassa a cég felét.- kezdtem bele a történetbe.

-A Red Bullt.- jött rá Max a sztori lényegére.

-Liam és én a gimiben kezdtünk randizni, 16 éves korunk óta voltunk együtt, 19 évesen már összeházasodtunk és én makacsul hittem benne, hogy ő nekem az igazi és fülig szerelmes belém.- ültem vissza a két barátnőm közé, akik tudták mennyire nehéz ez nekem, így csak hátulról támogattak.

-Mind azt hittük.- simította meg a karomat Olivia.

-Aztán egy nap üzleti útról tértem haza és gondoltam meglepem, de csak saját magamat leptem meg, hiszen a hálószobánkban találtam az egyik barátnőmmel Saraval.- sóhajtottam nagyot.

-Az a hülye kurva.- rázta a fejét Lilah.

-Nem sokkal később bejelentették, hogy Sara babát vár. Ez egy újabb szíven döfés volt, hiszen Liam sosem akart gyereket. Beadtam a válókeresetet és egészen könnyű menetnek tűnt. Nekiadtam a házat, hogy a marketing cégem megtarthassam és azt hittem a Red Bull nincs veszélyben, de mint kiderült mégis. A nagyapám már akkor íratta rám egy részét mikor házasok voltunk, így Liam is tulajdonos lehet. De ez az én örökségem.- töröltem le egy könnycseppet az arcomról.

-Liam célja, hogy bedöntse a Red Bullt.- tette hozzá Lilah.

-Ha megtudja, hogy lefeküdtem valaki mással, azt meg pláne, hogy összeházasodtunk, akkor minden ugrik. A bíróság neki ítéli egy részét, ő pedig tönkreteszi azt, hogy ezzel bosszút állhasson rajtam amiért tönkretettem a hírnevét.- sóhajtottam ismét nagyot és két fiúra szegeződött a tekintetem.- Ha eláruljátok bárkinek, a Red Bull és az AlphaTauri is vele bukik.

Férjek és szeretők II Max VerstappenOnde histórias criam vida. Descubra agora