dolunay:
geç kaldım..dolunay:
sikmeseler bariazra:
sana dün yarın uyu
uyanamazsın demiştim
ama dinlemedindolunay:
dünkü konuşmanın
çoğunu hatırlamıyorum
bileazra:
biliyorum ayıkken
söylemeyeceğin şeyler
söylüyorsun sarhoşkenazra:
güzel bir şey aslındaazra:
seni arada sarhoş
etmek lazımdolunay:
yarra yedin dolunay|
ne gibi şeyler söyledimazra:
bilememdolunay:
hala konuştuğumuza
göre pek de kötü şeyler
söylemiş olamam herhaldeazra:
hayır güzel şeyler söyledindolunay:
ne gibiazra:
iltifatdolunay:
bu kadar mı?azra:
evet, niye ki?dolunay:
ayıkken sana iltifat
etmiyor muyum ben?azra:
yaniazra:
pek değildolunay:
iltifat etmeye dikkat
ederim o zamandolunay:
meseladolunay:
çok güzel gülüyorsun?azra:
ÖGLEGMEŞGÖRŞGÖRŞdolunay:
niye gülüyorsun ya ://azra:
sarhoşken de aynısını dedindolunay:
heedolunay:
sözüme güvenebilirsin o zamanazra:
sözüne zaten güveniyorumdolunay:
biliyorum, şakaydıazra:
kimyacı fark edecekazra:
teneffüste görüşürüzdolunay:
tamamdır görüşürüz***
AZRA:
"Günaydın uykucu." kapısının önünde beklediğim sınıftan çıkan Dolunay'a sataştım. Başta kimin dediğini fark etmese de beni görünce sırıttı "Günaydın."
Kolunu omzuma atıp yürümeye başladığında gülümsedim, bu hareketi yapması onun mu daha çok hoşuna gidiyordu yoksa benim mi kararsızdım.
"Kahve alalım, ayılmam lazım." kantine inmek için merdivenlere yöneldiğimizde Betül'ün yukarı çıktığını fark ettim. O da beni fark etmiş olmalı ki kaş göz yaparak yanımıza geldi "Oo parti kızı, nereye böyle?"
Annene Betül, annene.
"Ne partisi?" Dolunay'ın sorusuyla Betül anlık bir aydınlanma geçirdi ve elini ağzına vurdu.
Eyvallah ya.
"Aranızda bir şeyse bir sonraki teneffüs takılabiliriz." diyerek kolunu çekecek gibi olunca elimle omzumdan kalkan bileğini yakalayıp geri koydum.
Onu istemediğimi düşünmesine izin vermezdim.
"Hayır ya, saçmalama. Betül benim için doğum günü partisi tarzı bir şey ayarlamış, küçük bir şey zaten. Seni de çağıracaktım ama benden önce söyledi sağ olsun." ters ters ona baktığımı gören Betül gergince gülerek yanımızdan ayrıldı.
"Aile arasında falan mı?"
"Sayılır, birkaç kişi daha var."
"Benim gelmem sorun olmaz mı?" kantine girdiğimizde yine birkaç kişinin bana bakıp konuştuklarını fark etmiştim, bitmiyorlardı.
"Aile dostu sayılırsın, senden çok bahsettim."
Bunu söylemene gerek yoktu Azra..
"Ya?" keyiflendiğini bakmadan hissedebiliyordum, hoşuna gitmişti.
"Öyle demeyelim de-"
"Yok yok, dedik bile."
"Ya..." ellerimi yüzüme kapatıp ölmeyi dilemek için uygun bir vakitti.
"Sen masa kap, ben de kahveleri alayım."
Dolunay'ı getireceğime göre bizimkileri uyarmam lazımdı, kalkıp Dolunay'a "Azra senden bize çok bahsetti, şöyle şöyleymişsin. Seni çok seviyor." derlerse bir daha yüzüne bakamazdım.
"Al bakalım." dumanı tüten kahveyi önüme koyduktan sonra karşıma oturdu "Ee anlat, nasıl bahsediyorsun benden?"
"Sus ya." kafamı başka yöne çevirdim, garip bir şekilde artık güldüğünü ona bakmadan hissedebiliyordum. Çok sevince böyle oluyor herhalde. Ya da karşılıksız aşk insana bunu yapıyor.
Karşılıksız aşk.
Beni sevmesi ne kadar uzak bir ihtimaldi ki?
Gülüşüme güzel demesi, arkadaşça mıydı yoksa altında bir anlam var mıydı? Her davranışından anlam çıkaran o salak insanlara dönüşüyordum yavaş yavaş, Dolunay beni öyle görmüyordu.
En azından henüz.
Açılmayı düşündüğümde kötü hissetmesem de cesaretimi toplayamıyordum işte, çünkü o giderse kimsem kalmayacaktı.
İlayda bana sürekli gaz vermeye çalışıp açılmaya zorluyordu ama bu konuda gazına gelmezdim, benim için değerli biriydi Dolunay.
"Ne düşünüyorsun o kadar? Akşama ailene beni nasıl anlatacağını mı?"
"Bulaşmasana ya." gülüşüyorduk ama meraklandığını anlayabiliyordum.
"Ne konuştunuz hakkımda, cidden merak ediyorum."
"İyi biri olduğunu."
Şakasına koluma vurdu "Düzgünce anlatsana."
Zilin çalmasıyla sorgusundan kaçabilmeyi başarmıştım "Belki başka zaman." sırıtarak ayaklandığımda söylenerek peşimden geliyordu.
Üzgünüm Dolunay, ama her geçen gün sana ne kadar tutulduğumu bu kadar çabuk anlamana izin veremem.
***
sizce ben bunlari opusturup feels krizinden gebermis olmama ragmen opustukleri bolumu atmamazlik yapiyor muyumdur?tabii ki yapmiyorumdur
ama smutlarini yazdim zort horny olmak zor is gercekten :(
EEE ARKADASLAE NASILSINIZ
benim ptesi mat quizim var fena zort olcam
zort kelimesini agzima kim taktiysa onun amk
siz anlatin biraz useniyom gecen bolumun yorumlarina bakicam az sonra cevaplicam yazin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
catgirl | gxg texting
Teen Fiction+9053....: selam kedicik azra: pardon? not: texting ağırlıklı olsa da bazı bölümler düzyazı ??️yetiskin icerik