Adamlar Five'ı itip içeri girdi, kendi aralarında bir şeyler konuşuyorlardı. En sonunda içlerinden biri bize döndü ve konuşmaya başladı.
"Evde başka birisi var mı?"
Ben adama cevap verdi.
"Hayır."
"Gidin ve evi arayın."
Adam bize arkasını döndüğünde Ben'i dürttüm, umursamadı. Five benden uzaktaydı, dikkatini çekmeyi çalıştım. Başarmış olmalıyım ki yanıma geldi. Adam görmeden cebimdeki bıçağı ona verdim. Yavaşça adama yaklaşıp bıçağı boğazına sapladı.
"Benimle gel Ben."
İkisi birlikte içeri gitti, çok geçmeden geri döndüler.
"O bıçağı nereden buldun?"
"Eveline verdi."
Onların konuşmalarını umursamadan Five'a döndüm.
"Babamı aramalıyız."
"Ben ararım, sizde adamları taşıyın."
Ben gider gitmez Five yanıma geldi.
"Hadi şunları halledelim."
Birlikte adamları kilere taşıdık, içeri gitmeden önce beni baştan aşağı süzdü.
"İyi misin?"
"Evet, sen?"
"İyiyim."
"Güzel, gidelim hadi Ben bizi merak etmiştir."
Tam kapıya yönelmiştim ki bana seslendi.
"Evie..."
"Evet?"
Bir süre bana baktıktan sonra hiçbir şey söylemeden kilerden çıktı, ben de pek umursamadım. Ben bizi görür görmez yanımıza geldi.
"Babam birazdan burada olur."
"Tamam."
( Yarım Saat Sonra )
Babam geldi ve eve geri dönebileceğimizi söyledi, üçümüzde eve gitmek için hazırlanmaya başladık. Five çantalarımızı hazırlarken yanına oturdum.
"Five."
"Efendim?"
"Eve döndüğümüzde seni göremeyecek miyim?"
"Yanına gelirim."
"Söz mü?"
Bana dönüp gülümsedi.
"Söz."
Çantalarımızı hazırladıktan sonra yola çıktık.
Birkaç saat sonra evdeydik, yine odamda tek başımaydım. Oysa ki Five ve Ben'e çok alışmıştım. Tekrar eski düzenime alışmak zaman alacak gibiydi.( 1 Hafta Sonra )
Tam bir haftadır Five'ı görmüyordum, umudum gittikçe tükeniyordu. Acaba beni unutmuş muydu? Belki de işleri vardır, kötü düşünmemeliydim.
"Eva tatlım?"
Bakışlarımı duvardan çekip anneme döndüm.
"Ah, özür dilerim dalmışım."
"İlaçlarını getirdim."
Bana uzattığı suyu ve ilaçları aldım.
"Erken yat tamam mı?"
Başımı onaylarcasına salladım.
"İyi geceler."
"Sana da anne."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Number Zero: Eveline Hargreeves
Teen FictionEveline Şemsiye Akademisinin gizli bir üyesidir, Sir Reginald güçleri yüzünden onu uzun zamandır evin bodrumunda sır olarak saklıyordu fakat Eveline 13 yaşına geldiğinde daha fazla dayanamayıp bu kuralı çiğnemeye karar verdi.