.

553 40 8
                                    

"Hoonie~ Sadece bir dakikalığına da olsa benimle konuşamaz mısın?" Jake ağzını bıçak açmayan sevgilisine bıkkın bakışlarını göndermişti. "Hadi ama, özür diledim ya! Bir daha yapmayacağım, hm?" Jake 100. günlerini unuttuğu için bir saattir trip yiyordu sevgilisinden. Zaten normalde de böyle şeyleri hatırlamakta çok kötüydü. 

"Peki tamam, affettim." Jake bir saattir duymayı beklediği iki kelime sayesinde gülümsemişti. Ona kıyamayacağını biliyordu. "200. günümüzü de unutursan, değil bir saat, bir hafta konuşmam seninle! Bu güzel yüz'den mahrum kalmak istemezsin bence~~" Jake her zaman ki gibi sevgilisini en sevdiği yerine, yani burnunun hafif yanında ki benine bir öpücük kondurmuştu. "Söz veriyorum unutmayacağım. O gün mutlaka en sevdiğin papatyalardan alacak ve seni onlarca defa öpeceğim~!"

Sunghoon'un gülümsemesini durduran şey, sevgilisinin çalan telefonu olmuştu. "O kim?" Jake telefonunu cebinden çıkarmış, kimin aradığına bakmıştı. Gördüğü isim ile hızla gülümsemiş, cevap vermişti. "Efendim Chan-ie~" Sunghoon'nun duyduğu isim ile gözleri dolmaya başlamıştı bile. İşte Jake'in yıl dönümlerini bile unutmasına sebep olan BİRİCİK arkadaşı Chanyeol.  "Sunghoon ben Chanyeol ile buluşacağım, sen de hava soğumadan eve git." 

Neden? -Jakehoon-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin