Peeves?

113 8 38
                                    

"Muzipliğin dozunu azımsanamayacak miktarda kaçırmış olan hortlağımız, tüm Harry Potter okuyucularının kalbinde kendine az ya da çok yer edinmiştir."

Diyeceğim ama belli ki herkesinkinde edinememiş.

Hogwarts'ta yediği nanelerden dolayı mı filmlerde olmayışından mı kaynaklanıyor bilmiyorum ama nedense Peeves hemen hemen hiçbir Çapulcu kurgusunda yok.

İyimserlik yapıp "Biricik yazarlarımız Peeves'ın Kanlı Baron'dan saklandığı anlardaki olayları yazıyorlar." derdim ama bunun olma olasılığı Mrs. Norris ve Şahgaga'nın evlenip Norberta'yı evlat edinme ihtimalinden bile daha az ne yazık ki.

Hayır anlayamıyorum. Hogwarts'a musallat olmuş bu hortlağı kaleden ayrı düşünmek ne kadar mantıklı? Ne milyon isimli müdürler ne asilzadeler geldi geçti buralardan, onlar bile ortalığı birbirine katan sevimsiz komşu çocuğu tadındaki Peeves'a bulaşmamıştı.

Peeves'ın umursamaz ve kafasına göre davranan hallerinin kurgulara neşe getireceği reddedilmez bir gerçek. Niye bu görmezden geliniyor?

Hem başına buyruk bu hortlağın George ve Fred'e karşı uysal tavırlarını da göz önünde bulunduracak olursak bence Peeves'ın Çapulcularla iyi anlaşması hatta onlarla iş birliği yapması KAÇINILMAZ!

Azkaban Tutsağı'nda Peeves'ın Remus'a "Looney Lupy Lupin" demesinin eski anılara dayandığını düşünen tek kişi olamam ama değil mi??

Bir tarafta kendilerine Sihirli Muziplik Sanatının Yardakçıları diyen bir grup genç, diğer tarafta ise yaramazlığıyla herkesi kendinden bezdirmiş bir baş belası... BU MÜKEMMEL!!

Aslında Peeves'ın kurgulardaki eksikliğinin nedeni oldukça açık. Bazı yazarlar James'in tüm okul hayatının Lily'nin peşinde geçtiğini zannediyorlar ve bu düşüncelerini yazdıklarına yansıtıyorlar. Ama tek kabahat yazarlara yüklenemez, okuyucular Marauders era'dan ziyade Jily, Blackinnon, Dorcas&Remus (bunun ship ismi var mı yok mu bilmiyorum.) okumak istediğinden bu tür şeyler pek ilgilerini çekmiyor.

E sonuç olarak da Çapulcu kurguları max 6-7 karakterden oluşuyor. Peter'ın bile kendine zar zor yer bulabildiği kurgulara Peeves da girmeyiversin bari, di mi ya?

#peterıgörmezdengelmeyin

#peevesaslındavar

Görüşlerinizi belirtirseniz ve oy vermeyi ihmal etmezseniz çok mutlu olurum:)) Şimdiden teşekkürleer.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, seviliyorsunuz ♥

♦ Muziplik daha yeni başlıyor...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 08, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Veritaserum • {marauders+jily fanfic problems}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin