iki seçenek var ya aşkı tadarsınız ya da tek bir hayat sürersiniz..
01.01.1983
Yılbaşı gecesi kutlamasız olmazdı elbet.Kafeye gitmek için hazırlanmıştım.yüksek topuklar,tayt,parlak bir t-shirt ve kabarık bir saç .Bunun için koca bir saç spreyini bitirdim diyebilirdim.saat nerdeyse 10du,kafeye gitmem gerekiyordu.Aşağıya indim.Ev arkadaşım bayan pembe saç aşağıda tıkınmakla meşluldü elbette.Doğrusu hiç şaşırmadım..
"Hala yemek mi yiyorsun ? Parti birazdan başlar acele ett". Epey sinir olmuştum."bak baaak sırf sen partideki erkekleri kaçırma diye yemeğimden mi olcakmışım ,mavi kafa!! " Seni bekleyecek değildim elbette,hemen dışarı koştum."Beni beklee bu partiyi asla kaçırmam!" Tahmin etmiştim.Gelir gelmez kafeye doğru gittik.Kafedeki ses dışarıya geliyordu.Partiye azcık geç kalmıştık.içerde herkes Dans ediyordu.Dans etmek istiyordum.Ama koşmaktan nefes nefese kalmıştım.Hemen bir köşeye oturdum.Bayan pembe saç deli gibi dans ediyordu.Ama işe bakınki şans ondan yana hemen bir esmer ona doğru geldi.Bayan pembe saç bana bakıp el işaretleriyle "aman tanrım bebeğim esmeri kaptım" diyordu.
O sırada yanımdaki sandalyeye birinin oturduğunu hissettim.Yanıma baktığımda onu görmüştüm,hayatımın aşkını.ilk görüşte aşkmış diyip geçmeyin.. hayatımda gördüğüm en güzel yüz,en güzel dudaklar,en güzel gözler,en etkileyici bakışlar ve en tatlı gülücük buydu...
Ve tam yanımda oturuyordu "aman tanrım işte bu bebeğim!!" Fark etmeden yüksek sesle söylemiş olmalıyım bütün herkes bana bakıyordu. Olamaz..
"hadi ama işinize dönsenize siz!!" Rezil olmuştum.O sırada bir ses,
"Neden bu kadar mutlusun??" inanmıyoruum bana soru sormuştu .Ve soruyu sorarkenki tebessümü.. ahhh aşık olduuum..
"Sanırım az önce aşık oldum.." dedim.birbirimize bakıp gülümsüyorduk."Merhaba,adım Jon.Seninki medir?" "B-ben Edea.Edea Leena" elini tutuyordum. "Bırakmayacak mısın?"dedi ve hala gülümsüyordu."Hayır ve bırakmayı da düşünmüyorum. Diğer eliyle de elimi tuttu ve "Ben de" dedi. "Ama seninle dans etmek istiyorum.." diye ekledi. "Memnuniyetle.." ayağı kaltı ve elini belime koydu."Lütfen yavaş bir şarkı açar mısınız." Dedi ve güldü.Küçük adımlarla dans ettik. Sürekli gözlerimin içine bakıyordu. Masmavi gözleri beni öyle bir etkilemişti ki saatin farkımda değildim. Geri sayıma 10saniye kalmıştı herkes bir ağızdan sayıyordu.
10..9..8..7..6..5..4..3..2..1...
Elleriyle yanaklarımdan tuttu ve dudaklarıma yapıştı...
Müthiş bir geceydi...
Parti bitmişti ve herkes dağılmaya başlamıştı.
Bayan pembe kafa beni çağırıyordu."Mavi kafaa!! O koca kıçını kaldır ve derhal buraya gel!" Sanırım biri epey içmişti. O sırada Jon kıkırdamaya başlamıştı."yoo olamaz,pembe göt beni bekliyor.hahahaha sen bunu komik buldun" Gülüşü çok hoşuma gidiyordu."biraz daha oyalanırsan pembe göt ikimizi de dövebilir.." dedi. Sanırım Niva'nın (namıdeğer pembe göt) hareketleri sonunda işime yaramıştı.
Son bir kez güldüm ve arkamı döndüm tam gidecekken elimi tuttu ve "peki seni bir daha görebilecek miyim?" "Yarın saat 5de kafenin önüne gel." Onu ikna etmiştim.
Pembe saç yerinde duramıyordu bay esmer onu zor tutuyordu."merhaba,sanırım arkadaşının yardıma ihtiyacı var.Bu arada ben Richie."
"Tamam bana teslim edebilirsin,bakıcılık yaptığın için saol" Niva'yı bana yasladı. Tam gidecekken "az önce konuştuğun kişi yani jon.Kendisi grup arkadaşım olur.ona arkadaşlık ettiğin için saol.şu sıralar pek iyi değildi." Dedi ve güldü.Vay canına çok tatlı bir gamzesi vardı... sanırım bunlar grupça tatlılardı..
Niva zar zor duruyordu "Sevgilimden uzak dur sürtük!" Ama hala bana laf edebiliyordu..
Sanırım bu şekilde onunla baş etmek zor olacaktı.
Ama yarını ve Jon'u düşünmek bana yetiyordu..