Bölüm 2 : İlk kan

129 11 4
                                    

Leen önüne çıkan bildirimlerle biraz sinirli bir tonla "Yardım etmeye mi geldin yoksa bir bok çevirmeye mi?!" Kızıl saçlı çocuk şaşırmıştı. Nasıl işe yaramamıştı?! Kızıl saçlı çocuk gülümsedi "Özür dilerim. İstemeyerek oldu." Leen iç çekti ve destek alarak ayağa kalktı. Tam ilerleyecekken kızıl saçlı genç tekrar aynı şeyi yaptığında Leen sinirlendi ve arkasını dönerek "Bu iki oldu." Kızıl saçlı çocuk "Bunu bilerek yapmadım. Benim yeteneğin dokunduğum kişinin yeteneğini kullanmamı sağlıyor." Leen değişik bir yetenek bulmuştu. Bu nasıl bir yetenekti böyle?!

*************************

Leen ve kızıl saçlı genç bir süre konuştuktan sonra dağıldılar ve Leen yurt odasına gitti. Oda numarası 203 idi. Kapının sağındaki siyah kart işareti olan bölgeye kartını göstermesiyle kapısı açıldı. İçeride iki kişi vardı. Birisini zaten tanıyordu. Kızıl saçları olan Clan, bir diğeri ise daha çok zayıf görünümlü biriydi. Üniformasındaki kartta gücünü gösteren "Yıl 1" yazısı gözüküyordu. Clan'ın üniformasında ise yıl 2 yazıyordu. 

Clan "Tanrının işini görüyorsun arkadaşım. Bizi seninle ayırmıyor." Leen iç çekti "Sanırım öyle Clan." Clan gülümsedi ve yanındaki kişiyi işaret ederek "Bu kişi Taylor. Yeteneği ise Buz Mızrak." Leen kafasını salladı "Leen Divine. Henüz bir yeteneğim yok." Taylor bir süre bakakaldı. Nasıl bir yeteneksizi almışlardı? Belki de yeteneğini saklamak isteyen öğrenci tipindeydi.

Clan etrafına bakındı "Hadi şu kasvetli havayı bırakalım ve yemekhaneye gidelim." Leen sabah yemeği yemediği için karnı acıkmıştı. Leen "Bana olur. Taylor?" Taylor ayağa kalktı "Bende gelebilirim." Leen ile ikili yemekhane katına inene kadar birçok güzel kız ve yeni kişiler görmüşlerdi. Clay gördüğü hoş kızların bazılarıyla konuşmuştu ve randevu ayarlamıştı. Leen ise bu süre içinde sistem hakkında birkaç bilgiye ulaşmıştı.

[ < Görev > ]

[ Altı saat boyunca güneşten korunun.]

[ 5 Deneyim Puanı.]

Leen neden böyle bir görev oluştuğunu biliyordu. Daha birkaç saat öncesinde güneş altındayken neredeyse bayılacak gibi olmuştu. Statlarının düşüşü çok büyüktü.

Leen ve ikili yemeklerini yedikten sonra ayrıldılar. Leen kütüphaneye giderek vampirler hakkında bilgiler edindi. Vampirler son 500 yıldır görülmeyen ırktı. Bazıları bütün ırkın kaybolduğunu söylerken, bazı kaynaklar ise henüz kaybolmadıklarını ve başka bir gezegende olduklarını söylüyordu. Ancak Leen bunların ilkini kabullenmişti. En mantıklısı ilkiydi. Beş yüz yıldır görülmeyen bir ırk nasıl halen yaşama ihtimali olabilirdi?

Leen kütüphaneden çıkacağı esnada karnı guruldadı.

[ Açlığınız Artıyor. ]

Leen bir süre sistemin ekranına bakakaldı. Daha demin yemek yememiş miydi? Saate baktı sadece üç saat olmuştu. Karnının bu kadar çabuk acıkmasını garip bulmuştu.

Kapıdan uzaklaştı ve yurt odasına ilerledi. Yurt odasına gitmek için gölgelik bir ormandan geçmesi gerekiyordu. Havaya baktı, hava kararmıştı. Dışarıya adım attığında hiçbir bildiri gelmemesiyle rahatlamıştı. Sakin adımlarla ilerlerken duyularının hissettiği garipliği fark etti ve hemen kendini savunmak için kollarını kullandı. Ancak tepki hızıyla düşüncesi uyuşmamıştı. Doğrudan yediği tekmeyle birlikte ağacın gövdesine sert bir şekilde sırtını vurdu. 

[ -2 HP]

Leen ağzından gelen kanı silerek vuran kişiye baktı. Üniformasında yıl 2 yazıyordu. Leen ne olduğunu anlamıştı. Bu bilinen zorbalıktı. Siyah saçları ve kahverengi göz renkli genç eğildi ve Leen'in saçından tuttu "Hey yeni yetme. Buradan geçmen için geçiş ücreti vermelisin." Leen'in yüzünde istemsiz bir şekilde sırıtış oluştu. Gencin arkasındaki kişiler bu sırıtışı görmüşlerdi. Biri öne çıkarak "Ne sırıtıyorsun lan?!" tekme attı. Leen tekmeyi çenesine yemesiyle birkaç takla attı ve yerde sürüklendikten sonra anca durabildi.

GÖLGE VAMPİRİ : KARANLIK SOY (1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin