Leen düşünmeden "Evet." dedi. Leen'in kanı dişinden damla damla Jamie'nin vücuduna karıştı. Jamie kanının çarpışmasını hissediyordu. Dakikalar geçti.. Jamie'nin bedenindeki kanlar birbiriyle denge kurdular ve Jamie iki ırka sahip oldu. Elf ve Vampir!
[Aileniz : 1/10]
[Ailenizi isimlendirmek için bir isim söyleyin.]
Leen bir süre düşündükten sonra "Karanlık(Dark)." dedi.
[Karanlık Ailesi : 1/10]
Karanlık ailenin doğuşuyla birlikte gelecekte bütün dünyaları korku salacak Karanlık Soy'un ilk adımı atılmış oldu..
******************************
Leen ve Jamie uzunca konuştuktan sonra ayrıldılar. Xean, uzun bir süredir Leen'i arıyordu. Yurt odasına ve akademinin kütüphanesini gitmesine rağmen bulamamasıyla vazgeçerek odasına gitti. Leen ise gecenin bir saatinde boş bakışlarla yurt odasına girdi ve yatağına uzanarak gözlerini kapattı..
Leen'in Geçmişi
Leen gözlerini açtığında güneşin olmadığı bir dünyadaydı. Ay ışığı etrafı aydınlatırken etrafında kurumuş cesetler vardı. Leen'in yanına bir yaşlı adam geldi "Genç efendi daha ne kadar katliam yapacağız? Açlığınız halen giderilmedi mi?" Leen göz ucuyla yaşlı adama baktı "Sence gitmiş gibi mi duruyor?" Leen'in gözlerinin akı tamamen simsiyahtı ve göz bebeği vampir olduğunu belirten bir kızıl parlama yayıyordu. Yaşlı adam korkuyla kafasını eğdi "Ö-Özür dilerim efendim. Hangi şehre saldıracağız bu sefer efendim?" Leen gözlerini kapattı "Bu kadar katliam yeterli. Açlığımın yüzde beşi çoktan doldu bile.. Şimdi ise ritüel yapacağım. Eğer bu şekilde devam edersem bu boyutta yaşayan canlı kalmayacak." Yaşlı adam titredi "E-Efendim babanız.. Bu durum karşısında ne diyecektir?" Leen sırıttı "Babam mı? Kimin daha güçlü olduğunu bugün anlayacağız Gerald." Gerald korkuyla titredi. Karşısındaki kişi ve onun babası, vampir dünyasının iki hükümdarıydı. İkisinin gücüde sınırlarını aşmıştı. Sadece bakışıyla birini öldürebilmek ve içindeki kanı kontrol ederek onu içmeyi ikisi dışında kimse yapamazdı. Bunlar ilk vampirlerdi. Gölgenin Vampirleri!
Leen, Gerald ile birlikte sarayına giderken arkasında sayılamayacak kadar üst düzey vampir vardı. Bunlar Leen'in oluşturduğu aileydi. Leen saraya girdi ve odasına yöneldi. Odasına girmenin yasak olmasıyla Gerald kapıda bekliyordu. Leen kapıyı kapattı ve seslendi "Sistem." Önünde bir kadın ortaya çıktı "Emredin kurucum." Leen "Senden bir isteğim var. Benim kanımı sakla ve bütün hafızamı bu kana yerleştir. Kendinde dahil bütün her şeyi! Anladın mı?" Sistem diz çöktü "Emredersiniz.. Efendim." Leen gülümsedi "Evet. Bugün uykuya yatacağım." Sistemin yapay görüntüsünün gözünden bir yaş geldi..
Gerçek Dünya
Leen terler içinde gözlerini açtı ve sanki bir astım hastası gibi durmadan nefes almaya çalışıyordu. Leen'in kanı kaynadı ve bir anda hissettikleri yok oldu. Nefesi düzelmesiyle birlikte odaya baktı. Odada kimse yoktu. Leen aynı rüyasındaki gibi soğuk bir sesle "Sistem." Sistem "Emredin." Leen "Az önce ne gördüğümü biliyor musun?" Sistem "Hayır." Leen sırıttı "Kurucunun ben olduğumu biliyorum." Sistem sustu. Sanki şok olmuştu. Sistem "Kurucum tekrar hoş geldiniz. Ne kadar hatırlıyorsunuz?" Leen düşündü "Çok bir şey değil. Sadece ikimizin nasıl bu duruma geldiğini ve önceki savaş görüntülerini." Sistem "Sistemi yükseltmeli miyim efendim?" Leen ne olduğunu bilmiyordu ancak "Evet. Sistemi yükselt." Sistem panelinin yanında bir seviye belirdi "SV2" görünüyordu. Leen gözlerini kapattı ve hissediyordu. Bu tanıdık his.. Rüyasında gördüğü kişi gerçekten kendisiydi. Nasıl bu duruma düşmüştü? Neden o evde yalnız başınaydı? Babasıyla savaşmış mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE VAMPİRİ : KARANLIK SOY (1)
VampireAsırlar önce türü kayıplara karışmış olan vampir soyu, gölgelerin varisi olan Leen'nin acımasızlığıyla yeniden dünyaya gözlerini açıyor..