Leen bir süre sessiz kalmasından sonra sessizliği bozan Crissy olmuştu "Nasıl oldu?" Leen halen sistemin etkisi düşünüyordu. Kendisinin değiştiğini hissetti. Leen, Crissy'e baktı "Hatırlamıyorum." Leen geçiştirmişti. Crissy ayağa kalktı ve Leen'e bir tokat attı "Sen iyi misin? Hücrelerine yenik mi düşüyorsun?!" Leen tokadı yemesiyle gözleri kıpkırmızı olmuştu. Ancak cümleyi duymasıyla birlikte kendisine ne olduğunu anlamıştı. Vampir hücreleri vücudunda daha ağırdı. Leen kafasını toparladı ve gülümsedi "Teşekkürler Crissy." Leen ayağa kalktı ve başka bir şey demeden odadan çıkarak yurt odasına gitti.
***************************
Clan ve Taylor haftalar sonra Leen ile en yakın arkadaş olmuşlardı. Leen ve Clan yurt odasına dersten sonra geldiklerinde Taylor'ın boş boş camdan baktığını gördüler. Clan "Taylor? Bir şey mi oldu dostum?" Leen, Taylor'ın yanına yaklaştı "İyi misin?" Taylor, Leen'i görmesiyle eline vurdu "İyiyim ben!" Leen eline baktı. Eli buzlanmıştı. Yumruğunu sıkmasıyla buzlar parçalandı. Leen düşündü bir haftadır Crissy ile çok yakınlardı. Leen iki günde bir Crissy'in kanını içiyordu. Bu sayede bağımlılığı azda olsa düşmüştü. Tek sırrını bilenin Crissy olması onun kalbini biraz üzüyordu. En yakın arkadaşları Clan ve Taylor henüz ne olduğunu bilmiyordu..
Leen, Taylor'ın bir şeyler öğrendiğini düşündü ancak sonradan bu fikirden vazgeçti. En yakın arkadaşlarından birisi neden böyle bir şey yapsın? Leen arkasını döndü ve Taylor'a baktı "Eğer bir şey olursa bize ulaş. Elimizden geldiğince yardım ederiz." Taylor sessizce "Sadece gidin.." Leen duymuştu ama Clan duymamıştı. Leen, Clan'ın kolundan tuttu "Gidelim." Clan bir şey demedi ve Leen'i takip etti.
Leen ve Clan bir süre uzaklaştıktan sonra Clan "Taylor'ın başında bir şey var. Umarım bize bir gün söyler." Leen "Evet. Umalım ki yarınki portal geçidinde gücünü toparlayabilsin.." Clan kafasını salladı. Leen iç çekti nedeni ise içinde kötü bir his olmasıydı. Ne zaman bu hisse düşse kendisine bir şey oluyordu. Clan "Hey Leen. Şu portal geçidi hakkında bilgi vereyim sana gel şöyle." Leen kafasını salladı. Clan ile Leen portalların olduğu tarafa ilerlediler. Clan eliyle göstererek "Bak şimdi şu gördüğün yeşil portal en kolaylarıdır. İçeride neredeyse bir canavar bulamazsın. Yarın biz o portala giriş yapacağız. Şu ortadaki turuncu olan ise normaldir. Yani hem saldırılabilir hem de savunulabilir bir bölgedir. Her bölgede çeşitli canavarlar vardır. En son ise kırmızı portal.. O imkansızdır. En eski dünyalardan birine seni gönderir. Sadece elit askerlerin gittiği bir yer ve şu ana kadar gidenlerden sadece ikisi geri dönebildiği için fazla bir bilgi veremiyorum maalesef." Leen kırmızı portala baktı ve zorla yutkundu.
Leen ve Clan konuşurlarken Leen koku duyusu sayesinde Taylor'ın yaklaştığını fark etti. Leen, Taylor'a baktı "Ohoo! Hoş geldin kardeş--??" Taylor ağlarken koştu ve Leen'i itti. Clan şok içindeydi. Leen'in arkasındaki portalı fark etmesiyle hemen Leen'i tutmaya çalıştı. Ancak başarısız olmuştu. Leen'in gözünün önüne kırmızı bir renk gelmesiyle son cümlelerini kurdu "Taylor!! Buradan canlı çıkarsam seni öldüreceğim!!!" Clan sinirle Taylor'a baktı ve tam vuracakken öğretmenler araya girdi. Clan "Bırakın lan beni!!! Öldüreceğim! Seni öldüreceğim amına koyduğumun haini! Ne yaptık lan biz sana orospu çocuğu!!" Taylor'ın dizlerinin bağı çözüldü ve ağlayarak "B-Ben özür dilerim!! Özür dilerim! Gerçekten özür dilerim! Başka çarem yoktu! Beni affedin lütfen!" Taylor ağlarken Clan daha da sinirleniyordu..
Leen yere düşmesiyle yeşil yaprakların üstündeydi. Leen etrafına baktı. Güneş mosmordu! Leen'in kalbi hızlanmaya başladı sanki ona ait bir şeyi hissediyordu. Leen hissettiği tarafa doğru odaklandığında bir şehir görmüştü. Leen ayağa kalktı ve tam ilerleyecekken arkasından bir ses duydu. Kafasını yavaşça çevirmesiyle kendisinden üç kat daha büyük bir kurt görmüştü. Leen'in ağzından bir kelime çıktı "Hassiktir.." Leen hemen koşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE VAMPİRİ : KARANLIK SOY (1)
VampireAsırlar önce türü kayıplara karışmış olan vampir soyu, gölgelerin varisi olan Leen'nin acımasızlığıyla yeniden dünyaya gözlerini açıyor..