Ahoj, tenhle příběh probíhá paralelně s příběhem Sex 4ever(CZ). Hlavní postavou je Angela, brunetka s modrýma očima, se kterou Petr podvedl Lou. Samozřejmě není žádná coura a celé obvinění od Lou je vinou pouze Petra, ale jak k tomu vlastně došlo a jak to s nimi dopadne se dozvíte teď.
Udělala jsem si večeři a šla jsem si ji sníst do patra do pokoje k notebooku. Jen co jsem zapla facebook, mi zapipala zpráva od Petra "Ahoj, jakej si měla den? :)"
Asi už dva nebo tři měsíce si spolu chatujeme, každý večer od osmi do jedenácti a kupodivu si máme stále, co říct. Byli jsme spolu i párkrát venku, ale jen jako přátelé. Chtěla bych i něco víc, Petr úžasnej, pozornej, milej a vtipnej, prostě je mi s ním fakt dobře, ale nejsem si jistá o tom, co cítí on.
"Ahoj, šlo to, co ty?" odepsala jsem.
"Fajn, nešli by jsme zitra ven, už jsme se delší dobu neviděli. :( :D"
Zamyslela jsem se, je pravda, že naposled jsme spolu někde byli asi před dvěma týdny a zitra nic nemam, tak proč ne. "To by šlo :D Sraz jako vždycky?"
Okamžitě přišla odpověď "Super, takže ve tři na skale. :)" chtěl se ujistit.
"Jj :D" Dávali jsme si tam sraz vždycky, a pak jsme se rozhodli kam chceme jít.
Psali jsme si ještě o škole, kamoších, prostě o všem, co nás zrovna napadlo.
Po škole jsem si jen hodila věci domů a spěchala na skalu. Už bylo 15.05, zase přijdu pozdě, lepší by asi bylo říct jako vždycky. ;) Jen co mě Petr zahlédl, na tváři se mu objevil úsměv.
"Promiň, já vim, že je to se mnou strašný." začala jsem se mu omlouvat.
"Ang, to je v poho, už jsem si zvyk." zasmál se.
I když jsem se snažila sebevíc, vždycky jsem přišla pozdě, buď jsem nestihala nebo si něco zapomněla a musela se vracet (to byl asi nejčastější případ). Petr si na to ale naštěstí zvykl a doufám, že ho to moc naštvalo.
Pro dnešek jsme vybrali procházku lesem a klidné popovídání, minule jsme totiž byli i s ostatníma klukama v hospodě, ráno jsem pak se silnou kocovinou přísahala, že už nikdy nebudu pít, ale to je stejně jen dočasné. ;)
"Nechtěla bys jít zitra večer na takovou menší párty?" zeptal se Petr, když už jsme se měli rozloučit.
"Párty? Kde?" zeptala jsem se nadšeně. Hrozně ráda jsem si chodila zatančit a trochu se i napít.
Rozesmál se nad mou pohotovou reakcí, věděl, že možnost si pořádně zapařit neodmítnu.
"U Tomáše, od osmi.""Jo tak půjdem." souhlasila jsem nadšeně.
"Budeš chtít vzít autem?"zaptal se.
"To ti přece neudělám, abys nemohl pít, pojedem spolu busem." zasmála jsem se, hořela jsem nedočkavostí. Konečně si s ním vyrazím a bude to pořádnej vodvaz.
Rozloučila jsem se s ním a dalamu pusu na tvář, ještě jsme si zdálky zamávali a každý zmizel svou cestou.
Ještě ten večer jsem si připravila věci na sebe, zvolila jsem úplé modré šaty a lodičky ve stejné barvě.
Skoro ani usnout jsem nemohla, jak jsem se těšila na zítřek, ale nevypsalá bych moc dlouho na párty nevydržela.
ČTEŠ
4ever Sex(CZ)
RomanceAhoj, tenhle příběh probíhá paralelně s příběhem Sex 4ever(CZ). Hlavní postavou je Angela, brunetka s modrýma očima, se kterou Petr podvedl Lou. Samozřejmě není žádná coura a celé obvinění od Lou je vinou pouze Petra, ale jak k tomu vlastně došlo a...