Párty :P

737 12 2
                                    

Konečně jsem se dočkala večera, oblékla jsem si na sebe již předem připravené modré šaty a modré lodičky. Oči jsem zvýraznila linkou a řasenkou a zvolila růžovou rtěnku, vlasy jsem si nechala splývat ve svůdných vlnách na ramena a na poslední chvíli (jako vždy) jsem dorazila na zastávku. Petr tam už čekal, sotva jsme se stačili pozdravit a už tu byl autobus.

Sedli jsme si vedle sebe.

"Sluší ti to." řekl jakoby mimochodem.

Sklonila jsem hlavu, abych skryla začervenání.

"Děkuju." špitla jsem potichoučku, že to bylo sotva slyšet. Nebyla jsem zvyklá na chválu od NĚJ.

Zavedla jsem řeč na jeho práci a tohle téma nám vydrželo až k Tomášovi. Vešli jsme do klubu, otevřel se před námi velký prostor. Místností se rozléhala hlasitá hudba a parket prosvětlovaly barevné reflektory. Petr mě vzal za ruku a protáhl nás mezi tančícími těly rovnou k baru.

"Co si dáš?" pohlédl na mě.

"Sex on the beach." Kousla jsem se do rtu.

Petr se jen zasmál obědnal mi koktejl a sobě pivo a zaplatil daný obnos. Přituťukli jsme si skleničkami a každý se napil svého nápoje. Když jsem koktejl dopila navrhla jsem Petrovi tanec, hodil do sebe zbytek piva a následoval mě na parket.

Zprvu jsem tančila s určitým odstupem, ale jak jedna písnička míjela druhou, vzdálenost mezi námi se neustále zmenšovala. Nechala jsem se unášet hudbou a vášní a tiskla se k Petrovi jak jen to šlo. Prohrábla jsem si vlasy a kousla se do rtu. Otočila jsem se k němu zády a zadkem se tiskla k jeho rozkroku. Už dávno tam měl pořádnou bouli. Rukama sjel po mých bocích a pevně mě k sobě tiskl. Zvedla jsem ruce za hlavu a vjela mu prsty vlasů, nepřestával mě hladit, naklonil se ke mně, odhrnul mi vlasy z krku a přitiskl na něj své vroucí rty. Jemně mě kousl a já odevzdaně zasténala. Petr mě prudce otočil a spojil naše rty ve dravém polibku. Tvrdě tiskl naše boky k sobě pohladil mě po vnitřní straně stehna a já do polibku zavzdychala. Ihned využil příležitosti a propletl naše jazyky. Až když jsme se oba potřebovali nadechnout, tak jsme se od sebe odtáhli. Jeho oči jiskřily vzrušením.

Zrovna se rozezněl ploužák. Obmotala jsem mu ruce kolem krku a on mě chytil za boky, tam ale jeho ruce dlouho nezůstaly a přesunuly se na můj zadek. Hladila jsem ho ve vlasech a mlčky jsem se utápěla v jeho očích.

"Chci tě." zavrněl mi do ucha a lehce mě kousl.

Vzala jsem jeho obličej do dlaní.

"To já přece vím." usmála jsem se a dlouze políbila.

Písnička skončila a my se odebrali na bar. Sedla jsem si Petrovi na klín, povídali jsme si a neustále se líbali. Petr se rozhlédl po místnosti a znejistěl.

"Hele, já jsem támhle zahlíd kámošku, tak ji skočím pozdravit." obrátil se ke mně.

Jen jsem přikývla a opustila jeho klín. Nevěděla jsem, která z holek má být jeho kamarádka, bylo jich tu příliš mnoho. Nechtěla jsem zůstat sedět na baru, tak jsem se vydala za ním. Konečně jsem poznala za kterou jde, byly to dvě holky, jedna v červených a druhá v černých šatech. K té v černých šatech přistoupil tmavovlasý kluk a začali se líbat. Asi její přítel, usoudila jsem. Petr k nim přišel, odtáhl je do sebe a něco si řekli, přes hlasitou muziku to ke mně nedošlo. Najednou se ta holka přiblížila k Petrovi a dala mu pusu na tvář. Co si to kurva dovoluje. Téměř jsem k nim doběhla.

"Co si myslíš, že děláš?!!" vyprskla jsem na ni. Myslela jsem, že teď s Petrem spolu chodíme, tak se nemusí olizovat s každou 'kamarádkou', kterou potká. Protože podle toho jak na něj při té puse koukala, bylo v tom víc než pouhé přátelství.

Brunetka hodila ublížený pohled na Petra a pak se otočila a zmizela v davu.

4ever Sex(CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat