Po zbytek dne mi Petr přišel nějak nesvůj.
Vysprchovala jsem se a s ručníkem kolem těla jsem došla k němu do pokoje. Seděl u počítače a vyřizoval nějaké věci do práce. Přistoupila jsem k němu a začala ho masírovat na ramenou. Uvolnil se pod mým dotykem a přišlo mi, že z něj opadl jakýsi stres. Naklonila jsem se k němu a políbila ho na krk. Stuhl pod tím dotykem a se záminkou práce se ode mě odtáhl. Takhle chladně se nikdy nechoval. Otočila jsem kancelářskou židli, tak abych mu viděla do tváře.
"Co se děje?" zeptala jsem se starostlivě.
"Nic" odvětil nechápavě a chtěl se otočit zpět, ale moje ruka spočívajici na opěradle mu v tom zabránila.
"Něco je v nepořádku a já chci jen vědět co."
"Jsem v pohodě." odpověděl až příliš rychle a vzápětí si to uvědomil, teď se prozradil.
"Je v tom ta holka." došlo mi a zkonstatovala jsem skutečnost. Petr nic neodpověděl, ale jeho výraz mi prozradil, že se nemýlím. Tušila jsem to, ale věřila jsem, možná jsem spíš chtěla věřit jeho slovům, že je to jen kámoška.
"Co spolu máte?" vyhrkla jsem. Neodpovídal.
"Spal si s ní?!" už jsem téměř křičela rozčilením. Nadechl se, aby něco řekl, ale pak bez jediného slova pusu opět zavřel.
"Takže jo." vyvodila jsem si. Sledoval mě smutným a bolestným pohledem.
"Kdy se to stalo?" vyhrkla jsem. "Ne, já to nechci vědět." Pevně jsem stiskla víčka k sobě a zakroutila hlavou. Ne, tohle nemůže být pravda. Vřely ve mě emoce a jedna myšlenka překřikovala druhou. Muselo to ven.
"Kurva!" zaječela jsem a z očí se mi draly slzy. "A já myslela, že my spolu.. My dva. Né byla jsem blbá, nikdy ti o mě nešlo. Všechno to byly lži." křičela jsem se zuřivostí.
"Ne Ang, to neříkej." chytil mě za paže. "Ty viš, že to není pravda." Dlouze se mi podíval do očí, byla v nich neuvěřitelná bolest. Měl pravdu, naše přátelství pravé bylo. Couvala jsem před ním, nechtěla jsem slyšet jeho hlas.
"Ang, miluju tě." zašeptal. Zády jsem narazila na zeď, z očí mi tekly proudy slz, zakroutila jsem hlavou, abych na jeho poslední slova zapomněla.
"Tak proč šukáš jinou?!" vykřikla jsem a hlas se mi v půlce věty zlomil.
"Bylo to před tím, než jsem si začal s tebou." ospravedlnil se.
"A co v tom lese, myslíš, že jsem si nevšimla, jak dlouho jste tam spolu byli." tímhle jsem si nebyla jistá, ale něco se mezi nimi stalo. Na tohle neměl výmluvu. Doufala jsem, že mi řekne, že to není pravda, ale on jen mlčel a díval se mi do očí. Nevydržela jsem to a sesunula se k zemi. Schovala jsem hlavu do dlaní a mými rameny otřásaly vzlyky. Doufala jsem, že mě Petr alespoň obejme a začne mě utěšovat, místo toho tam jen tak stál.
Z pohledu Petra:
Pouze jsem tam tak stál a nečinně přihlížel, jak se Angela chvěla pod nápory vzlyků. Nedokázal jsem nic udělat. Za všechno můžu já, neměl jsem jí lhát a co sem si sakra myslel, když jsem dneska vyjel po Lou. Já jsem takovej kretén. Až teď jsem si opravdu uvědomil, že Angelu miluju, ano Lou mam taky moc rád, ale myslím, že to všechno byla chyba.Už jsem se nevydržel dál koukat na bolest a zklamání, které jsem Ang způsobil. Odešel jsem pryč z pokoje, praštil jsem pěstí do stolu v kuchyni. Potřeboval jsem ten vztek ze sebe dostat, nejraději bych si za to, co jsem udělal, rozmlátil hlavu o zeď. Sakra já jsem takovej debil. Když jsem se uklidnil, vrátil jsem se zpět do pokoje, chtěl jsem jí vše vysvětlit a hlavně se omluvit. Vešel jsem do místnosti a podíval se na místo, kde seděla než jsem odešel, nebyla tam a ani jinde v pokoji. V panice jsem prohledal celý dům a zoufale volal její jméno. Uvědomil jsem si jaké je zde mrtvolné ticho a najednou jsem se cítil tak strašně osamělý...
Jako by mě kousek chyběl...
Tak další kapitola je na světě.
Trochu jsem pozadu (asi tak o týden) oproti adelkaap v Sex 4ever(CZ), ale nechtěla jsem vás připravit o to, jak se tohle všechno seběhlo.
Určitě je vám jasné, že se usmíří, ale zas tak jednoduché to nebude.
Tešte se na příště :D
Děkuji za přečtení.
Čusík :*
ČTEŠ
4ever Sex(CZ)
RomanceAhoj, tenhle příběh probíhá paralelně s příběhem Sex 4ever(CZ). Hlavní postavou je Angela, brunetka s modrýma očima, se kterou Petr podvedl Lou. Samozřejmě není žádná coura a celé obvinění od Lou je vinou pouze Petra, ale jak k tomu vlastně došlo a...