Žhavá noc :3

1K 11 2
                                    

Hned jak dívka opustila prostor se na mě Petr osopil.

"Jak si to kurva představuješ? Je to jen dobrá kámoška. Asi by ses mohla nejdřív zamyslet, než tady vytvoříš žárlivou scénu." křičel na mě.

"Zato ty se chováš naprosto umírněně." vyštěkla jsem, otočila se na podpadku a šla si sednout na bar. Na číšníka jsem zavolala, že si dám vodku, kopla jsem panáka do sebe a natáhla ruku k barmanovi, aby mi dolil. Už jsem zvedala ruku, abych vypila i druhou sklenku, ale něčí ruka starostlivě stiskla tu mou a zabránila mi v pohybu.

"Neblbni, bude ti špatně." zazněl mi u ucha Petrův hlas.

"Starej se o sebe." vyprskla jsem na něj a snažila se vykroutit z jeho sevření.

"Promiň."sklopil pohled "neměl jsem na tebe křičet."

"Ty promiň, kvůli mě je na tebe teď naštvaná, já..já myslela, že je mezi vámi něco víc." přiznala jsem svou vinu.

"Ne, je to opravdu jen kamarádka." usmál se na mě a zastrčil mi pramen vlasů za ucho. "Já mám zájem jen o tebe." Naklonil se ke mně a spojil naše rty ve vášnivém polibku.

***

Zavřel za námi dveře a tvrdě mě k nim přitiskl. Zuřivě mě líbal a jedním rychlým pohybem ze mě stáhl šaty. Doslova jsem z něj servala tričko a kalhoty. Zvedl mě za stehna, obmotala jsem mu nohy kolem pasu. Přenesl mě do pokoje a položil na postel, chvíli si mě zaujatě prohlížel, a pak se hladově vrhl k mému krku. Sundal mi podprsenku a políbky se přesunul k mému dekoltu. Jedno prso mi laskala jeho ústa a s druhým si prohrávala jeho ruka. Kousl mě do bradavky a mně se z úst vydral hlasitý vzdech. Jen se zasmál. Rukou mě chytil za stehno a pomalu ji přesouval výš, pohladil mi ji přes kalhotky, znovu jsem zavzdychala a skousla se do rtu. Stáhl mi kalhotky a prsty začal kroužit kolem mého vchodu, roztáhl mi nohy a zabořil hlavu do mého klína. Strčil mi tam jazyk a začal s ním pohybovat. Znovu jsem zavzdychala a slastně zaklonila hlavu. Vytáhl ze mě jazyk a opět mi tam strčil prsty.

"Dívej se mi do očí, chci vidět jak se tváříš!" chytil mě za krkem a propaloval mě pohledem.

Cítila jsem, že už budu, on to poznal a znovu mě začal lízat. Konečně přišel můj orgasmus. Unaveně jsem vydechla, ale chtěla jsem víc. Vzala jsem ho za vlasy a přitáhla jsem si ho do polibku, stáhla jsem mu boxerky a nádrženě jsem roztáhla nohy. Samolibě se usmál a skousl svůj ret. Chytil mě za boky a tvrdě ho do mě vrazil.

"Miluju tě." zavzdychala jsem a přisála se k jeho krku.

Mačkal mi prsa a tvrdě přiřážel. Zaryla jsem mu nehty do zad a hlasitě zavzdychala, když začal zasouvat stále rychleji a rychleji. Znovu jsem cítila, že už budu. Přitáhla jsem si ho do divokého polibku. Chytil mě za boky a naposledy přiřazil. Usmál se do polibku, když jsme se společně udělali. Unaveně se svalil vedle mě a objal mě svými svalnatými pažemi. Položila jsem si hlavu na jeho hruď a rukou hladila jeho břišáky. Rukou mi přejížděl přes záda. Vtiskl mi pusu do vlasů a zašeptal.

"Seš skvělá, Ang. Miluju tě."

***

Vydali jsme se na ranní, no už téměř polední, procházku do lesa. Došli jsme až k odpočívadlu. Petr si sedl na lavičku a přitáhl si mě k sobě na klín. Políbila jsem ho a prohrábla jeho neposednou kštici. V tom kolem nás po cestě proběhla ta dívka z včerejšího večera.

"Běž za ní." pobídla jsem Petra, nechtěla jsem, aby měl kvůli mě problémy s přátely.

Vděčně na mě kývl a rozběhl se za ní, zastavili se a něco si řekli. Neslyšela jsem je, ale podle jejich výrazů to moc milé nebylo. Zašli mezi stromy a ztratili se mi z očí. Šla jsem po silnici až k místu, kde zmizeli mezi stromy. Ani jsem nemusela dlouho čekat a společně vyšli zpět na cestu. Usmála jsem se na brunetku, doufala jsem, že už si vše vyříkali. Přistoupila jsem k Petrovi a dlouze ho políbila, obmotal ruce kolem mého těla a pevně si mě k sobě přitáhl. Když jsem se rozhlédla, dívka už byla pryč. Jen jsem nad tím pokrčila rameny a s Petrem ruku v ruce jsme zamířili ven z lesa.

Takže další kapitola z pohledu Angely.

Abyste pochopili všechny souvislosti je dobré číst jak 4ever Sex(CZ) tak i Sex 4ever(CZ) od Adelkaap.

Kdy se Ang dozví celou pravdu?

S kým bude nakonec Petr?

A bude s ním chtít vůbec nějaká z holek zůstat?

S kým podle vás Petr bude?

Moc děkuji za přečtení.

Čusík :*

4ever Sex(CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat