Lou

329 11 0
                                    

Konečně bylo vše v naprostém pořádku, trávili jsme s Petrem veškerý volný čas společně. Byli jsme jako dokonalý pár, neřešili jsme nikoho a nic.

***

Protože bylo horko, rozhodla jsem se, že si dojdu do krámu na zmrzku. Dala jsem si svou oblíbenou vanilkovou a sedla si na zábradlí. Sotva jsem dojedla prošla kolem ona 'Petrova' brunetka, vlastně ani nevím, jak se jmenuje, a jakmile mě zahlédla, tvářila se jako by se měla každou chvíli poblejt z toho, že mě vidí. A já se na ní snažila bejt milá, no tak už asi nebudu. Přišla jsem k ní naštvaně vyhrkla:

"Co tě žere vole?!" fakt tu holku nechápu, i přes to, že před tím jsem se snažila být milá se na mě tváří jak na schnilej pomeranč.

Nic neřekla, jen na mě civěla s nechápavým výrazem. No tak to musím všechno říct já.

"Hele, já vim, že si se s nim vyspala, ale on mi řekl, že mě miluje." zase žádná odpověď, jen nechápavý výraz vystřídalo čiré zoufalství. Oči se jí naplnili slzami a ona se tam přede mnou rozbrečela. 'Co to kurva?' pomyslela jsem si, jako vážně? To si myslí, že jí budu litovat nebo co? Musela jsem se nad tím pousmát, vážně jí nechápu. Přestala jsem jí řešit a šla si sednout zpět na lavičku.

***

Doma jsem všechno řekla Petrovi, k mému překvapení nebyl ani zaskočený a normálně jsme si o tom promluvili. Což jsem se trochu divila.

Následující den jsme ji opět potkali, nesměle pozdravila, spíš Petra než mě. On si jí vzal na chvilku stranou, aby se jí omluvil za včerejšek, oba jsme uznali, že by omluva byla vhodná, za nás oba.

Když přišli opět k nám, usmála jsem se na ni a s podáním ruky se představila.

"Já jsem Lou." odpověděla a já konečně poznala, že se umí i usmát. Všichni tři jsme si společně povídali, když na to přijde, tak je Lou docela fajn, zjistily jsme, že máme spoustu společných zájmů a že si spolu i rozumíme. Třeba z nás budou jednou kamarádky.

Lou se od nás na chvíli odpojila, ohlédla jsem se, kam šla a klesla mi brada. Stála nedaleko od autobusové zastávky kousek od NĚJ. Pak se přiblížili a začali se líbat. Proč zrovna ON? No třeba jsem se přehlédla, stojí dost daleko, může to někdo úplně jiný, uklidňovala jsem se. Pak se ale otočili a šli k nám. To snad ne?! Za co?

Lou se usmívala a když k nám došli chtěla mi ho představit.

"Tohle je..."

"Já vím, kdo to je." nenechala jsem jí domluvit. Samozřejmě, že jsem Dominika poznala.

Proč jsem ho musela potkat zrovna teď?

4ever Sex(CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat