Ei kiirettä.

266 7 0
                                    

Yn

Taas on aamu, mutta tällä kertaa herään omasta sängystä Tommi vieressä. Nukuimme koko eilisen illan. Lukuun ottamatta vessaa ja röökiä. Pitäis varmaan avata vihdoin puhelin kun jaksan. Olen saanut avattua puhelimen ja se on sekaisin. Olen saanut niin paljon onnitteluita ja kyselyitä kuvaan liittyen. Kaikki veikkaavat että olisin Tommin tyttöystävä pusu kuvani perusteella joka on saanut jumalattomasti livenä ja onnitteluja meidän kahden tulevaisuudelle. Ihana lukea viestejä ja vastailla pitkin aamua. Tommi nukkuu edelleen joten päätän mennä keittämään kahvia ja polttamaan röökin. Kättäni sattuu hiukan koska olin tehnyt siihen poltot tupakalla. Samaan aikaan tuntui parhaalta ja samaan aikaan paskimmalta. Janoan koko ajan vain enemmän ja enemmän kipua. Se helpottaa oloani aina. Eikä kukaan ole ikinä huomannut sitä. Vaikka olen elänyt normi elämää niin ei kukaan huomannut ranteitani ikinä.


Kahvi on valmista joten menen hakemaan kahvia. Olen juuri lisäämässä kahviin maitoa. Kunnes tunnen nuo tutut kädet halaavan minua. Hyvää huomenta rakas<3. Tommi aloittaa. Vai rakas?? Kysyn vähän huvittuneena. Joo mun oma rakas;). Tuo vastasi. No niin säkin oot mun rakas lusikkakingi<3. Vastaan hänelle ja hän alkaa hymyillä. Hän kääntää minut ja suutelee huuliani. Ne ovat edelleen yhtä maagiset. Otatko sä kahvia?? Kysyn Tommilta. Joo voin ottaa. Tommi vastaa ja niinpä mä kaadan toisen kupin Tommille. Sitten kaadan itselleni maitoa ja Tommille en, koska hän juo mustana. Tässä herra Lalli. Sanon ja ojennan tälle hänen kahvinsa. Tuu tänne rakas nii katotaan vaikka uutiset:). Hän ehdottaa ja menen hänen viereensä istumaan. Tommi avaa uutiskanavan ja Päätämme katsoa niitä. Heh me ollaa tuolla;). Sanon Tommille samalla kun uutisissa kerrotaan salaperäisestä naisesta joka julkaisi pusu kuvan Tommin kanssa ja oli poikien postauksessa. Kukahan toi salaperäinen naikkonen on;). Tommi sanoi vittuilevasti. No sitä sun pitää kysyä häneltä:). Vastasin takas. No kuka sä olet?? Tommi kysyi. Sun tuleva vaimo;). Vastasin tuolle ja hän muuttui yhtä punaseksi kuin tomaatti. Mitä sä oisit mieltä jos me ja pojat lähettäs moikkaan mun faijaa ja mutsia laivalla?? Tommi kysyi. Laivalla?? Kysyin häneltä. Joo ne muutti Tukholmaan. Tommi vastasi. No käyhän se mulle mutta oltas laivalla 2 yötä ja päivällä käytäs moikkaamassa niitä:). Tommi sanoi. No lähetäänkö studiolle jätkien luokse?? Kysyin heiltä. No lähetään vaan, mutta mä vaihdan eka vaatteet.

 No lähetään vaan, mutta mä vaihdan eka vaatteet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kävin vielä röökillä. Sitten lähdimme ajamaan kohti studiota ja poikia...

Sori jätkät:)  (Yn And Blind Channel&lt;3)Where stories live. Discover now