Muistelua...

99 3 2
                                    

Huomenta, minkälainen oli sinulla on?? Tommi sanoo kun heräämme. Ihan hyvä. Vastaan hänelle. Mä menen keittämään kahvia. Sanon ja laitan vaatteet päälle sekä otan puhelimen mukaan. Menen keittiöön ja keitän kahvia. Hyvää huomenta. Hokka sanoo kun tulee keittiöön. Hu-huomenta. Vastaan hänelle. No mikä on kerropa minulle. Hän sanoo samalla kun otamme kahvia. Missä sä asuit pienenä. Joo mä asuin lahessa. Joel vastaa samalla kun hän hörppää kahviaan. Tunsitko sä pienenä jotakuta, jonka nimi oli Netta tai Annasofia?? Kysyn samalla kun katson häntä suoraan silmiin. Joo mä tunsin Netan. Hän vastasi minulle kysyvällä ilmeellä. No olitko sä niiden juhlissa. Sanon. Joo kävin mä siellä. Joel vastaa.

Mitä sä haet tällä takaa?? Hän kysyy. M-Mä olin se tyttö jonka sä pelastit raiskaukselta... vastaan hänelle itku silmässä. Joel katsoo minua järkyttyneesti ja tulee halaamaan minua. Kiitos kun sä pelastit mut silloin. Sanon Hänelle. Hän vain halaa minua. Mennääkö tonne olohuoneeseen juttelemaan siitä kun kaikki muut viel on omissa huoneissa?? Hokka kysyy. Joo mennään vaan. Vastaan hänelle.

Menemme olohuoneeseen ja kerron hänelle koko tarinan siitä yöstä... Tai no sen mitä minä muistan.

Voi sua muru:(. Joel sanoo ja halaa minua. Päätämme aloittaa jonkun hienon sarjan, koska meillä on erittäin tylsää tämän keskustelun jälkeen. Aloitamme jonkun suomalaisen rikos sarjan yhdessä. Ennen kuin aloitamme katsomaan sitä niin seuraamme liittyy Tommi,Olli ja Aleksi.

Missä ne Niko ja Porko viipyy?? Aleksi mietiskelee. Hmm No mä voin käydä katsomassa. Joel vastaa. Joel lähtee kävelemään kohti Nikon ja Joonaksen huonetta. Hän avaa oven ja huutaa täysiä. Hyvää huometa komppanjassa!! Joel huutaa. Niko sekä Porko kumpikin hyppäävät suoraan ylös sängystä. No voi vittu sun kanssa!! Porko toteaa ja alkaa painimaan Joelin kanssa. Niko pukee päällensä ja ottaa puhelimen. Hän lähtee keittiöön hakemaan kahvia.

Tänään sitten kaikki käyvät suihkussa ja vaihtavat puhtaat vaatteet. Totean jätkille. Täh miks?? Joel kysyy. No huomenna on mittaukset siihen pukuun. Vastaan. Selvä homma Äiti. Aleksi toteaa. Tarvitseeko bändin vauvalle maitoa ja tuttipullon?? Tommi kysyy vittuillen. Kaikki rupeavat nauramaan asialle. Tämä on ihanaa olla heidän kanssa. Katsotaan piirrettyjä!! Olli ehdottaa. No Selvä. Me toteamme.

3h piirrettyjä

No hohhaijjaa taas teidän kanssa. Minä ja Tommi toteamme. Me lähdetään kauppaan Tommin kanssa. Ilmoitan muille. Lähdemme kauppaan ja Tommi ajaa auto ofc. Pääsemme kaupan pihalle ja menemme sen sisälle. Me menemme yhdessä ostelemaan ruoka aineita ja muita tarvikkeita. Ostamme kanaa, jauhelihaa, tomaattia, kurkkua, salaattia, ananasta, salsaa ja tortilla lettuja. Päätimme pitää tortilla illan. Mä käyn tuolla niin mene sä kattoo juomia. Menen hyllyväliin missä on testejä ja kuukautis tarvikkeita. Olen ottamassa tampooni pakettia, kunnes alan miettimään. Ei helvetin helvetti. Ajattelen. Otan puhelimeni ja menen appiin. Vitun idiootti aukea. Ajattelen. Rupean miettimään, koska ne ovat viimeksi vierailleet luonani. Voi nyt jumalauta. Ne on myöhässä 1vk. Otan testit ja siteet. Lähden Tommin luokse. Heitän siteet kärryihin, jotta Tommi ei epäilisi minua yhtään. Laitan testit piiloon. Otamme juomat ja herkut. Sitten menemme itsepalvelu kassalle. Minä piippaan tavaroita ja Tommi pakkaa. Piippaan testin vikana ja laitan sen itse kassiin. Tommi maksaa ostoksemme. Otan kuitin ja heitän sen suoraan roskiin. Ajoimme takaisin kotiin.

Aloimme tekemään tortilloja. Minä ja Tommi paistoimme jauhelihan sekä kanan. Ja No loput jätkistä koittivat leikata vihanneksia yhdessä. He saivat lopulta leikattua ne. Menimme syömään yhdessä pöytään. Söimme ja juttelimme siinä kaikesta mitä oli mielessä.

Päätimme ruuan jälkeen katsoa hetken telkkaria ennen kuin menemme nukkumaan. Oli aika mennä nukkumaan. Kaikki menivät omiin huoneisiinsa. Minä otin testit. Menin vessaan tekemään niitä. 3minuuttia piti odottaa. Se tuntui ikuisuudelta. Entä jos Tommi ei haluaisi lasta ja olisin raskaana. Entä jos me ollaan paskoja vanhempia. Kaikki nämä kävivät päässä. 3 minuuttia on mennyt. Päätän kääntää testit ja näen sen...

Sori jätkät:)  (Yn And Blind Channel<3)Where stories live. Discover now