Herään uuteen aamuun Tommin vierestä. Tuo nukkuu vielä vieressäni. Tänään pitäisi mennä tekemään viime silaukset mekkoon ja se olisi valmis. Olen jo maksanut sen mekon valmiiksi. Minua väsyttää ihan liikaan ja tuntuu kuin olisin nukkunut vain 2h, vaikka olen nukkunut 8h. Eilen sain soiton siitä jätkästä mikä ei huvita yhtään tällä hetkellä minua. Päätin nousta ja laittaa jotkut vaatteet päälle mitkä löysin. Lähdin röökille ja sen jälkeen kahville minkä pojat olivat keittäneet meille. Menin istumaan muiden luokse. He olivat eilen päättäneet että ovat minun tukena mitä vain tapahtuisi ja ei kysele jos en itse haluaisi. Hyvää huomenta nukkuuko Tommi?? Aleksi kysyi Ollin kainalosta. Joo se nukkuu vielä tuolla. Vastasin heille. No mitäs tänään tehtäs?? Joel kysäs. No mun pitää käydä testaamassa se mekko että mä saan sen tänne ja te voitte vaikka tulla kertomaan mielipiteenne. Ehdotin pojille. No käyhän se meille:). Jätkät vastasi samalla, kun Tommikin oli löytänyt kahvia ja mun kainaloon. No me lähdetään sitten 2h päästä sinne mekko paikkaan. Ilmoitin jätkille jotta he ovat silloin valmiita. Me voidaan sitten äänittää pari kertaa vielä sun laulu kohta jos se sulle käy?? Aleksi kysyi nätisti. Joo tottakai. Sanoin ja lähdin kohti äänitys paikkaa sekä Aleksi meni tietokoneelleen. No niin eli ihan rauhassa nyt laulat ja äänitetään nää pariin otteeseen. Aleksi ilmoitti ja niin me aloimme äänittämään. Saimme äänitettyä kaikki loppuun ja seuraavaksi olisi vuorossa Aleksin taikatemput mitä me kuuntelimme kun hän sääteli ja väänteli musiikkia, Kunnes tajusimme että meidän pitää lähteä. Suljimme kaikki ja otimme tärkeimmät tavarat mukaan.
Menimme autolla työtilalle ja ovesta sisälle. Moi mä toin pari tuomaria!! Huikkasin samalla kun kävelimme sisälle. Ai moikka kaikki:). Kaverini sanoi jätkille jotka menivät istumaan sohvalle kuin Euroopan omistajat. Annoin Tommille oman tuolin, koska hän ei mahtunut sohvalle Euroopan omistajien kanssa. Olli joutui tai siis sai istua Aleksin sylissä koska poikien hieno istuma tavat. No niin olkaa nätisti ja mä käyn vaihtamassa mekon tuol. Sanoin heille ja lähdimme vaihtamaan minulle mekkoani. Se oli ihana ja pehmeä. Siinä oli ihania yksityis kohtia. Kävelin poikien eteen mekko päälläni. No mitä pidätte?? Kaverini kysyi. Siis toi on täydellinen, sopiva ja kerta kaikkiaan UPEA!! Jätkät sanoivat samaan aikaan. Eli ei tehdä muutoksia?? Kysyin nätisti. Ei älkää tehkö ja noi sun kengät on niin ihanat<3. Tommi lisäsi. Okei no mä käyn vaihtamassa vaatteet niin päästään lähtemään:). Sanoin pojille ja kaverilleni. Maksoin ne ja päätimme että voisimme kaikki yhdessä mennä jonnekin syömään koska oli mennyt aikaa ja No kaikilla oli kuitenkin nälkä. Päätimme käydä syömässä ja kaikilta pojilta lähti juominen taas käsistä paitsi Tommilta,minulta ja kaveriltani. Kaveri lähti ravintolasta kotia ja me lähdimme autolla takaisin studiolle jotta pojat pääsisivät nukkumaan. Joel oli ilmeisesti vaihtanut numeronsa kaverini kanssa, Joka ei voisi minua vähempääkään kiinnostaa. Se on heidän välinen asia. Pääsimme studiolle ja kävelimme sisälle. Kaikki ottivat ulko vaatteet pois nätisti. Sitten alkoi se että pitäisi saada heidät omiin sänkyihinsä nukkumaan. Olli ja Aleksi menivät kyllä nätisti nukkumaan pienellä avulla. Joel ja Porko halusivat ilmeisesti tanssia koska he pyörivät yhdessä ympyrää olohuoneessa Niko heidän yleisönään.
No niin sit olis tanssit tanssittu. Totesin pojille jotka ottivat minut tanssiin mukaan. Tommi hoidatko sä Porkon ja Nikoliinan sänkyyn jos mä tanssitan tän hokkandeeruksen nukkumaan?? Kysyin Tommilta joka nyökkäsi vastauksena. Lähdin tanssittamaan Joelia hänen makkariaan päin. Sain Joelin omaan huoneeseensa ja hän otti paidan pois jotta hänellä ei tulisi liian kuuma. Laitoin hänet istumaan sängylleen ja lähdin hakemaan ämpäriä varmuuden vuoksi. Sain haettua ja palasin hokan luokse. Olin laittamassa ämpäriä lattialle kunnes tämä otti sen kädestäni ja oksensi suoraan sinne. Otin äkkiä hänen hiuksensa käteeni jotta hän ei oksentaisi niihin, koska se ei olisi kiva pestä niitä oksennuksesta. Hän lopetti oksentamisen joten lähdin hakemaan pompulaa millä voisin laittaa tämän hiukset kiinni. Laitoin hänelle pienen nutturan ylös hänen hiuksistaan. Hän jatkoi oksentelua vielä sen jälkeen. Hän oksensi vielä kerran ja sitten annoin hänelle vesipullosta vettä jotta hänelle tulisi parempi maku. Hän alkoi yrittämään unta. Päätin silittää häntä jos hän nukahtaisi helpommin. Silitin häntä niin kauan kunnes hän nukahti. Menin olohuoneeseen katsomaan puhelinta ja jätimme kaikki ovet auki jotta kuulemme jos joku heistä oksentaisi niin osaisimme auttaa häntä tarvittaessa.
Tommi tuli olohuoneeseen makaamaan silleen että hänen päänsä oli sylissäni jotta voin silittää häntä. Joel nukahti, mutta se oksenteli pari kertaa ja mun piti silittää hänet uneen. Sanoin hänelle. No Porko ja Niko rupes pyörimään sekä ne koitti koko ajan karata niin mä katoin sen verran että ne nukahtaisi. Katotaan joku elokuva jos sulle käy. Ehdotin Tommille joka valitsi jonkun ihme jännitys elokuvan. Kesken koko elokuvan kuulimme kun joku oksensi jossain joten minä lähdin katsomaan että kuka oksensi ja Tommi laittoi elokuvan paussille. Lähdin katsomaan huoneita läpi, mutta se oli vain Joel joka oksensi ämpäriin. Hän nukahti kyllä heti sen jälkeen kun hän oli oksentanut. Päätimme katsoa elokuvan loppuun ja hain äkkiä vielä mekon autosta joka oli jäänyt sinne kaiken sähellyksen takia. Laitoin sen mekon henkarista roikkumaan meidän huoneeseen. Päätimme mennä nukkumaan edelleen niin että jätimme kaikki ovet auki jotta pystymme tarvittaessa auttamaan...
YOU ARE READING
Sori jätkät:) (Yn And Blind Channel<3)
Random⚠️viiltely⚠️ ⚠️k18 juttuja⚠️ ⚠️ahdistelua⚠️ ⚠️ryyppäys ja rööki⚠️ ⚠️huonoa kielen käyttöä⚠️ ⚠️ syömishäiriö⚠️ KIRJOTUS VIRHEITÄ!! Juu kirjottelen aina kun jaksan ja kerkeän koulun takia. Blind channel lähellä sydäntä<3 En oo paras... nauttikaa:)