part 5

424 42 2
                                    

     Young တစ်ယောက် သူငယ်ချင်းနဲ့ အတူ Mall ထဲလာရင်း  သုငယ်ချင်းက သူ့ကောင်မလေးတွက် ပစ္ည်းဝယ်မယ်ဆိုပြီးသွားတော့....သူခနစောင့်နေလိုက်သည်။ ခနကြာတော့ မလှမ်းမကမ်းနားက မိန်းကလေးတစ်ယောက်နဲ့ရယ်မောပျော်ရွှင်စွာလက်တွဲ၍လမ်းလျှောက်လာသော lice ကိုတွေ့သောကြောင့် သွားနှုတ်ဆက်ရန်ခြေလှမ်းပြင်လိုက်စဥ်....

Boby ""ဟျောင့် young. ..sorry ကွာ ငာနဲနဲကြာသွားတယ်...

Young ""ရပါတယ်ကွာ..သွားရအောင်လေ...""

"" ok ""

young လဲ နောက်နေ့မှအိမ်သွားပြီးနှုတ်ဆက်တော့မယ်ဆိုပြီးထွက်လာလိုက်တော့သည်။

.............

   Jane တစ်ယောက် ခြံထဲတွင်ပန်းပင်များရေလောင်းနေသည်။ထိုပန်းတွေက တခြားမဟုတ်ပါဘူး ဦးlisa ကြိုက်တဲ့ Daisyတွေပေါ့.......jane ဟိုတလောက ဦးlisa ကြိုက်တတ်တဲ့အရာတွေကို မမဆီကနေ မေးထားတာလေ....ခုဆိုရင် မမနဲ့ jane နဲ့ အတော်အတင့်လောက် အဆင်ပြေနေပြီလေ...မမကပြောတယ် ဦးlisa က Daisy ပန်းတွေကိုအရမ်းကြိုက်တာတဲ့...အ့ကြောင့် Janeကိုယ်တိုင် ပျိုးပြီးစိုက်ထားတာ...အလုပ်သမားတွေကိုတောင်ရေမလောင်းခိုင်းဘဲ Jane ကိုယ်တိုင်ပြုစုသည်။ ခုဆိုပန်းပွင့်တွေတောင် တစ်ပွင့်စနှစ်ပွင့်စ ပွင့်နေပြီ..jane ဦးlisa ကိုဘယ်လိုဘဲ မချစ်နေပလိမ့်စေ jane ကသူ့ဇနီးဖြစ်တာကြောင့် သူ့အကြိုက်တွေလုပ်ပေးရမယ်ဟုတ်တယ်မလား...ခုဆိုရင် ဦးlisa နဲ့ jane နဲ့ အခန်းခွဲမအိပ်တော့ဘူး...ဒါဟာလဲ မမကြောင့်ဘဲပေါ့...

Flash start..

     နွေမကျ မိုးမကျ စက်ကြားမှာ  ကောင်းကင်တစ်ခုလုံးမဲမှောင်ကာ မိုးများက အငြိုးကြီးစွာ အဆက်မပြတ် ရွာသွန်းလို့နေသည်။ အချိန်အားဖြင့် ည1:00 တိတိ ...ထိုအချိန်ဟာ လူအများအိပ်မောကျချိန်ဖြစ်ပြီး...အိပ်မပျော်သူမှာ Jane တစ်ယောက်သာရှိပေလိမ့်မည်။ ဘာလို့ဆို jane က မိုးချိန်သံ အရမ်းကြောက်တာ..ထိုမိုးချိန်းသံ ကြောင့်ဘဲ သူ့ဘဝ ပျက်ခဲ့ရသည်မလား.....

jane တစ်ယောက် အရမ်းကြောက်တာကြောင့် တစ်ယောက်ထဲအိပ်လို့မရဲတော့ ဦးlisa အခန်းမှာ တစ်ညလောက်တောင်းအိပ်ရန် ခေါင်းအုံး ပိုက်ကာထွက်လာခဲ့သည်။ အခန်းရှေ့ရောက်တော့ တံခါးခေါက်လိုက်တာ အထဲမှ တုန့်ပြန်သံမကြား...မရဲတရဲဖြင့် တံခါးဖွင့်ကြည့်လိုက်တော့...အထဲမှာ ဘယ်သူမှရှိမနေခဲ့...ဒါကြောင့် မမအခန်းသိြ့သာ လာခဲ့လိုက်သည်...

Lovely JaneWhere stories live. Discover now