part 8

403 42 4
                                    

  Jiji💭ဟင်..lice.. lice ကဘာလို့ ဒီလိုလုပ်ရတာလဲ...သူကကောဘယ်သူလဲ💭

Jiji စိတ်ထဲကနေသာပြောပြီး မိမိမျက်လုံးကိုတောင်မိမိမယုံနိုင်ဖြစ်ရသည်။liceက မိန်းကလေးတစ်ယောက်နဲ့တူတူလက်တွဲပြီး နေ့လည်စာလာစားတယ်လား...jiji ခေါင်းကိုအသွင်သွင်ခါရင်း...

Momo " jiji ဘာဖြစ်လို့လဲ ခေါင်းကိုက်လို့လား..

Jiji"arnyi..ဘာမမဖြစ်ပါဘူး ဒီတိုင်း..

Momo"စားစရာတွေလဲရောက်ပြီ  စားကြရအောင်...wow  ဒါလေးကစားကောင်းမယ့်ပုံဘဲ"

Jiji ထမင်းကိုစားသာစားနေရတယ် စိတ်ကမပါ...ခေါင်းထဲမှာတော့အတွေးတေက ရှုပ်ထွေးလျက်...

တစ်ဖက်မှာတော့...

Lice "mi ဘာစားမလဲ ကိုမှာပေးမယ်...

Somi"$%&% အဲ့တာဘဲ...

Lice"ok  ဒါဆိုခနစောင့်  ကို waiter ခေါ်လိုက်မယ်..ရွှတ်ရွှတ်  ညီလေးရေ ဒီကိုခနလောက်"

Waiter"ဘာများသုံးဆောင်မလဲ ခဗျ"

Lice" $%#&^ . .ဒါဘဲပေးပါညီလေး"

Waiter"ဟုတ်ကဲ့ခဗျ..ခနစောင့်ပေးပါဗျ"

Somi" lice...ဟိုမိန်းမကို မရှင်းထုတ်သေးဘူးလားဟင်.."

Lice "ဘယ်သူ့ကိုလဲ mi ရဲ့"

Somi "ဟာ lice ကလဲ...ဟိုဟာမကိုပြောနေတာလေ"

Lice " ကိုရှင်းထုတ်မှာပါ miရဲ့  သူ့ဘက်ကအမှားမလုပ်ထားတော့ နဲနဲခက်နေတာပေါ့.. ကိုက သူ့အမှားကိုဘဲစောင့်နေတာ mi လေးရဲ့"

Somi" အင်းပါ .."

Somi💭 ဒီဟာမ..ငါ့လမ်းကိုတော်တော်ပိတ်ပင်တာဘဲ  ကျစ်💭

Waiter " မှားထားတာရပါပြီ... ကောင်းကောင်းသုံးဆောင်ကြပါ"

Lice " ကောင်းပါပြီ.... mi လေးရော့..သူ့အကြောင်းတွေ ခေါင်းထဲထည့်စရာမလိုဘူး  lice ရှင်းလိမ့်မယ့်  ခုတော့ ဒါလေးစားလိုက်ပါအုန်း  ဟ lice ခွန့်ကျွေးမယ်...ကောင်းလား"

Somi "အင်း...lice ကျွေးလို့ဖြစ်မယ် ပိုစားကောင်းတယ် "

Lice" ဟုတ်ပါပြီကွာ...ဒါဆိုများများစား နော်"

Somi "inn"

Lice တို့ဝိုင်းက jiji တို့နဲ့ ‌ေကျာချင်းကပ်အဝိုင်းဖြစ်တဲ့တွက်သူတို့ပြောတာတွေjiji အတိုင်းသားကြားနေရတယ်...သူတို့ဘာတွေပြောနေတာလဲ...lice ကဘယ်သူ့ကိုရှင်းထုတ်မှာလဲ...အဲ့မိန်းမပြောတဲ့သူကကော ဘယ်သူလဲ....jiji အတွေးတေရှုပ်နေပြီ...

Lovely JaneWhere stories live. Discover now