Jiji ဘယ်လောက်တောင်အိပ်ပျော်သွားသည်မသိ..နိုးလာတော့ နေတောင်အတော်စောင်းနေပြီ...ရေမိုးချိုး ကိုယ်လက်သန့်စင်ပြီးတော့ အောက်ထပ်ဆင်းသွားလိုက်တယ်......
အောက်ရောက်တော့ မီးဖိုခန်းရှေ့ဖြတ်ရှောက်ရင်း အသံကြားလို့ အထဲကိုကြည့်လိုက်တော့....maid တွေနဲ့အတူ ညနေစာချက်နေဟန်တူသော Jane က စနောက်ပျော်ရွှင်နေလျှက်.....jiji သူမလေးကို ဘာကြောင့်မှန်းမသိရပ်ကြည့်နေမိသည်မှာ အတန်ကြာ......ကြည့်နေရင်း လက်ထဲမှပါလာသော ဖုန်းလာသဖြင့် ကြည့်လိုက်ဆော့ young.......
"Hello young"
📲Chu...အိမ်ရှေ့ကို ထွက်လာပါလား...ကို အရှေ့မှာရောက်နေတယ်
Jiji လဲ အပြင်ကိုလှမ်းကြည့်လိုက်ပြီးမှ....
Jiji " inn....inn....ခုလာပြီ..."
Jijiလဲ အပြင်ကိုအမြန်ပြေးထွက်သွားလိုက်တော့..တွေ့ပါပြီ ကားကိုမှီပြီးဖုန်းကြည့်နေတဲ့ ချစ်လှစွာသော young...........
Jiji , young အနားသို့သွားလိုက်ပြီး ...ရင်ခွင်ထဲသို့တိုးဝင်လိုက်ပြီး..ခေါင်းမော့၍ မေးလေးကို အနမ်းပေးလိုက်သည်။ပြီးတော့မှ...
Jiji" ဘာလို့အပြင်မှာ နေနေတာလဲ...အိမ်ထဲဝင်တာမဟုတ်ဘူး young ကလဲ......
Young" လာလာ ကားပေါ် အရင်တက်.....မုန့်သွားစားမလို့လာခေါ်တာ...."
Jiji"ဟင်းးးးးဒီချိန်မှလား..."
Young "ဘာလို့လဲ....ကိုက လွမ်းလို့လာတွေ့တာကို...နောက်ပြီး ခုမှအားလို့ပါ...ကြည့်ပါလား ခုမှ 3 hrs ဘဲရှိသေးတာကို..."
ေယာကျေားတန်မဲ့နှုတ်ခမ်းလေး တဆူဆူနဲ့ ပြောနေတဲ့ youngကို jiji အသဲယားပြီး ဆူနေတဲ့နှုတ်ခမ်းကို ခြေဖျားလေးထောက်ပြီး ကိုက်လိုက်သည်.....
Young" အားးး...Chu...ဘာလို့ကိုက်တာလဲကွာ....ဒီမှာနာသွားပြီ....
နာသွားတဲ့နှုတ်ခမ်းကို ကိုင်ပြီးရန်တွေ့နေတဲ့ young ကြောင့် .....
💋 အွတ်💋
နောက်တစ်ကြိမ် အသံမြည်အောင် အနမ်းပေးလိုက်သည်...
Jiji" ကျေနပ်ပြီလား...😒
Young " ဟုတ်😙😙"
ဒီလိုနဲ့ jiji တက်ဖို့ ကားတံခါးကို ကိုယ်တိုင်ဖွင့်ပေးပြီးမှ သူ့နေရာသူဝင်ထိုင်လိုက်သည်......
YOU ARE READING
Lovely Jane
Fanfiction(Unicode & zawgyi) ပထမ ဆုံး fic လေးမို့အမှားပါရင် ခွင့်လွှတ်ပေးကြပါ🙏