Part 6

410 41 1
                                    

   young တစ်ယောက် Daisy ပန်းတွေတွေ့တာကြောင့် Chu ကိုပေးရန် ခူးလိုက်သည်။ ထိုစဥ်....

     ""ဟာ..ဟေ့လူဒါဘာလုပ်တာလဲ""

Young လဲ အနောက်မှအော်သံကြောင့်အလန့်တကြားဖြင့် ခူးထားသောပန်းတွေပါ ပြုတ်ကျကုန်သည်။အသံလာရာကိုကြည့်လိုက်တော့...

🗯️ဒါ..ဟိုတနေ့ကကောင်မလေးပါလား...သူကဒီမှာနေတာလား🗯️

Jane ""ဟိတ်လူကြီး..ဘာလို့ ခွင့်ပြုချက်မတောင်းဘဲပန်းခူးရတာလဲ..ဘာလဲ ခများက သူ ..သူခိုးလား...လာကြပါအုန်း....သူခိုးဗျို့..သူခ.......""

Young တစ်ယောက်သူ့ကိုသူခိုးလို့ပြောပြီးအော်နေတဲ့သူမလေးရဲ့ ပါးစပ်ကို လက်ဖြင်ြအမြန်ပိတ်ကာ...

Young""ဟိတ်...ဟာ...ငါသူခိုးမဟုတ်ဘူး...မင်းငါ့ကိုမမှတ်မိဘူးလား..ငါတို့တစ်ခါဆုံဖူးတယ်လေ""

Jane ""ဒီမှာ...ခများမလှိမ့်တဘက်နဲ့ ဘာတွေပြောနေတာလဲ..ခများကို jane မသိဘူး...ဝေ့လည်ကြောင်ပက် လာမလုပ်နဲ့ အော်လိုက်မှာနော်...

Young ""အော်တော့မအော်လိုက်ပါနဲ့ဗျာ...ကိုတို့ ဟိုနေ့က အသားကင်ဆိုင်မှာ ဆုံဖူးတယ်လေ""

Jane "" ဟို...ဓားနဲ့ခြိမ်းခြောက်တဲ့လူကြီးလား"

Young ""အ့နေ့က ကိုတမင်တကာ စလိုက်တာပါကွာ...တကယ်တော့ ကိုက လူကောင်းပါ ဟဲဟဲ""

Jane "" ခုက ဒီကိုဘာကိစ္စရှိလို့လဲ""

Young""တကယ်တော့ ကိုက Chu ရဲ့ချစ်သူ Part Chaeyoung ပါ..ခုက  ကို Chu ဆီလာတာ""

Jane ""Chu...ဘယ်ကChu လဲ ဒီအိမ်မှာ Chu ဆိုတဲ့သူ မရှိဘူး...အိမ်မှာလာပြီထင်တယ်...

Young""Chu ဆိုတာ...jiji ကိုပြောတာပါကွာ...သူရှီလားဟင်""

Jane ""Aww..မမဆိုရင်တော့ ရှိတယ် အိမ်ထဲမှာ   ဝင်သွားလိုက်လေ..""

Young ""ကျေးဇူးဘဲ.. အ့ဆိုသွားပြီနော် bye""

အင်း.....""

..............

    ""Chu  ရေ.....Chu""

Jiji ဧည့်ခန်းထဲမှာ စာထိုင်ဖတ်နေရင်း ခေါ်သံကြားလို့ ကြည့်လိုက်တော့  သူမအရမ်းလွမ်းနေခဲ့ရသော young...သူမလဲ အပြေးလေးသွားကာ ရင်ခွင်ထဲသို့ တိုးဝင်လေတော့သည်။

Lovely JaneWhere stories live. Discover now