Selamlar✌
Bölüm biraz değil baya geçe kaldı kusura bakmayın😢
Sınav varmış yarın öğretmen az önce dedi ona çalışıyordum dedim bari mola verirken yazayım.
Neyse uzatmak istemiyorum.😙
İyi okumalar🌈
3. Bölüm: Ödev
Uyandım. Elimi komidinin üstüne koymuş olduğum telefona götürdüm ve telefonu elime geçirdim. Saate baktım. Saat yediye beş var. Söylene söylene yataktan kalktım. Bir sürü ödevim vardı. Oysaki daha bir hafta bile geçmedi. Ama bizim okul böyle. Genel olarak ilk hafta ve son haftalar çok sıkıştırıyorlar, yani geçen sen böyleydi kesin bu sende böyle olucak. Çantamı açıp ödevlerimi yazdığım kağıdı aldım. Allah kahretsin neden uyudum ben ya. Şimdi bu ödevler yap yap bitmez. Okul kitabını aldım tam masama koydum ki telefonuma bildirim geldi. Telefonu alıp baktım bildirim İstagram'dan takip ettiğim bir kişinin canlı yayın başlattığını söylüyordu. Fakat buna bakacak vaktim yoktu. Daha sonraki bildirimlere baktım. Birinden mesaj gelmişti. Acaba kimden? Benim aşık olduğum kişi Burak Eymen'den gelmişti. O an çok mutlu olmuştum. Sonuç olarak aşık olduğum kişi bana mesaj atmıştı ve benimde buna mutlaka cevaplamam lazımdı.
Burki: Selam. Sana bir şey sorcam acaba ödevler neydi söyler misin? (18.47)
Hemen ellerimi kılavyeye götürdüm ve yazmaya başladım.
Siz: Selam ödevler çok olduğu için ben en iyisi fotoğraf atayım. (19.02)
Çevrimiçi
Görüldü
Yazıyor...Burki: Tamam bekliyorum.
Hemen ödevlerin fotoğrafını çektim ve ona attım.
Siz: 📷 Fotoğraf
Burki: Tamam teşekkürler
Siz: Sende mi daha ödevini yapmadın
Burki: Hayır gruba yazıyordum
Siz: Hmm
Burki: Sen neden gruptan çıktın
Siz: Amacına ulaş diye :D
Burki: Anlamadım
Siz: Hani demiştin ya grupta erkekler filan kalsın diye bende çıktım
Burki: Ciddi misin? En altına ne yazdığımı okumadın her halde "Sence bu benim umrumda mı? HAYIR!"
Siz: Yoo gördüm
Burki: O zaman neden çıktın
Siz: Ben küfür etmeyi hiç sevmem ama siz maşallah besmele çeker gibi küfür ediyonuz tebrik ediyorum yani👏👏👏
Burki: Cicibello hasta olmuş ağlıyor
Yanakları neden böyle kızarıyor
Burak konuyu değiştirmeye çalışıyorSiz: Artık gülmüyorum
Burki: Neden
Siz: Bilmem gülesim gelmedi
Oysaki kocaman bir kahkaha atıyordum. B en şu cicibelloyu çok sevdim yanlız.
Burki: Peki bir dahakine daha komik şeylerle geliriz bizde.
Siz: Bizde derken?
Burki: Yanımda Umut ve Burak Tahsin var.
Siz: Sen ciddi misin?
Burki: Ciddiyim. Ödev yapacaktık ödevi unuttuk bizde sana soralım dedik
Siz: Neden ben
Burki: Valla gruba sordum cevap vermediler grubun altında sen vardın bende sınıftaki diğerlerini aramaya üşendim sana yazdım.
Siz: Anladım
Burki: İyi tamam biz ödev yapıcağız sonra konuşuruz
Siz: Tamam iyi dersler size zaten bende ödev yapıcam
Burki: Sanada
Telefonu kapattım yüzümde kocaman gülümseme vardı. Eee tabi kim bana yazdı. Çok merak ediyorum ben bu çocuğa nasıl aşık oldum acaba. Daha sonra profil fotoğrafına bakayım dedim ördek varmış. Arabada ama yüzü ördek. Neden bu kadar saçma bir şey koydu acaba. Ama Dilara sen zaten saçma birine aşık oldun ya tabi saçma bir şey koyacak. Daha sonra aklıma çıktığım grup geldi. Ordada elinde bıçağı olan bir ördek koymuştu. Acaba bu çocuğun ördek sevdası mı vardı? Yoksa, yoksa bu bir ördeğe mi aşık oldu. Valla kıskanırım ama. Daha sonra Dilara sen ne düşünüyorsun dedim ve ödevimin başına geçtim.
Ve bölüm sonu💫
Bölüm hakkındaki düşünceleriniz✨
Umarım bölümü sevmişsinizdir 🌺
Oy ve yorum yapmayı unutmayın 🍫
Sizleri çooooooooooooooooook seviyorum 🍍
Görüşürüz 🍓🍓🍓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Deliye Aşık Olmak [Texting]
Dla nastolatkówO gün hayatımın en kötü günlerini yaşıyorum zannetmiştim fakat yanılıyordum. Sınıflarımız karıştı. Bir kişi vardı sınıfın delisi ama ben ona aşık olmuştum. 💓Bir Deliye Aşık Olmak💓 -Zeynep Erva AK💙