Herkese selamlar🌃☁
Nabersiniz?🎈
Uzatmayacağım bu yüzden oy ve yorumlar yapıldıysa iyi okumalar 🐧
4. Bölüm: Takip
Gece yattığımda saat bir buçuktu. Sabah kalktım hemen üstümü değiştirdim. Acaba okulda ne olacak. İnşallah beni fark eder de. Amin. Kahvaltımı yapmadan hemen evden çıktım. Çünkü geç kalmıştım. Normalde okula yürüyerek giderim ama geç kaldığımdan dolayı bir minibüse bindim.
Okula geldiğimde dersin başlamasına yedi dakika vardı. Aslında yürüsem yetişirdim ama yinede ne olur ne olmaz diye minibüse bindim.
"Diloş."
"Efendim Gülnur Ay."
"Napıyon?"
"İyi sen?"
"İyi bende."
Ben Gülnur Ay ile konuşurken Burak Eymen gelmiş sırasına geçmiş arkadaşlarıyla konuşmaya başlamış bile. Ders bitti zil çaldı. Ben bugün Burak Eymen'i takip etmeye karar verdim. Zaten onu bulmak çok kolay. Çünkü boyu çok uzun. Sınıfın en uzun boyuna sahip kendisi. Okul ortalamasında da diğerlerine göre daha uzun. O yüzden kaybetmek biraz zor. O sınıftaki Burak Tahsin ve Umut ile takılıyordu. Sınıfta tam üç tane Burak, üç tane de Mert var. Neyseki bazılarının ikinci adları varda çok karışmıyor.
"Diloş kız diloş."
"Ne var be ne bağırıyon?"
"Çıkalım mı?"
"Ya Gülnur Ay ben bu teneffüs ıııı tek çıkmam lazım ama."
"Neden?"
"Bugün birini takip etmem lazım da."
"Hmm iyi tamam bizde gelince konuşuruz."
"Tamam hadi bays."
"Bays bays."
Zaten daha yeni çıkıyordu Burak Eymen. Yanında yine can arkadaşları vardı. Onları gizliden takip etmeye başladım. Ama pek başarılı olamadım. Ben onları takip ediyordum ama bu sefer Burak Eymen arkasını döndü ve öyle yürümeye başladı. Neden böyle yürüyor ki? Bende bu yüzden yönümü değiştirmeye başladım. Bir banka geçip oturdum. Bu sefer onlarda bir kenarda durdular. Bu sefer ben kalktım onları eğer yine takip edersem bu sefer onlar onları takip ettiğimi anlayacaklardı. İlerlemeye başladım. Ama nereye neden gittiğimi bende bilmiyordum. Tek bildiğim onları takip ettiğimi bilmemeleriydi. Bir arkamı döneyim dedim ve döndüm de. Baktım bu sefer arkamda onlar vardı. Sesleri gelmiyordu. Çünkü fısıldıyarak konuşuyorlarıdı. Beni onlara baktığımı görünce gittiği yönleri değiştirdiler. Daha sonra zil çaldı. Zaten sınıfa gidecekleri belliydi. Sınıfa girdim biraz sonra öğretmen geldi. Edebiyat öğretmenimiz olan Aykut öğretmen konuşmaya başladı.
"Günaydın!"
"Sağol."
"Oturabilirsiniz."
Oturduktan sonra ben derse geçiceğiz zannediyorum ama yanılıyormuşum.
"Şimdi çocuklar diğer öğretmenlerinizden şikayetler alıyorum çok konuşuyorlar diye bu yüzden bir yer değişikliği yapacağım ve artık öyle oturacaksınız aynı şekilde ben ara ara yer değişikliği yapacağım. Şimdi oğlum sen şuraya geç yanınada gel oğlum sen geç."
Off hayır. Kız kız, erkek erkeğe oturacağız oysaki ben böyle olmasını istemiyordum. Öğretmen o erkekleri oturtmadan önce içimde bir ümit vardı aslında belki yan yana otururuz diye ama benim boyum ondan en az yirmi santim daha kısa. Yani yine ihtimal yok.
"Piiiişt sarışın kız sen şu sıraya geç sende kısa saçlı sen sen onun yanına geç."
Sarışın kız bendim. Yanımda İlayda oturuyordu. Onunla çok az olsada bir sohbetim geçmişti. Moralim bozulmuştu aslında. Burak Eymen benden yandan iki sıra olmak üzere uzaktaydı.
"Tamam herkes oturduğuna göre artık böyle oturuyorsunuz ben ara sıra değişikler yapacağım tabi. Derste ona ara sıra baktım. Oda bana. O bana bakınca tabi ondan gözlerimi kaçırdım....
Dersler bittikten sonra eve geldim ve elime telefonu geçirdim. Hemen WhatsApp'a girdim ve Burak Eymen'in profiline girdim.
Siz: Selam
Çevrimiçi
Görüldü
Yazıyor...Burki: Selam
Siz: Naber
Burki: Kötü sen
Siz: Ne oldu ki?
Burki: Yerler değişti ya
Siz: Tek ve en arkada oturuyorsun bundan güzel bir şey var mı?
Burki: Var
Siz: Kim?
Burki: Aşık olduğun kişi
Siz: Sen aşık oldun mu ki?
Burki: Evet hemde bu sınıftan keşke onunla oturabilsem
Siz: Kim ki?
Burki: Şu an söylemiycem
Siz: peki
Burki: ama sen bugün beni mi takip ediyordun;)
Siz: Yooo nerden çıktı o.
Burki: Eee arkamı döndüğümde sen vardın.
Siz: Bu okulda istediğim yerde dolaşırım hem asıl sen beni takip ediyordun.
Burki: NEEEEEE ALAKASI BİLE YOKKKK
Siz: ÇOK ALAKASI VAR
Burki: Ehehe neyse şimdi benim işim var görüşürüz
Siz: İyi tamam görüşürüz ama beni takip ettin
Burki: HAYIR
Ve bölüm sonu🎀
Sizce Burak Eymen kime aşık oldu?
Neysen oy ve yorumlar yapıldıysa 💍
Görüşürüz ༶•┈┈⛧┈♛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Deliye Aşık Olmak [Texting]
Teen FictionO gün hayatımın en kötü günlerini yaşıyorum zannetmiştim fakat yanılıyordum. Sınıflarımız karıştı. Bir kişi vardı sınıfın delisi ama ben ona aşık olmuştum. 💓Bir Deliye Aşık Olmak💓 -Zeynep Erva AK💙